بازدید 4224

آقایی چکش رامی خرد تابه سپاهان برود

کد خبر: ۷۰۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 14 June 2017
سعید آقایی مدافع فصل گذشته تراکتورسازی با پرداخت مبلغ چک ضمانت خود به گسترش فولاد در یک قدمی باشگاه سپاهان قرار گرفته است.
 
به گزارش تابناک ورزشی،آقایی در سال‌های گذشته جزو بهترین مدافعان چپ ایران بوده که به واسطه عملکرد خوبش به تیم ملی رسیده است. بعد از چند سال بازی در تراکتورسازی حالا قراردادش با این تیم به پایان رسیده و به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به هر تیمی می خواهد برود.
 
مسئولان تراکتورسازی در تلاش هستند این بازیکن را برای سال بعد نیز ماندگار کنند اما اختلافاتی که در روزهای گذشته پیش آمده، احتمالا مانع تمدید قرارداد می‌شود. آقایی سال گذشته برای جدایی از گسترش فولاد یک چک ضمانت 1.5 میلیارد تومانی به آبی پوشان تبریزی داده، حالا در صورتی که این چک را پاس نکند، نمی‌تواند به تیم دیگری برود. او پس از صحبت با مدیران گسترش فولاد آنها را راضی کرده که مبلغ یک میلیارد تومان پرداخت کند و چک را پس بگیرد. آقایی شخصا قصد دارد این مبلغ را پرداخت کند و تا پایان هفته جاری این اتفاق خواهد افتاد.  
 
او  چندی قبل جلسه‌ای با مسئولان سپاهان برگزار کرد و به توافقاتی هم رسید اما قرار بر این شد عقد قرارداد بعد از اردوی تیم ملی باشد. او در این مدت یک پیشنهاد از کشور یونان هم دریافت کرده که چندان جدی نیست و اولویت اولش سپاهان است. به نظر می‌رسد مدافع فصل گذشته تراکتورسازی بسیار به سپاهان نزدیک شده و ظرف روزهای آینده قراردادش را با طلایی پوشان اصفهانی امضا می‌کند.
آقایی چکش رامی خرد تابه سپاهان برود 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار