بازدید 8964
۲

گروگانگیری کودک 4 ساله در غرب تهران

کد خبر: ۷۰۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 15 June 2017
فرمانده انتظامی استان تهران از عملیات نفس‌گیر پلیس و دستگیری آدم‌ربای کودک چهار ساله در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر ربایش کودک 4 ساله به نام "امیرمحمد" در شهرستان بهارستان، با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  

ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی صحنه جرم در شهرستان بهارستان، دریافتند فردی ناشناس با مشخصات ظاهری قد بلند و سن میانسال باخودرو پرشیا سفید رنگ در ساعت ۱۲ ظهر ۲۳ خرداد ماه، کودک چهار ساله را ربوده است. 

در ادامه تحقیقات پلیس، هویت فرد آدم ربا بدست آمده و مشخص شد کودک ربوده شده به استان قزوین منتقل شده و در آنجا ر‌ها که با تداوم تحقیقات پلیس معلوم شد، کودک ر‌ها شده را پلیس استان قزوین پیدا و آن را تحویل اداره بهزیستی داده است. 
 
 کارآگاهان پلیس آگاهی با ردزنی آدم ربا در شهر تهران، با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی ویژه پس از شناسایی خودرو پرشیا متعلق به آدم ربا در شهر تهران موفق به دستگیری وی شدند. 
 
 متهم انگیزه خود را انتقام جویی و تصفیه‌حساب شخصی عنوان کرده که در این راستا پرونده‌ای تشکیل و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
تابناک جان،اون تسویه حسابه نه تصفیه حساب
خاک بر سرت کنن که بچه ی چهار ساله رو اینطوری توی شهر غریب رها کردی.واقعا خیلی پست فطرتی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار