بازدید 4054

آتش سوزی انبار لاستیک چابهار مهار شد

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: آتش سوزی امروز /پنجشنبه/ انبار بزرگ لاستیک در شهر چابهار پس از 2،5 ساعت تلاش آتش نشانان مهار شد.
کد خبر: ۷۰۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶ 15 June 2017
مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: آتش سوزی امروز /پنجشنبه/ انبار بزرگ لاستیک در شهر چابهار پس از 2،5 ساعت تلاش آتش نشانان مهار شد.

ابوالحسن سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران آتش نشانی با اطلاع از وقوع آتش سوزی در انبار لاستیک چابهار، سریعا با چهار دستگاه ماشین آلات سنگین، 2 تانکر آب و 2 دستگاه لودر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با کمک و همراهی بیش از 10 نفر از کارکنان آتش نشانی و با گذشت 2 و نیم ساعت آتش مهار و از ادامه آتش سوزی در واحدهای مسکونی اطراف جلوگیری شد.
وی بیان کرد: در این انبار بیش از سه هزار لاستیک فرسوده خودروی سنگین و سبک وجود داشت که همگی در آتش سوخت.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر چابهار با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، خاطرنشان کرد: دلیل این آتش سوزی در حال بررسی است.
سراوانی از همکاری به موقع نیروهای مردمی و تانکرهای آبرسانی بخش خصوصی قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: اگر به موقع برای جابجایی 6 خانوار در همجواری محل آتش سوزی اقدام نمی شد حادثه ناگوار جانی رخ می داد.
وی از شهروندان خواست پس از وقوع هرگونه آتش سوزی مراتب را به تلفن 125 اعلام کنند تا سریعا نیروهای امداد و نجات به محل اعزام شوند.

به گزارش ایرنا شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.

چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار