بازدید 2982

دمای ۵۰ درجه‌ در اهواز

کد خبر: ۷۰۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 11 June 2017
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اعلام این که آخر هفته دمای هوای کشور افزایش می‌یابد، تاکید کرد: دمای هوای تهران به بالای ۴۰ درجه خواهد رسید و برای اهواز هم دمای ۵۰ درجه پیش‌بینی شده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر گزارش دمای هوای ۵۰ درجه در کشور گفت: دمای هوای پنجاه درجه با توجه به موقعیت کشور ما برای تابستان دمای غیرطبیعی نیست و هر سال در مردادماه در برخی نقاط کشور از جمله در اهواز دمای ۵۰ درجه تجربه می‌شود و تعجبی ندارد.

احد وظیفه افزود: با این وجود امسال زودتر گرمای هوا را تجربه کرده‌ایم و پیش‌بینی شده که آخر در سراسر کشور افزایش دما را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته حتی در تهران نیز دمای هوا از شرایط فعلی که حدود ۳۶ و ۳۷ درجه سانتیگراد است به بالای چهل درجه خواهد رسید. در این شرایط اهواز هم احتمال دارد که دمای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد را تجربه کند.

وظیفه در پاسخ به این پرسش که صرفنظر شرایط تابستان آیا امسال و تاکنون دمای هوای ۵۰ درجه در کشور ثبت شده یا خیر، گفت: دمای هوا در شرایط فعلی هم می‌تواند به ۵۰ درجه برسد و این موضوع دور از ذهن نیست.

وی تصریح کرد: برای امروز پیش‌بینی شده که دمای هوای اهواز به ۵۰ درجه هم برسد و فردا و پس فردا هم این شهر دمای ۴۸ و ۴۹ درجه سانتیگراد را تجربه خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار