بازدید 11877

دستگیری سارق جیب‌بر برای سی‌امین بار

کد خبر: ۷۰۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 11 June 2017
جیب‌بر ۵۱ ساله BRT که از مجرمین سابقه‌دار و بسیار حرفه‌ای است و 29 بار در شهرهای پرتردد و پرجمعیت کشور به اتهام سرقت به ویژه جیب بری دستگیر و روانه زندان شده است، برای مرتبه ۳۰ ام دستگیر شد.
 
به گزارش فارس، در پی وقوع سرقت های مشابه به شیوه جیب بری در محدوده ایستگاه های BRT  مناطق مرکزی شهر تهران بویژه در محدوده چهارراه ولیعصر، طرح شناسایی و دستگیری سارقین جیب بر از سوی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ به مرحله اجرا گذاشته شد.

شناسایی و دستگیری جیب‌بر سابقه دار:


در مورخه 23اردیبهشت 96  و در زمان حضور نامحسوس کارآگاهان پایگاه سوم آگاهی در محدوده ایستگاه های BRT محدوده چهارراه ولیعصر و خیابان انقلاب، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از سارقین جیب بر حرفه ای و سابقه دار در حین ارتکاب سرقت شدند که بلافاصله این شخص دستگیر و در همان بازرسی اولیه از وی، چند دستگاه گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر کشف شد.

در بررسی سوابق متهم مشخص شد که متهم به نام "جمشید . س" ( متولد 1345 ) از سال 1364 تاکنون ، 29 بار در شهرهای پرتردد و پرجمعیت کشور بویژه تهران و همچنین شهرهای زیارتی ( مشهد ) و توریستی ( اصفهان و ... ) به اتهام سرقت بویژه جیب بری دستگیر و روانه زندان شده است.

اعتراف به سرقت:

متهم که از مجرمین سابقه دار و بسیار حرفه ای در زمینه جیب بری است، در اظهارات اولیه منکر هرگونه سرقت شد اما پس از شناسایی صاحبان گوشی های تلفن همراه و مدارک شناسایی به عنوان مالباختگانی که همگی آنها به شیوه جیب بری مورد سرقت قرار گرفته بودند، به ناچار به سرقت از این افراد اعتراف کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به تعدد سوابق متهم در ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت بویژه جیب بری و به منظور شناسایی سایر شکات و مالباختگانی که توسط متهم مورد سرقت اموال قرار گرفتند ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس  شعبه ششم دادسرای ناحیه 6 تهران صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی در خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه نمایند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۴
این شغل بازنشستگی نداره؟؟؟؟؟؟؟32 سال؟؟؟؟
پس چه زمانی دستش قطع می شه
عکس این بدبخت رو که از روی بیچارگی و نیاز دست به دزدی میزنه رو که خوب بدون سانسور پخش میکنید عکس اون بیشرفایی که از روی شکم سیری هزار ملیارد هزار ملیارد دزدی میکنن رو چرا نشون نمیدین ؟
چه باید گفت؟! سی بار دزدی و بعدش آزادی؟
29بار دستگیر و ازاد شده است???
عجب زمانه ای شده ! عکس جیب بر را که نهایتا چندهزارتومن دزدی میکنه را نشون میدن اما عکس چپاولگران مملکت که هزاران میلیارد تومان دزدی میکنند نشون نمیدن!
31 یکمی هم شاهد خواهیم بود ...........
این کار اشتباهه.
می دونید چرا تو عربستان کسی جرات دزدی نداره؟ چون می دونن ابروشون می ره
فردا آزاده و پس فردا خبر سی و یکمین بار را اعلان میکنند !!!
ازادش کنید باز تا رکورد بزنه توی گینس هم ثبتش کنید
بهش کارت فعال جیب بری بدید بره پی کارش دیگه!!!
همچین با افتخار وایستاده فکر کردم کاشف چیزیه.
بخدا این دیگه قابل اصلاح نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل