بازدید 4035

هوای مشهد ناسالم اعلام شد

کد خبر: ۷۰۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 15 June 2017
میانگین شاخص کلی کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز ۱۱۷ پی. اس. آی و بالاتر از حد مجاز و استاندارد گزارش شده است.

به گزارش میزان، میانگین شاخص کلی کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز ۱۱۷ پی. اس. آی و بالاتر از حد مجاز و استاندارد گزارش شده است.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: ۱۴ ایستگاه از مجموع هوای مشهد ناسالم برای گروههای حساس ۲۳ ایستگاه فعال در این شهر، امروز دارای آلودگی بیش از حد مجاز هستند.

حمید صالحی افزود: بر این اساس ایستگاههای خاقانی با ۱۵۶ و الهیه با ۱۵۳ پی. اس. آی ایستگاه‌های آلوده امروز برای کلیه گروه‌های سنی هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: همچنین ایستگاه‌های شهید مفتح با ۱۲۹، سمزقند با ۱۲۵، امامیه، ویلا و خیام شمالی هر یک با ۱۲۱، سرافرازان و سجاد هر یک با ۱۱۸، لشگر با ۱۱۶، شهید آوینی و شهید کریمی هر یک با ۱۱۴، ماشین ابزار با ۱۰۹ و وحدت با ۱۰۷ پی. اس. آی آلوده برای گروه‌های حساس گزارش شده اند.

صالحی تاکید کرد: بیماران قلبی و تنفسی، کودکان، زنان باردار و سایر گروههای آسیب پذیر تا حد امکان از منزل خارج نشوند یا از حضور در مناطق پر رفت و آمد، هسته مرکزی شهر و مناطق آلوده خودداری کنند و عموم مردم نیز از فعالیتهای ورزشی در فضای باز بپرهیزند.

به گزارش خبرگزاری میزان، روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد رفت و آمد دارد.

شاخص کلی کیفیت هوا در محدوده ۱۰۱ تا ۱۵۰ پی. اس. آی به معنای وضعیت هشدار برای افراد حساس و کودکان، بین ۱۵۱ تا ۲۰۰ پی. اس. آی هشدار برای همه سنین و بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ پی. اس. آی نیز حالت اضطراری است. آلودگی بیشتر از ۳۰۰ پی. اس. آی وضعیت بحرانی را نشان می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار