بازدید 15892
۵

محکومیت ایران در پیام ترامپ درباره حملات تهران

کد خبر: ۷۰۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 08 June 2017
رئیس جمهور آمریکا در نخستین واکنش نسبت به حمله تروریستی روز چهارشنبه تهران با اشاره ای تلویحی به ایران مدعی شد که کشورهای حامی تروریسم «قربانی پلیدی و شرارتی می شوند که خود مروج آن هستند».

به گزارش مهر به نقل از وبگاه خبری واشنگتن اگزمینر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در نخستین واکنش خود نسبت به حمله تروریستی روز چهارشنبه در تهران با اشاره ای تلویحی به ایران مدعی شد که کشورهای حامی تروریسم «قربانی پلیدی و شرارتی می شوند که خود مروج آن هستند!»

در بیانیه ای که از سوی کاخ سفید منتشر شد، ترامپ گفت: «ما برای قربانیان بی گناه حملات تروریستی تهران و مردم ایران که در حال گذار از یک چنین دوران پرچالشی هستند، اندوهگین هستیم و دعا می کنیم».

وی در ادامه مدعی شد: «ما بار دیگر تأکید می کنیم که دولتهایی که حامی تروریسم هستند، در معرض این خطر قرار دارند که قربانی شرارت و پلیدی شوند که خود مروج آن هستند».

شایان ذکر است که در حملات تروریستی روز چهارشنبه علیه مجلس شورای اسلامی ایران و حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی، دست کم دوازده تن به شهادت رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۵
ظاهراًآقای ترامپ آلزایمرگرفته یامست دلارهای کثیف سعودی شده.چرا که زمان انتخابات و رقابتش باکلینتون صراحتاًبه اوگفت که شماداعش راایجادکردیدو هیلاری کلینتون هم تلویحاًاین موضوع را تأییدکرد.پس موئسس تروریستهایی مثل داعش شماو آل سعود خبیث و خونخواراست حامیانش راهم بهتر ازما میشناسید"قطر- ترکیه و ...البته از رئیس جمهوری که ثبات فکری ، رفتاری و اخلاقی و شخصیتی ندارد چنین سخنانی بعید نیست.مردم آمریکا تا دیرنشده بایددنبال استیضاح و عزل ترامپ باشند تا بیشتر ازاین آبرویشان را در دنیا نبرد.
تو خودت نماد شداد و پلیدی هستی
ما نیازی نداریم ترامپ پلید برای ما اندوهگین باشد و دعا بخواند. برو با مادر تروریستها رقص شمشیرتو بکن.
مرگ بر امریکا
مرگ بر آمریکا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس