بازدید 2964
۲

تحقیق از صندوق ذخیره ۶ ماه تمدید می‌شود

کد خبر: ۷۰۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 14 June 2017
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به تمدید ۶ ماهه تحقیق و تفحص گفت: یکی از متهمان به خارج از کشور رفته است که باید آنها را ممنوع الخروج کرد.

به گزارش تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: یک نفر از متهمان این پرونده از کشور خارج شده است و یک نفر نیز در هنگام خروج از کشور بازگردانده شده است.

وی افزود: متهمان پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان با قرار وثیقه آزاد می‌شوند که بایدممنوع الخروج شوند و مشخص نیست که چگونه برخی از آنها توانسته‌اند از کشور خارج شوند.

رئیس کمیته  تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: با اشاره به گستردگی مسائل مطرح در موضوع تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با توجه به نیمه تمام ماندن برخی کارها و انقضای مهلت ۶ ماهه تحقیق و تفحص در آخر اردیبهشت ماه اخیرا درخواست تمدید ۶ ماهه این مهلت را به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرده‌ایم.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان در اصل وزیر آموزش و پرورش است که به عنوان رئیس هیئت امنافعالیت می‌کند، افزود: برای بررسی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان اعضای هیئت امنای این صندوق از جمله وزیر پیشین آموزش و پرورش را احضار خواهیم کرد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ظاهرا شنیده شده که بانک سرمایه هم زیر مجموعه این صندوق می باشد ، قبل از بازنشتسگی مثل بقیه همکارانم مقداری از بانک سرمایه سهام خریدیم تا الان سودی که نکرده جای خود ، الان هم مدت 8 ماه می باشد که جلوخرید وفروش سهام را گرفته اند واقعا کسانیکه مثل بنده نیاز به پولم دارم باید به کجا بروم
حاجی رو مراقب باشید. گمان کنم فرصت گیر بیاره درره.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار