بازدید 3297

واعظی: موافق سهم‌خواهی و سهم طلبی نیستم

کد خبر: ۷۰۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 11 June 2017
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان برای حضور در کابینه آینده گفت: من اصلا موافق سهم‌خواهی و سهم‌طلبی نیستم و نباید این‌گونه باشد.

به گزارش تسنیم محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به سهم‌خواهی برخی اصلاح‌طلبان از حجت‌الاسلام روحانی برای حضور در کابینه داوزدهم، گفت: من اصلا موافق سهم‌خواهی و سهم‌طلبی نیستم و نباید این‌گونه باشد.

وی در پاسخ به این سوال که سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان صدای نزدیکان آقای رئیس‌جمهور از جمله آقای آشنا را در آورده و فکر می‌کنید ترکیب کابینه آینده چگونه خواهد بود؟ افزود: سهم‌خواهی از روحانی در چینش کابینه اصلا تفکر درستی نیست، مردم در 29 اردیبهشت 24 میلیون رای به آقای روحانی دادند و از رئیس‌جمهور انتظار دارند به وعده‌هایش عمل کند، بنابراین دست رئیس‌جمهور در چینش کابینه باید باز باشد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه باید در کابینه آینده بهترین‌ها و تمامی کسانی که برنامه و وعده‌های دکتر روحانی را قبول دارند، حضور داشته باشند، اظهار داشت: اگر قرار باشد رئیس‌جمهور کابینه تحمیلی داشته باشد که نمی‌تواند به وعده‌هایش عمل کند. دست رئیس‌جمهور برای چینش کابینه باز خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر