بازدید 4612

وزیر خارجه قطر: با سردار سلیمانی دیداری نداشتم

کد خبر: ۷۰۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 11 June 2017
وزیر خارجه قطر در گفت‌وگو با یک رسانه عربی گفت: در بغداد با سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران دیدار نداشتم.

به گزارش ایسنا، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر در گفت‌وگو با روسیا الیوم گفت: در بغداد با سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران دیدار نداشتم.

وی هم‌چنین گفت: طرف مقابل به ما فرصت و وقت دفاع از خود نمی‌دهد و آمریکا همیشه از مبارزه ما با تروریست‌ها تمجید کرده است و ایران کشور همسایه ما است و ما خواهان روابط دوستانه با آن هستیم.

وزیر خارجه قطر در ادامه گفت: بعد از این‌که برخی کشورهای عربی روابطشان را با ما قطع کردند ایران تمام گذرگاه‌ها را بر روی ما باز کرد و ما اگر به چیزی احتیاج پیدا کنیم با ایران همکاری خواهیم کرد و بر اساس چارچوب شورای همکاری خلیج فارس همکاری تجاری با ایران جرم نیست و از نظر همکاری اقتصادی با ایران از میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس کشور قطر رتبه دوم را دارد.

به گزارش ایسنا، در پی انتشار اخباری منسوب به تمیم بن حمد، امیر قطر در رسانه‌های عربی و برخی از کشورهای عربی از جمله عربستان، مصر، امارات و بحرین کشور قطر را حامی تروریسم خواندند و پس از قطع روابط دیپلماتیک با این کشور حریم‌های زمینی، دریایی و هوایی را به روی آن بستند.

هم‌چنین روزنامه سعودی عکاظ مدعی شده بود که محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر با سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران دیداری محرمانه داشته است و در این دیدار اتفاقات عجیبی رخ داده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان