بازدید 21203

درگیری لفظی خانم بازیگر با خبرنگاران

توهین بازیگر سینما به منتقدان: در جایگاهی ننشسته‌اید که واقعا منتقد باشید و بتوانید به درستی و واقعا سریال ما را نقد کنید.
کد خبر: ۷۰۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶ 14 June 2017
توهین بازیگر سینما به منتقدان: در جایگاهی ننشسته‌اید که واقعا منتقد باشید و بتوانید به درستی و واقعا سریال ما را نقد کنید.

به گزارش فارس، بهناز جعفری، بازیگر سریال «زیر پای مادر» در پایان نشست خبری این فیلم خطاب به خبرنگاران با توهینی فراوان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه دیالوگ‌های سعید نعمت‌اله شبیه به فیلم‌های مسعود کیمیایی است، گفت: متاسفانه هیچ بار شناخت و تحلیلی در شماها وجود ندارد! یعنی همه شما افرادی هستید که پیش پا افتاده‌ترین سوال‌ها را برای به چالش کشاندن ما بازیگرهایی که یک سال زحمت کشیدیم و این سریال را ساختیم ندارید و یک سری سوال کسالت‌آور دارید!

من فکر می‌کنم این موضوع به دلیل بی‌سواد و عدم شناخت منتقدان ماست. یعنی منتقدان ما در جایگاهی ننشسته‌اند که واقعا منتقد باشند و بتوانند به درستی و واقعا سریال ما را نقد کنند. چون الگویشان یک سری آدم‌هایی مثل «فراستی» هستند!

او در ادامه توهین‌هایش در پاسخ به خبرنگاری که چند سوال تکنیکی از او پرسیده بود، گفت: نقد و بررسی یعنی چی؟ آقای خمار! خبرنگار مربوطه گفت: من خمار نیستم و جعفری باز هم ادامه داد: نه انگار یک چیزی انداختی بالا!

در ادامه خبرنگاران سایر رسانه‌ها به لحن و صحبت‌های جعفری اعتراض  کردند، اما او باز هم ادامه داد: فقط بلدید بگویید به ما بی‌احترامی می‌کنید! این از بی‌سوادی شماست. شما حتی برای خودتان هم سوال ندارید و همه‌تان صرفا یک کارمند هستید که برای کارتان اینجا آمدید!

خبرنگاری گفت: اگر همین بچه‌های رسانه نبودند، شما الان بهناز جعفری نبودید! که این بازیگر گفت: می‌خواهم نباشند! حتما من به واسطه شماها شدم بهناز جعفری! شما روزنامه‌نگاران فقط بلدید اعتراض‌های بی‌اساس کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳۹
اینکه خبرنگاران مستقل نیستند درست گفته اکثرا هم تز روشنفکری دارند
عین ترامپ،آنتی رسانه...
واقعا هم بسیاری از خبرنگاران در حوزه هنر برای خود هیچ سوالی ندارند و صرفا کارمند هستن ...
به نظرم این بازیگر جسور جواباش نزدیک به واقع بود..
بهناز جعفری کیه دیگه؟ همچین میگن اگر ما نبودیم تو الان بهناز جعفری نبودی. والا عمرا اصلا ملت این آدمو بشناسن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
بهناز جعفری بازیگریه که از مدرسه هنر و ادبیات و تاتر اومده فوق لیسانسه سال 72 رفته دانشگاه اگر تاترهاشو ندیدی اظهار نظر تخصصی نکن آقا رضا ... ضمنا کدوم خبرنگاری اومده بهناز رو بزرگ کرده که حالا میگن اگر ما نبودیم شما بهناز جعفری نبودید بهناز جعفری خاک صحنه خورده اومده بالا وقتی تو سریال امام علی بازی می کرد شما کجا بودی!
اين خانوم بيكاره كه خودش را با وجود بيماري كه دارن و بايد مراقب خودشون باشن درگير اين سريال با ديالوگ هاي بي معناش ميكنه . به نطر من هم خبرنگار ، منتقد نيست و در واقع سوال از بابت متن و ديالوگ هاي بي محتوا را بايد از نويسنده و كارگردان و صدا و سيما پرسيد نه بازيگر
دم این خانم گرم.
بايد قبول كرد كه ما خبرنگار متعهد به مردم و دانا به مسائلي كه ميخواهد خبرنگاري كند کم داریم
بازیگرها هم آدمهای عادی هستند که بد و خوب دارن ...متاسفانه گاهی اینقدر بزرگ و مهم شون کردن ..که خودشون هم ظرفیت این امر رو ندارن ...منکه صد تا از اینارو ببینم ..خیلی عادی از کنارشون رد میشم ....
تجربه نشان داده است که همیشه حق با کسانی است که از غرض ورزی خبرنگاران ایرانی گله
مند هستند
آفرین خیلی عالی...
راست گفته
خخخخخ شده مثل ترامپ....
متاسفانه بعضی از ما ادمها تا یک مقدر بازارشا ن داغ میشه مثل این که هر توهینی را با ید به دیکران نه اینطور نیست ...
خوب راست میگه چون به خبرنگارها انتقاد می کنه میشود توهین
اين خانمه كى هست حالا كلا ؟؟ خخخخخخخ
حالا خوبه كاترين زتا جونز نيست ! خودش تا حالا بازي خودشو ديده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
اگر کاترین زتاجونز به خبرنگارها حرف بزنه ایرادی نداره؟ یادمون نره لیلا حاتمی رو هم تا مدتها متلک بارون کردن همین خبرنگارها ... شما بازی لیلا حاتمی رو دیدین؟
وای بر ما که سلبریتی مان ایشان و امثال ایشان است.
فکر کرده کیه؟ یه بازیگر درجه 3 که جز نقشهای فرعی سریالهای تلویزیون جای دیگه ای بازی بهش نمیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
بازیگر درجه3؟؟؟؟؟ ایشون از بازیگرهای توانمند و کاربلد تیاتر ایران هستند ..قبل از نظر دادن کمی اطلاعاتتون رو بالا ببرید لطفا
دمت گرم بهناز خانوم حرفت کاملا حسابه , اغلب خبرنگاران خودشان را عقل کل می دانند, بهناز مبادا حرفهایت را پس بیگیری
ایشون چه تکنیک خاصی در بازیگری دارد که اینگونه توهین می کند؟
انتقاد خبرنگار كاملا درسته... ديالوگهاي اين فيلم مسخره، مصنوعي و شبيه فيلم فارسي هاست.
جیب که پر بشه ادم و بنده نیستند
جالبه که 95 درصد هنرپیشه ها سواد در حد دیپلم دارند حتی پائینتر.
حالا برای سواد بقیه ایراد میگیرند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
بهناز جعفری فوق لیسانس بازیگری داره سال 72 رفته دانشگاه قبلش هم مدرسه هنر و ادبیات دوره دیده ... شاید اخلاق خاصی داشته باشه که قابل ایراد باشه ولی نمی تونین به سواد و معلوماتش ایراد بگیرین دوست عزیز
وااااااااااااااااا
والو راست گفته به مولا
چه از خود رازی تشریف دارن چند نفر تازه به دوران رسیده به اصطلاع بازیگر
درست گفته است. خبرنگاران باید دوره اخلاق حرفه ای ببینند
درخت تو گر بار دانش بگیرد به زیر آوری چرخ نیلوفری را
معمولا هنگام روزه داری قند خون پائین می آید و گاهی بدخوابی باعث بی حوصلگی می شود . اینرا به حساب شاید محذوریت وی از عدم عکس گرفتن از گیرمش بگذارید.
بایک عذر خواهی حل می شود.
بازیگران ایرانی معمولا دارای معلومات زیادی در حوزه کاری خودشان هستند وقتی یک خبر نگار از موضوعی سوال میکند که تخصصی است و خود اطلاعات چندانی در مورد دیالوگ و پلان و سکانس یک فیلم نمیداند به دانسته بازیگر بر میخورد و چنین مشکلی پیش می اید البته نباید نادیده گرفت برخی از بازیگران خود را بسیار با شکوه و مغرور میپندارند در حالی که خبر ندارند بسیاری نخبه در کشور ما وجود دارند که سرشار از علم هستند و فقط سکوت اختیار کرده اند و بسیار متواضع هستند
تا کسی از رسانه و خبرنگار انتقاد میکنه میگن اگه ما نبودیم تو الان این نبودی مثلا این آقای خبرنگار چیکار کرده که ایشون شده بهناز جعفری؟ خوبه نود درصد کاربراهم این بازیگر رو نمیشناسن
حق داره- درست گفته - شماها اکثرا بیسوادید و ما هم به خاطر فضای بسته مجبوریم اخبارو از دست شما جیره خوارای بیسواد و حزب باد دریافت کنیم.
درست گفته بهناز جون .بهناز جون محلشون نزار ایکبیریا رو
انگار بنده خدا خود بازیگره یه چیزی انداخته بود بالا
شاید سحر قریشی رو این خبرنگاران گنده کرده باشند از بس عکس تمام قد روی صفحه مجلات و روزنامه های زرد ازش انداختند، ولی خداییش بهناز جعفری نون زحمت خودشو می خوره و خبرنگارا سهمی در موقعیتش حالا هر چی که هست، ندارند.
درست نیست شاغلین حوزه خبر انقدر خود بزرگ بینی داشته باشند
ضمن اینکه خبرنگاران هم مثل حرفه های دیگه از انتقاد مصون نیستند
4 تا سوال قالبی و کلیشه ای می پرسند و ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی