بازدید 17726

توهین بهاره رهنما به دختر محجبه صحت دارد؟

روابط عمومی تئاتر دیگری گفت: من خبر اخراج دختر محجبه توسط بهاره رهنما را قویاً تکذیب می‌کنم و اصلاً چنین اتفاقی نیافتاده است و متاسفانه نمی‌دانیم این خبر از کجا ساخته شده است.
کد خبر: ۷۰۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 15 June 2017
روابط عمومی تئاتر دیگری گفت: من خبر اخراج دختر محجبه توسط بهاره رهنما را قویاً تکذیب می‌کنم و اصلاً چنین اتفاقی نیافتاده است و متاسفانه نمی‌دانیم این خبر از کجا ساخته شده است.
 
به گزارش میزان، علی ژیان روابط عمومی نمایش "دیگری" به کارگردانی "بهاره رهنما" در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص اخبار منتشر شده در مورد رفتار توهین‌آمیز بهاره رهنما با یک دختر محجبه در حین اجرای نمایش گفت: من این خبر را قویاً تکذیب می‌کنم و اصلاً چنین اتفاقی نیافتاده است و متاسفانه نمی‌دانیم این خبر از کجا ساخته شده است.
 
وی در همین راستا ادامه داد: اتفاق به این صورت است که بهاره رهنما در طول روند اجرای نمایش به خانمی که با دوربین عکاسی و با فِلَش عکاسی می‌کردند اعتراض کردند اما اینکه این قضیه مبنی بر حجاب شخص بوده و یا اینکه فرد از سالن اخراج شده کاملاً بی اساس است.
 
این روابط عمومی تئاتر خاطرنشان کرد: دیروز این مساله را با بهاره رهنما مطرح کردم و وی هم گفت که چرا باید بابت خبری که حقیقت ندارد واکنشی نشان دهم.در اجرای یکشنبه شب اعتراض رهنما بیشتر به مسئولینی بود که از عکاسی که هنوز از اصول اولیه کار آگاه نیست برای عکاسی استفاده کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱
خانم رهنما بسیار با شخصیتند و این همه هجمه علیه ایشون جای تاسف داره.
امان از بی سادی آنهم در رسانه ها،
روابط عمومی ...گفت
روابط عمومی که نمیتونه شخص باشه،مسئول روابط عمومی !
حالا فرض که شده که چی...اونم مثل این همه شهروند ایرانی دیگر ....به صرف چادر خونش که رنگی تر نیست
گهی زین به پشت و گهی پشت به زین
بهاره رهنما چندین بار مشکل اش رسانه ای شده است. به نظر بنده ایشان یک فرد مغرور می باشند
به صحت و سقم خبر كاري ندارم ولي چيزي كه از اين خبر بر مياد اينه كه خانم رهنما بر خلاف چهره خندانشان خيلي هم اعصاب نداره كه اينطوري با يه عكاس برخورد ميكنه ميشد خيلي بي سرو صدا به طرف تذكر داد.
همچین تیتر زدید توهین بهاره رهنما به دختر محجبه انگار خودش بی حجابه . بابا یکم خودتون را اصلاح کنید با هر تیتر و دلیل واهی سعی نکنید برای خودتون مخاطب جذب کنید .
اینو بزرگش نكنيد لطفا
از خود راضی
باسلام: میخوام بگم اگه شماها به جای رسیدن به خاطر مردم بوده نه خودتون! !!
بنابراین حرمت خودرانگه دارین
این آدما رو بزرگ نکنید کار دستتون میدن. مگر مثلا اعتراض یک خانم به خانمی دیگر چقدر مهم است که قابل رسانه ای شدن باشد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل