بازدید 4782

دلخوری کاوه ازمربی ومدیر؛چرامهاجم خریدید؟

کد خبر: ۷۰۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 14 June 2017
 استقلال مسیر عجیبی را برای فصل جدید انتخاب کرده است، در حالی‌که مدیران و منصوریان مذاکرات مستقیم خود را با بازیکنان جدید شروع کرده‌اند و تا اینجای کار بیت سعید و قائدی را هم گرفته‌اند همه طرفداران این سوال را مطرح می‌کنند که چرا سیاست‌های افتخاری و منصوریان ناگهان تغییر کرده و به جای اولویت تمدید ستاره‌هایی نظیر کاوه رضایی و امید ابراهیمی به دنبال بازیکنان دیگرتیم‌ها هستند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،اما خبرهایی که شنیده می‌شود نشانگر اختلاف و دلخوری زیاد کاوه رضایی از رفتار علی منصوریان در یک سال اخیر است که به همین دلیل بعد از بازی با العین رابطه‌شان قطع شده است. کاوه چند روز پیش هم اعلام کرد برای تمدید قرارداد صحبتی نکرده و شرط مالی نگذاشته است و گفت شایعات اطرافش مربوط به کم کاری و عدم تمایل او نیست، همین صحبت‌ها می‌تواند نشان دهنده تمایل کاوه برای ماندن در استقلال باشد.   اما مشکل کجاست؟ و چرا مسوولان استقلال مذاکره طولانی با مصلح و بیت سعید را به نشست با کاوه ترجیح می‌دهند؟ ناراحتی‌های کاوه رضایی از منصوریان که ابتدا به‌عنوان تعهدات طرفین بود و بعد‌ها سرمربی تیم استقلال با عنوان «تعهدات اخلاقی» از آن نام برد تمامی ندارد. منصوریان بارها به مهاجم خود گفته است که شروط ۵گانه قراردادش را اصلاح می‌کند، صحبت‌هایی که ۶ ماه از آن می‌گذرد و تا پایان فصل فقط وعده‌های منصوریان شنیده شد و هیچ‌گاه عمل در کار نبود چرا که افتخاری مخالف این خواسته‌ها بود.
دلخوری کاوه ازمربی ومدیر؛چرامهاجم خریدید؟ 
اما وقتی تعهدات قراردادی و اخلاقی تکرار شده سرمربی تیم عملی نمی‌شد و فقط راهی برای فرار از شرایط موجود بود رفته رفته مهاجم استقلال را به سمت عدم اعتماد به گفته‌های مدیران و منصوریان کشاند تا جایی که امروز آنها نمی‌توانند حتی با بازیکن خودشان تماس بگیرند و به نظر می‌رسد وعده‌های قبلی مثل سنگ بزرگی بین طرفین افتاده است.
 
البته خیلی‌ها می‌گویند این دلخوری‌ها از وقتی شروع شد که در روزهای ابتدایی مذاکرات منصوریان با نزدیک نشان دادن خود به کارلوس کی‌روش و هموارکردن مسیر تیم ملی سعی در مجاب کردن کاوه رضایی داشت، اینکه وعده داده بود او جای یکی از بازیکنان فعلی را می‌گیرد. وعده‌هایی که از سوی کاوه جدی تلقی نمی‌شد ولی استقلالی‌ها با چنین وعده‌هایی روزهای سخت را سپری و در نیم‌فصل دوم شرایط متفاوت پیدا کردند و حالا در پایان هم بدون انجام تعهدات اخلاقی خودشان در مسیر دیگری حرکت می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی