بازدید 3525
تداوم دمای ۵۰ درجه‌ای در اهواز

رگبار موقتی در چهار استان

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبارهای موقتی باران در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان طی دو روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹ 13 June 2017
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبارهای موقتی باران در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان طی دو روز آینده خبر داد.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، گفت: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی در روز سه‌شنبه (۲۳ خرداد) با نفوذ جریانات خنک شمالی انتظار کاهش نسبی دما در سواحل شمالی کشور و بارش‌های خفیف و پراکنده در استان گیلان می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در شمال خراسان رضوی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و احتمال رگبارهای موقتی دور از انتظار نیست، اظهار کرد: در استان خوزستان در روز سه‌شنبه در ساعات بعدازظهر به سبب وزش باد احتمال ایجاد گرد و خاک در برخی ساعات وجود دارد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: چهارشنبه شب (۲۴ خرداد) در مناطق شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و در صبح روز پنجشنبه (۲۵ خرداد)در استان گیلان در برخی ساعات رگبار موقتی باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، خلیج فارس در روز سه‌شنبه به سبب وزش باد مواج است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: آسمان تهران در روز چهارشنبه صاف، همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۳۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود و روز پنجشنبه کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید، باد و گرد و خاک با حداکثر و حداقل دمای ۳۹ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط جوی اهواز طی دو روز آینده گفت: آسمان اهواز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه صاف همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود که حداکثر و حداقل دمای ۵۰ و ۳۱ و ۵۰ و ۳۲ درجه سانتایگراد پیش‌بینی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل