بازدید 2679

استقرار نظامیان عراقی در مرز اردن و سوریه

یگان‌های نظامی عراق برای قطع ارتباط گروه تروریستی داعش و تامین امنیت، در مرز مشترک این کشور با سوریه و اردن مستقر شدند.
کد خبر: ۷۰۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵ 15 June 2017
 یگان‌های نظامی عراق برای قطع ارتباط گروه تروریستی داعش و تامین امنیت، در مرز مشترک این کشور با سوریه و اردن مستقر شدند.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، یگان های نظامی عراقی از چند ساعت پیش در مرز با عراق در مجاورت اردن و سوریه در راستای عملیات نظامی ویژه‌ای مستقر شدند.

هدف از این عملیات ویژه مقابله با هرگونه تحرک یا نفوذ عناصر گروه تروریستی داعش است که روزهای آخر عمر خود را در شمال و غرب عراق سپری می کند.

عماد الدلیمی فرماندار بخش الرطبه عراق امروز پنحشنبه به خبرنگار اسپوتنیک در این کشور گفت: یگان های مرزبانی عراق و الحشد العشایری در طول 24 ساعت گذشته به مناطق مشرف به گذرگاه مرزی الولید با سوریه رسیدند.

وی افزود: این نیروها در نوار مرزی با اردن از گذرگاه طریبیل در غرب استان الانبار تا گذرگاه مرزی زمینی الولید در این استان مستقر شدند.

گذرگاه طریبیل کشور عراق را به خاک اردن متصل می کند.

یک منبع امنیتی گفت: نیروهای مشترک عراقی متشکل از نیروهای مرزبانی و عشایر استان الانبار برای پاکسازی جاده ارتباطی بین طریبیل تا الولید آماده شده اند.

وی افزود: استقرار نیروها برای پاکسازی جاده و دو گذرگاه مرزی از عناصر داعش و برچیدن هرگونه مقر آنها و جلوگیری از تحرکات این عناصر و قطع راههای نفوذ آنها از آخرین مقرهای خود در غرب الانبار است.

یک منبع امنیتی عراقی روز شنبه هفته جاری از خنثی سازی حمله عناصر داعش به نظامیان عراقی درحال مرخصی در جاده بین المللی عراق به اردن - ظرف چند ساعت - خبر داده بود.

نیروهای مرزبانی عراق این حمله داعش را در شمال بخش الرطبه در مرز با اردن خنثی کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار