بازدید 4327
۲

آخرین فرصت استفاده از سهمیه ۵ درصدی ارشد

کد خبر: ۷۰۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 13 June 2017
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد) آخرین مهلت اعلام علاقه‌مندی برای استفاده از سهمیه ۵ درصدی ایثارگران در آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ است.

به گزارش تسنیم، حسین توکلی با اشاره به اجرای اجرای ماده 90 قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه و ایجاد و اعمال سهمیه 5 درصدی ایثارگران در آزمون کارشناسی ارشد 96 اظهار کرد: این سهمیه 5 درصدی برای جانبازان با جانبازی کمتر از 25 درصد، همسر و فرزندان آنان و همچنین همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه مدت حضور داوطلبانه در جبهه اعمال می‌شود.

وی افزود: به منظور مساعدت با داوطلبانی که تا کنون موفق به اعلام علاقمندی برای استفاده از این سهمیه نشده‌‌اند، مقرر شد که این مهلت تا روز سه‌شنبه 23 خرداد 96 تمدید شود.داوطلبان واجد شرایط درصورت تمایل برای استفاده از این سهمیه می‌توانند تا پایان امروز (سه‌شنبه) به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به اعلام علاقه‌مندی و تکمیل فرم مربوط اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اعمال سهمیه برای این دسته از داوطلبان پس از بررسی و تائید از سوی ارگان ذیربط صورت خواهد پذیرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقا اینی که شما میگید مربوط به کنکور سراسری هست نه ارشد
تورو خدا زود جواب بدید چرا تو سایت سازمان سنجش هیچ چیزی دراین رابطه نزده فقط مربوط به کنکور سراسریه کجا فرم پر کنیم راهنمایی میخوام امروز آخرین مهلت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر