بازدید 553983

اتمام عملیات ضد تروریستی در مجلس/ هر چهار تروریست به هلاکت رسیدند/‏ ‏داعش مسئولیت حملات تهران را بر عهده گرفت

حمله تروریستی که از اوایل صبح امروز در حرم حضرت امام(ره) و مجلس شورای اسلامی شروع شده بود، با دستگیری یکی دو تن از ایشان و هلاکت دیگر تروریست ها، حدود ساعت سه بعد از ظهر به پایان رسید. در این حادثه تروریستی ـ که گروه داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است ـ به گفته مسئول اورژانس کشور، دوازده تن از هموطنانمان نیز به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۷۰۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 07 June 2017
حمله تروریستی که از اوایل صبح امروز در حرم حضرت امام(ره) و مجلس شورای اسلامی شروع شده بود، با دستگیری یکی دو تن از ایشان و هلاکت دیگر تروریست ها، حدود ساعت سه بعد از ظهر به پایان رسید. در این حادثه تروریستی ـ که گروه داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است ـ به گفته مسئول اورژانس کشور، دوازده تن از هموطنانمان نیز به شهادت رسیدند.
 
به گزارش «تابناک»؛ این دو عملیات تروریستی، در حالی در حرم حضرت امام(ره) و مجلس شورای اسلامی صورت گرفت که به نظر می رسد در حمله اول که در حرم امام صورت گرفته است، مهاجمان نتوانستند به هدف خود که احتمالا ورود به حرم بوده است، دست پیدا کنند؛ بنابراین، ناکام از ورود به حرم، در بیرون محوطه شروع به تیراندازی کور کرده که در این میان یکی از هموطنانمان شهید و برخی دیگر مجروح شدند. در این عملیات تروریستی، یکی از مهاجمان خود را منفجر کرد و کشته شد و مابقی مهاجمان توسط مأموران امنیتی دستگیر یا کشته شدند.

در عملیات تروریستی دوم یا بعدی که در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، مهاجمان با پوششی زنانه با تیرانداری در گیت ورودی، توانستند وارد ساختمان اداری مجلس شوند و از آنجا به سوی دفاتر نمایندگان و همچنین مردمی که برای حل مشکل خود به این دفاتر مراجعه کرده بودند، شلیک کردند که در این میان تعدادی از هموطنانمان به شهادت رسیدند و پس از حدود پنج ساعت درگیری نیروهای امنیتی با تروریست ها، همه چهار تروریست حاضر در عملیات تروریستی کشته شدند.

از نکات قابل ذکر اینکه نمایندگان در هنگام عملیات تروریستی در صحن مجلس جلسه علنی داشته و با وجود این حمله جلسه خود را ادامه داده و پس از پایان جلسه با همراهی نیروهای امنیتی، از مجلس خارج شدند.

گزارش لحظه به لحظه را در تابناک بخوانید: 

درگیری مسلحانه یک نماینده مجلس با تروریست ها
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۹
محمود صادقی، نماینده تهران گفت: ما هنگامی که در صحن مجلس بودیم هیچ گونه صدایی نمی شنیدیم و از طریق پیامک و فضای مجازی متوجه این ماجرا شدیم. تا این که چند نفر از نمایندگان هنگام ورود به صحن مجلس با صحنه تیراندازی و صدای شلیک روبرو می شوند، حتی یکی از نمایندگان هنگام ورود با تروریست ها درگیر می شود و با کلت به سوی آن ها شلیک می کند. اما در اوضاع در درون صحن عادی بود و ریاست مجلس را آقای پزشکیان بر عهده داشت. به طوری که ما نماز ظهر را به امامت حجت الاسلام سالک در صحن اقامه کردیم و بعد از آن با ورود آقای لاریجانی و مدیریت تحسین برانگیز ایشان به صورت گروهی از درب بهارستان خارج شدیم.
نخستین توضیحات ناجا درباره دو حادثه تروریستی امروز
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۰
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس:
 
صبح امروز تروریست‌هایی قصد ورود به حرم حضرت امام خمینی (ره) و کلانتری حرم را داشتند که با ضرب گلوله تک تیراندازان پلیس ناکام ماندند. یکی از تروریست‌ها پس از اصابت گلوله خود را منفجر کرده که در پی این اقدام به کسی آسیب نرسید.
 تروریست دیگری که اقدام به تیراندازی به سمت مردم کرده بود، با ضربه گلوله‌ای به سرش از پای در آمده و قبل از منفجر کردن خودش تحت کنترل قرار گرفت که از این فرد مقادیری نارنجک و مواد منفجره کشف و ضبط شد.
در این میان یکی از ماموران پلیس زخمی شد که حال عمومی وی کاملا مساعد است.
در حال حاضر نیز نیروهای انتظامی در محل حضور داشته و اوضاع محدوده را کاملا در دست دارند ضمن اینکه عوامل سپاه انصار نیز که مسوولیت حراست و حفاظت از حرم امام خمینی (ره) را بر عهده دارند در محدوده مستقر می‌باشند.

نیروی انتظامی با اشاره به حوادث رخ داده در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد:
مأموران یگان ویژه پلیس که به نوپو مشهور بودند در محل حضور داشته و در کنار عوامل سپاه وارد عمل شدند. عوامل پلیس در این محدوده مستقر بوده و محدوده‌های منتهی به مجلس شورای اسلامی نیز کاملا تحت کنترل است.
نیروی انتظامی از شهروندان خواسته است که از تجمع و حضور در اطراف این مناطق خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را به شماره تلفن 113 یا 110 اطلاع دهند.

اتمام عملیات ضد تروریستی در مجلس
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۸
پس از کشته شدن ۴ تروریست شروری که صبح امروز به مجلس یورش برده بودند ، همینک نیروهای امنیتی در حال پاکسازی در ساختمان مجلس هستند ، که این اتمام ساعت‌ها درگیری هست که از ساعت ۱۰:۳۰ امروز آغاز شده بود و تا ساعت ۱۵ ادامه داشت.
روایت محمود صادقی از درگیری یک نماینده مجلس با تروریست ها
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۶
همه نمایندگان از مجلس خارج شده اند

مجلس طبق روال به کار خود ادامه می دهد

محمود صادقی با بیان این که یکی از نمایندگان مجلس امروز هنگام ورود به مجلس با تروریست ها درگیر شده بود، گفت: ما به همراه سایر نمایندگان با مدیریت آقای لاریجانی به صورت گروهی از مجلس خارج شدیم و هم اکنون در منزل به سر می بریم.

محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار جماران در خصوص اتفاق تروریستی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: ما هنگامی که در صحن مجلس بودیم هیچ گونه صدایی نمی شنیدیم و از طریق پیامک و فضای مجازی متوجه این ماجرا شدیم.

وی ادامه داد: تا این که چند نفر از نمایندگان هنگام ورود به صحن مجلس با صحنه تیراندازی و صدای شلیک روبرو می شوند، حتی یکی از نمایندگان هنگام ورود با تروریست ها درگیر می شود و با کلت به سوی آن ها شلیک می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: اما در اوضاع در درون صحن عادی بود و ریاست مجلس را آقای پزشکیان بر عهده داشت. به طوری که ما نماز ظهر را به امامت حجت الاسلام سالک در صحن اقامه کردیم و بعد از آن با ورود آقای لاریجانی و مدیریت تحصین برانگیز ایشان به صورت گروهی از درب بهارستان خارج شدیم.

وی افزود بنده به اتفاق دکتر عارف و چند تن از نمایندگان از مجلس خارج شدم و در هنگام خروج صدای نشنیدم و چیزی ندیدم. دیگر نمایندگان نیز به همین صورت چند نفر چند نفر خارج شدند. من در حال حاضر منزل هستم و علی القاعده دیگر نمایندگان نیز به منازل خود رفتند.

صادقی در پایان در مورد ادامه برنامه های اینده مجلس، گفت: در پایان جلسه امروز جلسه بعدی روز یکشنبه اعلام شد و مجلس طبق رول به کار خود ادامه خواهد داد.
مهاجمان عرب نیستند
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۷
به گزارش اختر، یک کارشناس و مترجم زبا عربی گفت: با دیدن فیلم منتشر شده از عوامل حمله تروریستی به مجلس مشخص است که این افراد عرب نیستند. لهجه و نحوه بیان الفاظ مشخص است که این افراد در حال صحبت کردن به زبان عربی هستند، اما خودشان عرب نیستند.
مهاجمان عرب نیستند
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۶
به گزارش اختر، یک کارشناس و مترجم زبا عربی گفت: با دیدن فیلم منتشر شده از عوامل حمله تروریستی به مجلس مشخص است که این افراد عرب نیستند. لهجه و نحوه بیان الفاظ مشخص است که این افراد در حال صحبت کردن به زبان عربی هستند، اما خودشان عرب نیستند.
ترورریست‌ها با پوشش زنانه وارد محوطه مجلس شدند
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۶
حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور گفت: تروریست‌ها با پوشش لباس زنانه از درب عمومی که ارباب رجوع برای دیدار با نمایندگان حضور پیدا می‌کنند وارد محوطه مجلس و ساختمان جانبی آن شدند.
تکذیب گروگانگیری همسران دو نماینده مجلس توسط افراد مسلح
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۰
نماینده شهرضا در واکنش به انتشار اخباری درباره گروگانگیری همسرش توسط نیروهای مسلح در مجلس گفت:‌چنین خبری صحت ندارد و همسر بنده نیم ساعت پیش از دفاتر نمایندگی خارج شد.
 محمودی همچنین گروگانگیری همسر نماینده مبارکه را نیز تکذیب کرد و گفت:‌همسر خانم سعیدی نماینده مبارکه نیز همراه با همسر بنده از ساختمان مجلس خارج شدند؛ دختر ایشان نیز در سلامت کامل هستند .
حضور سید حسن خمینی در حرم مطهر
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۴۸
هم اکنون سید حسن خمینی در حرم مطهر امام خمینی حضور یافت.
همسر ۲ نماینده زن مجلس در چنگال افراد مسلح
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۴
احمد علیرضابیگی گفت: همسر و دختر نماینده شهرضا و همسر نماینده مبارکه در دفاتر نمایندگان در چنگال افراد مسلح قرار دارند.
اعلام آماده‌باش در تمام کشور
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۲۹
‏معاون وزیر کشور ایران: به تمام کشور اعلام آماده‌باش کردیم
مهاجمان آموزشهای تروریستی ویژه دیده بودند
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۱۱
 بروجردی در گفتگو با اخبار 14 شبکه اول سیما:

مهاجمان آموزشهای تروریستی ویژه دیده بودند و با قصد مختل کردن امنیت اقدام به حمله کردند.

نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به سرعت وارد مقابله با تروریستها شدند تا یکی دوساعت بعد صدای تیراندازی وجود داشت اما اوضاع به سرعت تحت کنترل درامد.

رای پاکسازی نهایی با توجه به اینکه ممکنه افراد دیگری حضور داشته باشند اقدامات امنیتی تا این لحظه ادامه دارد

با توجه به اینکه مجلس جایگاه مردمی دارد، این عملیات قطعا بزدلانه بوده و چنین حرکات بچه گانه ای در ایران پهناور و پایدار نمیتواند مخل امنیت ما باشد
مشاهدات یک خبرنگار از نحوه خروج نمایندگان از صحن مجلس
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۷
مشاهدات خبرنگار ایسنا از نحوه خروج نمایندگان از صحن مجلس 
 
نمایندگان در گروه های 5 تا 7 نفره تقسیم شده و با کنترل نیروهای حفاظت سپاه به سمت ماشین های مجلس برای خروج هدایت شده اند. روندی که اکنون ادامه دارد تا ساختمان مجلس به طور کامل تخلیه شود.
  در زمان حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تیم حفاظت به صورت کامل در صحن حضور داشت.
 همچنین نیروهای یگان ویژه سپاه نیز در داخل مجلس و همچنین درسالن آفتاب دیده می شوند. برای برخی از نمایندگان نیز محافظ گذاشته شده تا آنها نیز با حفاظت کامل از مجلس خارج شوند.
 درحال حاضر مردم در اطراف بهارستان تجمع کرده اند اما کل میدان بهارستان تحت کنترل نیروهای امنیتی است.
تیراندازی از ضلع شمالی حرم مطهر
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۴
هم اکنون صدای تیراندازی از ضلع شمالی حرم مطهر امام(ره) شنیده می شود.
درایستگاههای پرترددمتروبازرسی بدنی انجام خواهد شد
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۲
‏اعلام شده درایستگاههای پرترددمتروی صادقیه،امام خمینی،دروازه دولت،ولیعصربازرسی بدنی انجام خواهد شد
‏تا جاییکه ممکن است امروز از مترواستفاده نکنید
روایت دو تن از مجروحان تیراندازی مجلس از حادثه
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۹
یکی از مجروحان که از ناحیه دست آسیب دیده بود، در این باره گفت: من درسالن انتظار مجلس نشسته بودم که دو مرد با کلاشنیکف و کلت به سمت مردم تیراندازی کردند. چهره هیچکدام از ضاربان را به یاد نمی‌آورم.
 
مجروح دیگر این حادثه که خود را از کارمندان مجلس معرفی می‌کند نیز در این باره به ایسنا گفت: میدان جنگ دیدید؟ درست مثل همان. آنها حمله کردند، ما هم حمله کردیم.
تیراندازی از سر گرفته شد
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۷
پس از توقف ۵دقیقه ای مجددا صدای تیراندازی از مجلس می شود/ انتخاب
پلیس در عملیات مجلس، از پهپاد استفاده می کند
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۰
در ۵ دقیقه اخیر، دیگر صدای تیراندازی از مجلس شنیده نمی شود

مشكلى براى نمايندگان پيش نيامده است
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۵
حسن كامران که امروز اولین روز نمایندگیش در مجلس بود گفت: همه نمايندگان از ساختمان مجلس خارج شدند و مشكلى براى نمايندگان پيش نيامده است

در حال حاضر شرايط تحت كنترل عوامل امنيتى است و از ٤ نفر تروريست، يك نفر كشته شده، يك نفر دستگير و دونفر ديگر نيز تحت تعقيب نيروهاى امنيتى است
دو نفر دیگر از مصدومان به شهادت رسیدند
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۴
 دو نفر دیگر از مصدومان حادثه تیراندازی امروز در بیمارستان به شهادت رسیدند
علی همتی 50 ساله بیمارستان سینا
هانیه اکبریان 37 ساله بیمارستان معیری
توضیحات انصاری سرپرست حرم مطهر امام خمینی درباره حمله تروریستی امروز
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۰
حادثه حرم امام سه مجروح (عوامل انتظامی حرم)، یک شهید (مامور فضای سبز) داشت. ساعت 10:40 دقیقه دو تروریست از ناحیه غربی حرم قصد ورود به حرم می کنند

هر دو مواد انفجاری به خود وصل کرده بودند و به محض ورود به حرم شروع به تیراندازی کور و بی هدف می کنند. در همین زمان سه نفر مجروح و یک نفر نیز به شهادت می رسند.

در مقابل درب شبستان نیروهای انتظامی به سمت این افراد تیراندازی می کنند که یکی از آنها مقابل درب شبستان منفجر می شود. تروریست دوم فرار می کند که او نیز با تیراندازی  ماموران به هلاکت می رسد  و ماموران موفق می شوند جلیقه انفجاری او را خنثی کنند. تروریست ها تعداد زیادی نارنجک و مواد منفجره با خود داشتند
‏داعش مسئولیت حملات تهران را بر عهده گرفت
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۷
‏داعش رسما مسئولیت حملات امروز تهران را بر عهده گرفت.
اسامی مصدومان مجلس و حرم
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۸
سرپرست اورژانس کشور:اسامی مصدومان مجلس و حرم/مصدومین انتقالی به بیمارستان هفت تیر و ضیائیان متعلق به حرم امام هستند
1  هادی نوری  38  طرفه
2  اعظم موسی خانی  53  طرفه
3  روح ا... شجاع خلیق  36  طرفه
4  عبدالسلیم قازلی  35  طرفه
5  جلال عینی  33  طرفه
6  مریم رضاخانلو  26  طرفه
7  حسین خدایی راد  35  طرفه
8  علی جاویدیان  51  طرفه
9  صحبت آزادی  34  طرفه
10  مجهول الهویه  50  امام حسین
11  فرهاد ملکی  40  امام حسین
12  سید عبداله میرحسینی  52  امام حسین
13  عباس نظریان   57  امام حسین
14  مرتضی فلاحتی  57  امام حسین
15  مریم شهریاری  26  سینا
16  صابر رئیسی  23  سینا
17  طهمورث سمیعی  37  سینا
18  تنها شهریاری  60  سینا
19  جعفر چوپان  40  سینا
20  ابراهیم وثوق  31  سینا
21  مرضیه افرازه  27  سینا
22  ارسلان غلامی  27  سینا
23  هادی اسکندرلو  35  سینا
24  مهدی اطهری پور  33  سینا
25  ابراهیم خلف کش  45  سینا
26  مهدی یوسفی  36  سینا
27  علی همتی (فوت)  50  سینا
28  هانیه اکبریان (فوت)  37  معیری
29  محمد بحشایی  37  هفتم تیر
30  سعید زیرکی(میرکی)  42  هفتم تیر
31  مهدی قدرتی  46  هفتم تیر
32  حسین جعفر عراقی  51  هفتم تیر
33  یوسف زارعی   32  ضیائیان /نسیم
انتقال 13 مجروح حادثه تیراندازی مجلس به بیمارستان سینا/ فوت یکی از مجروحان
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۶
انتقال 13 مجروح حادثه تیراندازی مجلس به بیمارستان سینا/ فوت یکی از مجروحان
 
رییس بیمارستان سینای تهران  گفت:  13 مجروح اين حادثه که گلوله خورده‌اند به اين بيمارستان منتقل شده اند که يک نفر در بدو ورود فوت شد.
 دو نفر از مجروحان خانم بودند.
 به جز سه نفري که در حال عمل جراحي هستند، باقي مجروحان حادثه جراحات خفيفي داشتند.  اين مجروحان بين 23 تا 60 سال هستند.
گلوله تفنگ کلاشینکف تروریست ها تمام شده و اکنون با سلاح کمری در حال شلیک هستند
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۱
گلوله تفنگ کلاشینکف تروریست ها تمام شده و اکنون با سلاح کمری در حال شلیک هستند.
فرمانده سپاه در مجلس شورای اسلامی حاضر شد
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۰
سرلشکر جعفری فرمانده سپاه در مجلس شورای اسلامی حاضر شد
حمله با چاقو توسط یک مهاجم به مردم در اطراف مجلس
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرنگار "نظر" مستقر در مقابل مجلس در یکی از کوچه های اطراف مجلس یک مهاجم با چاقو به مردم حمله کرده است. هنوز مشخص نیست که این حمله با حملات تروریستی امروز مرتبط باشد.
تیراندازی ها در مجلس و طبقات بالایی مجلس ادامه دارد
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۴
ساختمان ملاقات مردمی مجلس هم اکنون صحنه درگیری و تیراندازی است
لاریجانی : نشان می دهد تروریست ها بدنبال مسئله سازی برای ایران هستند
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۳
علی لاریجانی در صحن علنی مجلس:چند نفر از تروریست های بزدل به ساختمانی در مجلس نفوذ کردند/با آنها برخورد جدی شد/مسئله جزئی است/این نشان می دهد تروریست ها بدنبال مسئله سازی برای ایران هستند/ایران قطب فعال و موثر در مبارزه با تروریست ها است که می خواهند بر آن خدشه ای ایجاد کنند/نیروهای امنیتی حتما با آنها برخورد می کنند

درگیری‌ها به ضلع غربی ساختمان مجلس کشیده شد
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۲
تک‌تیراندازهای امنیتی و انتظامی موضع گرفتند

در حال حاضر درگیری‌ها به ضلع غربی ساختمان مجلس کشیده شده است. افراد مسلح در طبفات بالایی مجلس مستفر شده اند و تک‌تیراندازهای امنیتی و انتظامی در ساختمان‌های مجاور موضع گرفتند و با آنها درگیر هستند.

در دقایق اخیر شدت درگیری زیاد شده و خبرنگاران عکاسان در پشت درخت‌ها و موانع موجود در خیابان‌های حاشیه مجلس موضع گرفتند. یک زن و یک کودک با همراهی نیروهای امنیتی وارد ساختمان شدند.
توضیحات وزارت اطلاعات درباره حادثه های تروریستی صبح امروز تهران
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۹
وزارت اطلاعات:صبح امروز چند تیم تروریستی در شهر تهران برای عملیات تروریستی تلاش کردند/مدیرکل ضدتروریستی وزارت اطلاعات: عوامل یک تیم ترویست قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند
تدابیر ویژه امنیتی در صدا و سیما
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۹
به دنبال حوادث تروریستی امروز تهران، تدابیر ویژه امنیتی در ساختمان جام جم  و حوالی آن اعمال شده است
توضیحات مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات از حوادث روز چهارشنبه تهران
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۸
صبح امروز چند تیم تروریستی در شهر تهران اقدام به حملات تروریستی کردند که عوامل یکی از آنها قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

دو تیم دیگر یکی حرم امام(ره) و دیگری  ساختمان مجلس شورای اسلامی را مورد حمله قرار دادند که با هوشیاری ماموران حرم امام(ره) ، یک فرد انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر خود را منفجر کرد.

تیم دیگر در میدان بهارستان اقدام به تیراندازی به مراجعین به یکی از ساختمان های اداری مجلس را  کرده است که تیم مورد نظر تحت محاصره قرار دارد.
تیراندازی تروریست هابه مردم حاضر در خیابان
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۶
تروریست ها پنجره های اتاق های طبقه چهارم را باز کرده و به مردم حاضر در خیابان تیراندازی کرده اند!!!/
حملات مجلس و حرم امام ، تروریستی بود
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۰
وزارت اطلاعات:  صبح امروز چند تیم تروریستی در شهر تهران برای عملیات تروریستی تلاش کردند.

- مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات: عوامل یک تیم تروریستی قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.
توضیح استاندار تهران از حادثه امروز
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۵
در حادثه حرم مطهر یکی از مهاجمان به هلاکت رسید و یکی دیگر از مهاجمان خود را منفجر کرد و باقی مهاجمان نیز دستگیر شدند

 در حادثه حرم مطهر یک نفر (مامورفضای سبز) به شهادت رسید و چند نفر نیز مجروح شدند

 در خصوص حادثه مجلس نیز نیروهای امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی در محل حضور داشته و اوضاع تحت کنترل است
پایان درگیری در حرم امام(ره) ؛ بازگشت آرامش
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۴
درگیری در حرم مطهر امام (ره) پایان یافت و هم اکنون آرامش و امنیت کامل در محل برقرار است.
 
پایان درگیری در حرم امام ؛ بازگشت آرامشبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، یک منبع آگاه در حرم مطهر امام (ره) اعلام کرد: بر اثر درگیری در حرم مطهر امام خمینی(ره) یکی از تروریست های انتحاری خود را منفجر کرد، یکی از مهاجمان به دست نیروهای انتظامی کشته و یک زن مهاجم که زخمی شده بود بازداشت شد.
 
این منبع آگاه اعلام کرد: تاکنون 4 نفر از زائران زخمی شده اند و یکی از نیروهای خدماتی فضای سبز حرم مطهر هم به شهادت رسید.
خبرهای رسیده حاکی است ماموران درحال خنثی سازی یک جلیقه انفجاری هستند.
تمامی بیمارستان ها در حالت آماده باش قرار دارند.
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۳
در پی حادثه تیر اندازی امروز 35 مجروح به بیمارستان های پایتخت انتقال داده شده است که از این تعداد 11 مجروح به بیمارستان طرفه، 13 نفر به بیمارستان سینا، 6 نفر به بیمارستان هفت تیر و 5 نفر به بیمارستان امام حسین منتقل شده اند.
بازداشت 2 تروریست‌ دیگر
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۰
نیرو‌های رهایی گروگان سپاه پاسداران موفق شدند 2 تروریست‌ را در حرم امام بازداشت کند
تشدید تیراندازی در داخل ساختمان مجلس
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۸
مستقر در محدوده مجلس شورای اسلامی، در حالی که از ساعاتی پیش درگیری نیروهای امنیتی با مهاجمان مسلح در ساختمان مجلس شورای اسلامی ادامه دارد، از دقایقی پیش صدای تیراندازی‌ها به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. پیش از این صدای تیراندازی در ضلع غربی ساختمان افزایش یافته بود.
جلیقه انتحاری یکی از تروریست های حرم مطهر خنثی شد
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۵
جلیقه انتحاری یکی از تروریست های حرم مطهر خنثی شد
 
زن تروریستی که گفته می شود سیانور به همراه داشت زنده دستگیر شده است
مهاجمان در محاصره نیروهای انتظامی
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۱
دوتن از مهاجمان در یکی از طبقات مجلس در محاصره نیروهای انتظامی و امنیتی هستند
نمایندگان در حال خروج از صحن علنی مجلس هستند
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۱
 زمانی مشاور لاریجانی در حال حاضر نمایندگان را در صحن علنی به سمت درب خروجی مجلس راهنمایی کرد و بسیاری از نمایندگان در حال حاضر در حال خروج از صحن علنی مجلس هستند.
هلاکت یکی از ۴ تروریست در مجلس
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۹
تیم رهایی گروگان ⁧ سپاه ⁩ با نفوذ به میان تروریستها در داخل مجلس،موفق شدند یکی از ۴ تروریست را به هلاکت برسانند.


قابل توجه هموطنان
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۶
بخشی از عملیات دشمن جنگ روانی و ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان است.

لذا از همه مردم عزیز درخواست می‌شود برای شکست تروریست‌ها اخبار را فقط از رسانه‌های معتبر دریافت کنند و از انتشار هرگونه شایعه پرهیز کنند.
دادستان تهران به محل حادثه تیراندازی رفت
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۶
‏حضور جعفری دولت آبادی دادستان تهران در محل حادثه تیراندازی در مجلس
تیراندازی مستقیم به افراد بیرون ⁧ مجلس
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۴
‏صدای تیر اندازی از فضای باز به گوش میرسد. یکی از مهاجمان شروع به تیراندازی مستقیم به افراد بیرون ⁧ مجلس ⁩ کرده
تامین امنیت در مجلس آغاز شد
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۳۱
در حال حاضر نیروهای حفاظت و امنیتی مجلس با پوشیدن جلیقه ضد گلوله مشغول تامین امنیت مجلس هستند
شهادت ۷ نفر در مجلس
۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۲۵
تسنیم به نقل از برخی منابع خبری نوشت: تاکنون در عملیات تروریستی در مجلس، 7 نفر به شهادت رسیده‌اند و هم‌اکنون 4 نفر نیز در طبقات بالایی گروگان گرفته شده اند. هنوز منابع امنیتی این خبر را تایید نکرده‌اند.
 

خبرگزاری مهر نوشت: الياس حضرتي نماينده تهران گفت: ضاربان سه نفر و مجهز به دو قبضه کلاشينکف و يک قبضه سلاح کمري (کلت) بودند.

همچنین ایسنا نوشت: افراد مسلح در حالی که تیراندازی می‌کردند، به زور وارد مجلس شدند. این افراد مسلح که به گفته یکی از نمایندگان 4 نفر هستند با تیراندازی وارد مجلس شده و با هدف قرار دادن تعدادی از نیروهای حفاظت مجلس به تیراندازی خود ادامه می‌داد که ظاهراً سه تن زخمی شدند.

این نماینده مجلس با تأیید این حادثه تیراندازی گفت که این افراد در حال حاضر در دفاتر نمایندگان هستند و محاصره شده اند اما اوضاع تحت کنترل است و تا لحظات دیگر اخبار موثق تر منتشر می شود.

در حال حاضر از خروج نمایندگان از صحن مجلس و خروج خبرنگاران جلوگیری می شود.

 
فرد مسلح هنوز بازداشت نشده است

اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: فرد مسلحی که از ساعتی پیش وارد مجلس شده و اقدام به تیراندازی کرده همچنان در محوطه مجلس است. نیروهای حفاظت مجلس هنوز موفق به بازداشت این فرد نشده‌اند. هنوز تعداد افراد زخمی در این حادثه تیراندازی مشخص نیست. 
 
صدای تیراندازی همچنان از مجلس بیرون می‌آید

خبرنگار خبرآنلاین از مقابل مجلس خبر می دهد که مأموران در حال متفرق کردن مردم از مقابل مجلس هستند و همچنان از داخل مجلس صدای تیراندازی به گوش می رسد 
 
 آمبولانس ها به محل اعزام شدند
 
فراهانی معاون عملیات اورژانس تهران: اعزام ۴ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به حرم امام در پی تیراندازی های انجام شده. چند مجروح به بیمارستان منتقل شده اما آمار دقیقی از مجروحان حادثه حرم امام خمینی نداریم.
 
تیراندازی در حرم مطهر امام خمینی(ره)

برخی از رسانه ها دقایقی پیش گزارش دادند که فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح کرده است؛ تاکنون منابع رسمی در این باره اظهار نظری نکرده اند. 
 
شنيده ها حاكي است دقایقی پیش، یک مهاجم تیرانداز با ورود به صحن غربی حرم مطهر امام خمینی، اقدام به تیراندازی کرده و تاکنون بر اساس اخبار رسیده آمار مجروح شدن دو تن قطعی است.
 
 ضارب حرم امام خود را منفجر کرد

فردی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که افرادی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح کرده است.  
 
دو تن از حمله کنندگان به حرم امام دستگیر و یک نفر هم خود را منفجر کرد.
 
 آخرین اخبار از تیراندازی در مجلس

برخی منابع از شهادت یکی از محافظان پاسدار در مجلس خبر می دهند.

نیروهای امنیتی درهای ورودی مجلس را بسته اند.

برای محافظت از نمایندگان مجلس فعلا آنها تحت تدابیر امنیتی در صحن مجلس هستند.
 
 
‏نهادهای امنیتی از مردم خواستند که اطراف خیابان های مجلس شورای اسلامی تجمع نکنند
 
‏در محل نهاد ریاست‌جمهوری، اقدامات امنیتی تشدید شده و نیروهای حفاظت نهاد ریاست جمهوری اجازه ورود و خروج به هیچ کس را نمی‌دهند.
 
تیراندازی به حیاط داخلی مجلس کشیده شد
 
خبرنگار خبرآنلاین از مقابل مجلس گزارش می‌دهد؛ مأموران نیم خیز از دیوارهای کوتاه اطراف مجلس به سمت داخل نگاه می کنند. خیابان ها بسته شده و همچنان صدای تیراندازی شنیده می شود. برخی اعضای ساختمان اداری مجلس هم از پنجره ها بیرون را نگاه می کنند.

صدای تیراندازی به حیاط داخلی کشید
 
صدا از حیاط بین ساختمان اصلی و ساختمان اداری می آید.
قربانیان تیراندازی مجلس: دو شهروند عادی مراجع - یک کارگر خدمات - یک نیروی حفاظت که به علت شدت جراحات جان سپرد - تسنیم
 
اعزام 17 آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به مجلس و حرم امام (ره) | پس از اعلام دو حادثه تیراندازی در حرم امام و مجلس شورای اسلامی، اورژانس تهران مجموعا 17 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به این دو محل اعزام کرد.
 
طبق آخرین اخبار تعداد مجروحان حادثه تیراندازی در مجلس به 8 نفر رسیده است
 
یکی از ضاربان حادثه تیراندازی مجلس دستگیر شد

نقوی حسینی،سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: در جریان حادثه تیراندازی صبح امروز مجلس یک نفر از چهار فرد مسلح دستگیر شدند. صبح امروز چهار فرد مسلح وارد مجلس شدند که در حال حاضر سه نفر در طبقات و دفاتر نمایندگان هستند و یکی از این افراد دستگیر شده است.
ضارب مسلحي كه در صحن غربي حرم امام تيراندازي كرده بود، مسلح به كلاشنيكف بوده و پس از تيراندازي، در نزديكي كلانتري مستقر در حرم امام خود را منفجر مي كند.
  
عوامل تیراندازی در مجلس در میان معترضان تعاونی کاسپین بودند. رفتند به سمت مجلس با تیراندازی رفته اند. یکی برگشته و به سه نفر از مردم عادی تیراندازی کرده اند.
 
خبرهای مربوط به شهادت یک نفر در مجلس صحت ندارد. 
 
‏نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: هنوز صدای تیراندازی ادامه دارد/نیروهای امنیتی ساختمان مجلس را تحت کنترل دارند 
 
صدای تیراندازی بیشتر از قبل شده است
 
 
خبرنگار خبرآنلاین گزارش می دهد؛ نیرو ضدشورش مجلس را محاصره کرده است. صدای تیراندازی بیشتر از قبل شده است 
 
خبرگزاری صدا و سیما: براثر درگیری در حرم امام، یکی از تروریست‌های انتحاری خود را منفجر کرد، یک نفر دیگر هم به دست نیروهای انتظامی کشته شد و یک زن هم بازداشت شد. درگیری هنوز ادامه دارد. تروریست ها از درب غربی وارد حرم شدند. 
 
 مدیر روابط عمومی حرم امام: فردی دارای کمربند انفجاری در ضلع‌ غربی حرم پس از شلیک دو تیر، خود را منفجر کرد.
 
طبق شنیده‌ها، یکی از مهاجمان تیراندازی به مجلس، عامل انتحاری است که در محاصره‌ی نیروهای امنیتی است.
 
تروریست هایی که به حرم امام حمله کردند، ۳ نفر بودند | یک نفر به هلاکت رسید. یک نفر سیانور خورد و خودکشی کرد. یک نفر زنده دستگیر شد.
 
نماینده‌ای مجروح نشده است

رنجبرزاده، عضو هیأت رئیسه مجلس: در حال حاضر افراد مسلح خود را در دفاتر نمایندگان محبوس کرده‌اند و سیستم‌های امنیتی و حفاظت مجلس در تلاش برای دستیگری آنها هستند.

 کسی از نمایندگان مجروح نشده است، همه نمایندگان در صحن هستند و صحن مجلس در وضعیت عادی به برنامه قانون‌گذاری می‌پردازد. تاکنون گزارشی از کشته شدن و به شهادت رسیدن فردی به ما نرسیده است اما تعدادی از افراد مجروح شده‌اند 
 
 وزیر کشور دستور برگزاری جلسه فوق‌العاده امنیتی را صادر کرد.این خبر را روح‌الله جمعه‌ای، مشاور رسانه‌ای وزیر کشور اعلام کرد.
 
گزارش ها حاکی است فرد کشته در حرم امام(ره) کارگر ۳۵ساله فضای سبز بوده است.  شنیده‌ها حاکی از آن است که یک تن کشته  و ۵ تن  مجروح شده است.
 
عوامل تیراندازی می خواستند به صحن مجلس بیایند راه را گم کردند

حشمت الله فلاحت پیشه با بیان اینکه ظاهرا اوضاع در مجلس تحت کنترل درآمده است، عنوان کرد: مهاجمین می خواستند به سمت صحن بیایند اما راه را گم کردند و اشتباهی رفتند. 
 
یک نماینده در نطق میان دستور داره درباره  فتنه و سند ۲۰۳۰ حرف میزنه/ یکی از ضاربان به بیرون مجلس آمده و به سمت مردم تیراندازی میکند 
 
⭕️ پس از حملات امروز تهران شاخص بورس بیش از ۲۰۰ واحد افت کرد.  
 
تیراندازی در مجلس ادامه دارد
 
در حادثه تیراندازی در حرم امام(ره)یك نفردیگر هم به دست نیروهای انتظامی كشته شد، یك زن هم بازداشت شد.
تاکنون 4 نفر از زائران زخمی شده اند و یکی از نیروهای خدماتی حرم مطهر هم به شهادت رسیده است
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۳
در انتظار بررسی: ۹۱
انتشار یافته: ۶۳۱
خدا نکنه تروریستی باشه
پاسخ ها
آسو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
پس چیه دعوای مهریه است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
نه پینت بال بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
قطعاتروریستی است .این که دیگراماواگرندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
نه بابا تروریستی نیست. احتمالا زیاد فیلم اکشن دیدن !!!!! عقل کل تروریستی نیست پس چی میتونه باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طرف خودش و ترکونده ....
همت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بابا اين چه طرز خبرنويسيه!!!!!!!!!!
اخبار رو از پايين به بالا بروز كن كه الكي تا تهش نياييم
صد رحمت به سايتاي ديگه!!!!!!!!!!
رضا
| United States of America |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
صدا و سیمای ما افتخار ملی ما
حیف این همه پول مردم و کشور که به این سازمان بیخود حروم میشود.
معلوم نیست چکار دارد میکند
واقعا تابناک عالیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
هر جا خبری بشه حادثه ای اتفاق بیفته داعش الکی میگه کار من بوده داعش کیلویی چند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
وقتی طرف خودکشی میکنه، یعنی تروریستیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
به مجلس یه سوزن هم نمیشه برد. اینا چطوری با کلاش و کلت رفتن تو؟
نامه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خدا کنه تفنگشون آب پاش باشه
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
یعنی کار کی هستش ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اینا چقدر مهمات بردن داخل که تموم نمی شه؟ مگه تو مجلس مهمات انبار کردن؟!!!
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مطمن باشید سیاسی-آقایان میخوان با این حرکت هزاران بهره برداری سیاسی کنن-یکیش بودجه کلان پروژه کللان بگیرن بدن نهادهای امنتیتی مثل سپاه و....تا بگن امنیت بخواهید با این به اینها حال بدهید و هزاران مسائل دیگه.............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
با آدم هایی مثل حمید شدیم هشتاد میلیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
با شهادت می مانیم

يا أيّها المارقُون
ای از دین خارج شده ها
في غيِّكم غارقُون
شما در گمراهیتان غرق شدید
أنتم بأوكارِ يهودِ الفتنةِ عالقون
شما به لانه های فتنه یهود چنگ زده اید

إرهابُكمُ وجهٌ لأَمريكا و إسرائيل

تروریسم شما نوعی از تروریسم آمریکا و اسرائيل استْ

لستم سِوى ..آلةٍ للقتلِ و التَّمثيل

شما چیزی جز بازيچه دست آنها در کشتار و مثله کردن بدن کشتگان نیستید
يا داعشُ تَبَّاً
ای داعش بریده باد دستتانً

أشعلتمُ حرباً
آتش جنگی افروختید

شَبَّت عليكمْ نارُها بالمرتضى شَبَّاً
به حق مرتضی آتش آن دامن شما را نیز بگیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
متاسفانه چهار ساله امثال آقا حمید در راس کارند...و نتیجه این شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
امروز وطن معنی غم را فهمید

با سایه ی جنگ ، متّهم را فهمید

از خواب پرید کشورِ من امّا

معنای مدافع حرم را فهمید
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
میگم چطوره به آقای کرباسچی میگفیم بره مذاکره کنه با هاشون
خیلی ادعاش می شد ایام انتخابات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آفرین به قاضی پور تنها نماینده ای که با تروریست ها درگیر شد اونم با اون سنش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اینجاست که معنی کم کردن بودجه نظامی متوجه میشن
سایه جنگ هم برداشته شد اما احساس میکنم تو این 4 سال حتما جنگی رخ خواهد داد
روحانی مچکریم
ح ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
دیدی تروریستی بود وکار داعش لعنت الله علیه
اعزام ۴ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به حرم امام در پی تیر اندازی های = what
پاسخ ها
ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
پس گروگان ها چی شدند؟
داعش؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
هههههههههههههههه. داییش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اینقدر گفتن کشور ما امنه ......دم به دقیقه.....حرفشون اینه که کشور ما امنه حالا کشورهای دیگه تو خیابان عملیاتن انتحاری انجان میشه ولی اینجا تومجلس
زیبا احمدپور از تبریز
| Canada |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خدارو شکر توی تبریز نبوده خیلی ترسیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
په نه په همسایه بالائی ماست داره بچش ترقه در میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آخه مگه تبریز یا تهران داره.هر جای ایران باشه تلخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خانم زیبا احمد پور شما تبریزی نیستید شما از کسایی هستید که وظیفه دارین توی هر سایت خبری با اسم تبریز نفرت پراکنی کرده بین ایرانیا تفرقه بندازین خجالت بکش
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
خانم زيبا احمد پور از تبريز.مگه تبريز مجلس داره كه ترسيدي؟
تیترت اشتباهه نوشتی انفجار در حرم امام خمینی ره
داعش رخنه کرده ..............
نیروهای پشتیبانی این تروریستها حتما در اطراف مجلس هستند.
با سلام لطفا کلمه عادی را از اسم شهدای شهروند اصلاح فرمایید. خود کلمه شهروند و خدماتی گویای منظور شما است . با تشکر
علی برکت اله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
منظورت چیه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بی مزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
همه چیزرابه مسخره گرفته اید!واقعا متاسفم برایتان.ظاهرابرخی از مخالفین روحانی خوشحالندازاینکه کشورناامن شودکه بعدبگوینددیدیدماگفتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
با تشکر از شما که همه چیز در دعواهای سیاسیتون خلاصه میشه. خدا رو شکر دین هم ندارید که از سیاستتون جدا باشه یا نباشه.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
گویا ایشون که بهشون دوست نمیشه گفت خوشحال هستند از این حوادث امروز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
سایه جنگ از کشور دور شده!

داداش، این خوشحالی یا مسخره بازی نیست....

این کار برای بیدار کردن آدمای خوابه!
ناشناس
| Japan |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آقا اینم تقصیر دولت قبله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
کاسبان ترور
مرگ بر داعشی قاتل روسیاه
مرگ بر تکفیری
مرگ بر سلفی
مرگ بر وهابی جنایتکار خوانخوار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
فتواش را صادر کردید شما به این زودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
همین نتیجه این مرگ بر گفتن هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
موندم کی منفی داده!!! نکنه خودشون جز همین دسته های ملعونن!
نتیجه حمله مسئولان به نهاد های امنیتی در کلام و عمل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
الان داعش حتی به تابناک هم نفوذ کرده، نگاه کنین،، چند تا منفی هم دادن
البته همشون داعشی هم نیستن اینایی که منفی دادن، بعضیاشون همونایی هستن که میگن نباید گفت "مرگ بر" حتی به داعشی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
نباید گفت "مرگ بر" حتی به داعشی...!!؟
آقا تمام کنید این مانیفست مثلا روشنفکری تان را
دارند مردم بی گناه را در ایران و اروپا و آسیا و ... به خاک و خون می کشند اون وقت شما می گید نگو مرگ بر .... یه وقت اوخ میشه!؟
اگه برادر و خواهر و فرزند خودت را با بمب تکه تکه می کردند باز هم این جور تز و پز روشنفکری میدادی!؟
باز هم گلی به گوشه جمال اون داوطلبانی که با این رذل های پست فطرت می جنگند تا ناموس من و شما به جهاد نکاح اجباری با تکفیری های خدانشناس نامرد مجبور نشه
فکر کنم شما از همون هایی هستی که میگی این جوانان رشید اسلام و ایران پول گرفتن برای نبرد با داعش ملعون
به ملت ها مرگ نفرستید اما اینها به هیچ کس رحم نکردند
نه آمریکایی
نه اروپایی
نه آفریقایی
نه آسیایی
پس لطفا تز روشنفکری خودتان را در جایش خرج کنید نه اینجا
یا حق
جان سپرد یا شهید شد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
یا شهید شد
مردم الان هجوم میبرند برای سلفی گرفتن!!!
پاسخ ها
عشق سلفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
!فکرش رو بکن، سلفی با داعشی
همین الان یهویی، منو و داعشی!
بعضیا عشق سلفین
الحمدولله سایه جنگ برداشته شد خود جنگ آمد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اینا عواقب تفکر افراط گراییه عزیزم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شما هم کاملا مشخصه کجات میسوزه
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خیلی نفهمی و بی شعور
الحمدلله برا چی دیگه نو انسانی؟
صابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
الحمدالله با همیت به خیر میگذره و گرنه اون یکی اومده بود الان ایران مثل یمن شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شرم آوره خجالت بکش از خودت که حتی تو این موقعیت هم به فکر جناح بازی هستی!!
ناشناس
| Mauritius |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
حرفش بد نیست میگه مگه قرار نبود جنگ بره بیرون مرزها . الان تو قلب پایتخته
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آب و بريز جايي كه ميسوزه بقول خودتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خاک بر سر کسی که همه چیز رو سیاسی و جناحی میبینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
وطن فروش بی غیرت
نامه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
برخی واقعا خوشحالن و نمی توتن خوشحالی شون رو پنهون کنن. احتمالا فکر می کنن اگر جنگ بشه اونایی که به روحانی رای دادن رو می کشن و اونها رو کاری ندارن.
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خدا لعنت کند هر کس با هر نظری اینکار رو کرده
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شرم کنید نا امنی الحمدالله نداره برای امنیت تلاش کنید یکدل و متحد باشید
هاشم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آقا به خدا انتخابات تموم شد...از جو انتخابات بیایین بیرون لطفا...الان فقط همدلی و همراهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
حرف نزنی نمیگن لالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اون دوست تحلیل گری که میفرمایند اینا نتیجه تفکرات افراط گراییه
عملیات تروریستی در انگلیس رو هم کمی تحلیل بنومایند
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
تفرقه و دوگانگی بسیار زیاد شده فقط خودشو نشون نداده خدایی ناکرده جنگ بشه جنگ داخلی غوغا می کنه
جالبه که شبکه خبر داره از تولید کو داره میگه اونوقت تو مجلس مردم رو به رگبار گلوله بستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
داداش اخبار 50در صد دروغ میگه
سلام
تيراندازي در كجا صورت گرفته در تيتر صفحه اصلي " حرم امام خميني (ره) " اما در متن خبر " در مجلس شوراي اسلامي " ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
هر دو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
هر 2 جا تیراندازی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
دو حمله جداگانه است....اما به طور همزمان...
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خب اگر خبر رو بخونی دو جا همزمان حمله شده
سید علی هاشمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
در هر دو جا
به به همینو کم داشتیم ....
بعد از ختم این قائله می گویند برخی کشورها در انجام این عملیات دست داشته اند.کاش مسئولین ما کمی شجاعت شان بیشتر بود و مثلا می گفتند عربستان مسئول این حمله است و با شکایت در مجامع بین المللی پدر اینها را در می آوردند مانند حادثه منی که الان عربستان دارد زیر موج افکار عمومی و رسانه ای و سازمانهای بین المللی به خاطر کشتار فجیع منی له می شود.البته همه اینها به خاطر این بوده که با سرعت پرونده این فاجعه به دیوان عالی لاهه ارائه شد همانطور که رهبری خواسته بودند. البته این آخری بخشی از یک داستان تخیلی بود.
آقا تو رو خدا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟
داعش باید هرچه سریعتر نابود شه
دست سعودی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Saudi Arabia |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
عزیزی که منفی میدی اولا وزیر خارجه عربستان قبل از حادثه امرزو توئیت میده باید ایران رو تنبیه کنیم ،( معلوم شد تنبیه چی بوده ) دوما علنا از داعش و تروریست ها تکفیری حمایت میکنه ، اونوقت منفی میدی که دست سعودی ها نیست ، عجیبه واقعا
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
دوستان اینقدر عربستان رو بزرگ نکنین اونا مال این حرفها نیستند
mjh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بی معرفتایی که منفی میدن فازشون چیه دقیقا؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
جملات کور کوچکی و خفت میخاد
زیر سر عربستان جنایتکار است
فقط دلمون به امنیتمون خوش بود و هی همه م یگفتند اگه هیچی ندارید خدا رو شکر کنید که امنیت دارید! الان که در قلب اروپا حمله تروریستی میشه ولی تو ایران آب از آب تکون نمی خوره باید ممنون نظام باشید!
چی شد پس؟
پاسخ ها
حسین
| Germany |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
از وزیر کاردان اطلاعات بپرسید
چرا ما یه زمانی مالک ریگی تو هوا می گرفتیم ولی الان تو مجلس باید برن
العربي الان گفت :
داعش در ليبي مسئوليت حمله تروريستي تهران رو برعهده گرفته!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اینها هم یکجایی را گفتند که از ایران دور باشه
شبکه خبر این جور وقتها پوشش زنده خیلی جالبی داره که تو دنیا تکه
الان عباس جدیدی هم میره اونجا
عربستان زخم خورده از ماجرای قطر ، در قلب تهران !!!!
شبکه خبر داره از شهریه مهد کودکا حرف میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
در چنین حادثه هایی همیشه ممنوعیت خبری می ذارن اولش. تو همه کشورا.
عربستان گفته بود درگیری رو به خاک ایران می کشانیم. الان که همه حواسا جمع این دو محل هست ممکنه هرجای دیگه ای حمله انجام بدن
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
دقیقا
رضاااا
| Spain |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اینو فقط شما بلد بودی؟!!
الان کل مملکت آماده باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
دوست دارم خون این عزیزان خشک نشده، عاملان اصلی این ماجرای تاثر برانگیز مجازات بشن..
یکی عباس جدیدی رو بگیره الان در محل حاضر میشه که شاخ بز رو جدا کنه
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
الان وقت شوخی نیست هموطنامون شهید شدن
سیانور خورده خودکشی کرده
پس کار گروهک استحاله یافته رجویه
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
فقط کار منافقین به تنهایی نیست اونا در حد این کارا نیستن . احتمالا حد اقل کار سه گروه با همه مثلا داعش و منافقین و مزدورای پاکستانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آقا یا خانم محترم سیانور نخورده ،بلکه خودش را منفجر کرده است.
این حمله کور توسط ایادی وابسته به استکبار صورت گرفته و قطعا دست منافقین و آل سعود در آن نقش دارد . رهبرا از تو به یک اشاره از ماه به سر دویدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مردی برو سوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
کسی که ازرهبرحرف میزنه سوریه ش همه میره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
سوریه هم میریم نه مثل شما که فقط کامنت گداشتن بلدین
امیدواریم از فردا به این بهانه اوضاع مملکت رو امنیتی نکنید و بذارید مردم زندگی عادی داشته باشند .

حتما از فردا هر کسی کوچکترین انتقاد بکنه دستگیر میشه !!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چه ربطی داره آخه؟!!
فرشاد
| Germany |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آره والا
فقط خوهشا لنگر کشتیتون به فیبر نوری نخوره
ناشناس
| China |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
وقت مسخره بازی نیست.
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
این چه نظری هست میدی؟ یعنی میگی اگر داعش حمله کرد اوضاع رو امنیتی نکنن؟ بیجا میکنه کسی موقع بحران انتقاد کنه
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
سلام.
شما حرف نزنی نمیشه؟ عوض ابراز نگرانی نگران خودتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چقدر کسی که این نظر را گذاشته آدم حقیری بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
زندگی عادی ؟ حرف هایی می زتی ها . کی زندگی عادی داشتیم که الان داشته باشیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مگه همین الان هم میشه انتقاد کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرار از سایه جنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چقدر مغز شما رو شستشو دادن اصلاح طلبا که متوجه اوضاع نا امن جهان نیستید و این حرف های نامربوط رو میزنید، وقتی که رئیس جمهور مملکت بیاد در حرف و عمل به نهاد های امنیتی حمله کنه، از شما شهروند عادی چه انتظار،وقتی که دومین شخص مملکت برای جمع کردن چار تا رای نهاد های امنیتی کشور رو مورد هجوم قرار بده، اوضاع امنیت مشخصه چطور خواهد شد، فعلا که منتقدین دولت یا توی دادگاهند یا فیلتر میشند، یا برکنار و اخراج، الان هم سریع جناب کرباسچی را بفرستید با تروریست ها مذاکره کنند، بلکه تروریست ها از خر شیطون بیایند پایین، خودشون رو تحویل بدهند، فشار ایمیلی هم احتمالا جواب میده، هموطن گرامی، امنیت ملی شوخی بردار نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
واقعا شماها تا دم گور دست از بی بندباری و اختلاط با نامحرم بر نمی دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
"فرار از سایه جنگ"
باز خوبه ما یه چیزی واسه شستشو داریم ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مملکت مال مردمه
البته مسئولان باید کاملا مراقب باشند که این حمله ها برای برای سرگرم کردن نباشد تا دشمنان احتمالا نقشه دیگر و بزرگتری داشته باشند و دشمنان انقلاب بخواهند آن نقشه دیگر را اجرا کنند
وقتی رئیس جمهور نهاد امنیتی را مسخره می کنه وقتی مردم بجای شغل و کار و امنیت فیس بک و تویتر دوست دارن همین میشه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شما از آب گل آلود ماهی نکیر
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
برو بابا ، چه ربطی داره اگه نهاد امنیتی با یه مسخره کردن واه بده که فاتحه مملکت خونده است
ناشناس
| Mauritius |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اتفاقا وقتی نهاد امنیتی بجای کارش فکر اقتصاد و سیاست و روزنامه و کانال تلگرامه اینجوری میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شما اگه خودتو جدای از مردم می دونی می تونی بری داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
هنوز داره می سوزه ؟
ناشناس
| China |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ربطش تو اینه که تروریست ها که می بینن رئیس جمهور یک کشور نهادهای نظامی و امنیت کشور رو به ریشخند می گیره روحیه پیدا می کنند و می گن اینا با خودشون هم نمی دونن چند چندن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چرت نگو راستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
احسنت
یکی به من بچه چرا صدا و سیما هیچی نمیگه؟
پخش زنده ای چیزی؟
اگه انگلیس بود چپ و راست پخش میکردن
لعنت به این ها .. و باید صدا سیما برای این اطلاع رسانی دقیقش بابت خواص کود شیمیایی مورد پیگیری بشه. مثلا اسمش شبکه خبره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شبکه بی خبری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
صدا وسیمای بی مخاطب همین رفتار رو ادامه بده
شمشیر رو از رو بستند! یعنی فاتحه ی برجام
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چه ربطی به برجام داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Mauritius |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چیکار ببه برجام داره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
البته بیشتر فاتحه خودت تا برجام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
عربستان دنبال همینه دنبال رفتارهای احساسی...ولی از جایی که همیشه می خوردن بازم میخورن
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چه بی ربط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خیلی دوست داری برجام نباشه و دوباره تحریم بشیم اره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
این برجام نباشه میخوای چکار کنی آخه یعنی چی
دو حادثه پشت سرهم ،کاملا مشخص بوده که برنامه ریزی شده بوده و تروریستی بوده است، تعجب اینجاست که مجلس و حرم امام که سخت ترین تدابیر امنیتی محسوس و غیر محسوس را دارد چگونه ممکن است این اتفاق افتاده باشد به نظر می رسد افراد نفوذی در سیستم امنیتی این دو نهاد رسوخ کرده اند وگرنه تقرببا ورود به این دو مکان برای عملیات تروریستی محال است مگر از طرف خودی ها!
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
عزیزم از گیت رد نشده که . از در اومده بیاد تو شروع کرده تیر اندازی به نیروهای امنیتی دم در . تا حالا حرم امام و مجلس نرفتی شما احتمالا
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آقای مجتبی ظاهرا شما مجلس و حرم نرفتی ، توی این دومکان قبل از ورد به گیت نیز کنترل های نامحسوس وجود داره ،ثانیا در مورد مجلس نیز ایشون وارد مجلس شده بودن یعنی از یک مرحله ایست و بازرسی عبور کرده بودند صرفا در مرحله بعدی برای ورد به ساختمان نمایندگان دچار مشکل شده اند و تیر اندازی کرده اند جنابعالی ظاهرا اطلاع نداری رفتند به محوطه عموی مجلس نیز کلی کنترل داره ، یا فکر کردی کلاشنیکف در دستشان بود وارد شدند کمی دقت کن !
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
حمید جان اول اینکه اونقدری که من حرم اما م رفتم و میرم نیروهای حفاظتش نرفتن. درسته مجلس نرفتم ولی به نظرت """کلاشنیکف """"رو میشه به راحتی پنهان کرد و از نیروهای امنیتی رد کرد برد تو و بعد مسلح کرد بدون اینکه کسی بفهمه و شلیک کرد؟ اگر برده بود داخل اینقدر کم عقل نبود که دم در شروع به تیر اندازی بکنه میرفت یه جا که بیشترین تلفات رو بگیره در ضمن قطعا مامور دیده تروریستو وگرنه به جای گلوله در پا گلوله توی سرش خورده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
به خداتوحیفی-زودفهمیدی برنامه ریزی شده بوده.به وزارت اطلاعات میگم.
سلام.
فکر نمیکنم ربطی به داعش داشته باشه. ولی ممکنه به قطر و اعراب حاشیه خلیج فارس ربط داشته باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مگه فرقی هم با هم دارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چه ربطی به قطر داره؟ قطر با ایران همچین کاری نمیکنه. مثلا دوست ایران هستا
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
سلام. نگفتم قطر حمله کرده که. منظورم اینه عربستان از اقدامات قطر دل چرکینه. عوضشو سر ایران در میاره.
ناشناس
| Saudi Arabia |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
قطر ؟؟؟؟ الان چه سودی میبره ؟
تازه وزیر خارجه عربستان توئیت داده قبل حادثه که باید ایران رو تنبیه کنیم نه قطر
آيا هنوز وقت بيدار شدن نرسيده است ؟ الان وقتشه با قدرت و مشت آهنين تمام مواضع اين تروريستهايي که تمام دنيا رو با جنابتهاشون به گند کشيدن ايستاد . اگر همين ابتداي کار جلوي اينها به شدت گرفته نشه جري ميشن و پاشونو جلوتر ميزارن بايد به اينها فهموند اينجا ايرانه و مهد آرش . اينجا ديگه جاي عافيت طلبي نيست و چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا بايد جلوي اين حرکتا يکصدا باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Mauritius |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اتفاقا وقت دخالت نکردن در دنیاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
نه خیر، وقت جنگ نطلبیدنه،، شما جو نگیردته،
واقعا صدا و سیما دیگه شورش رو در آورده با این کارهاش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آرش کیه اینجا کشور شیعه هست کشور امام حسینه
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ناشناس 12:49 اگر آرش رو نمی شناسی به ایرانی بودن خودت شک کن
اگر آرش و اسطوره های ایرانی نبودند ایران هم تا حالا نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آرش برای کامنت بالا بودشما چقدرداغونید.
به امید خدا دفعه بعد صدا و سیما رو له کنن ، الان وقت قیمت مهد کودکه آخه؟؟؟ صدای و سیمای میلی همینه
براي شبكه خبر متاسفم واقعا كه سكوت كرده
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شبکه بی خبر
به عربستان حمله كنيم.خيلي سريع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شعر نگو دیوانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
حالا عربستان که عددی نیست فقط پول داره ایران هم که نشون داده هیچ وقت آغاز کننده جنگ نیست ...جنگ ویران کننده است...خدا نکنه که جنگ بشه...ولی اگه جنگ بشه و جنگ بر ما تحمیل بشه دیگه فقط خدا مگه به روی اونها رحم کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
تو هر وقت خواستی حمله کن برا مردم نسخه نپیچ
سایه جنگ دور شد
پاسخ ها
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چه بی ربط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خیلی هم با ربط زورت میاد حرف حقو قبول کنی؟
امیوارم تروریست نباشن .شبکه خبر که داره در باره مهد کودکها صحبت میکنه فقط یه زیر نویس زده
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اگه تروریست نیستن پس چیکارن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
کارمندمسلح اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
kh kh kh kh
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
داره رقص باله پخش میکنه
مردم بروند به مجلس و حرم امام این جنایتکارهای داعشی را تکه تکه کنند تا دیگر جرات نکنند فکر تعرض به ایران را در مغز کثیفشان بپرورانند
اگه جرات دارند مثل مرد بیان جلو بجنگند تا با یک موشک شهاب 3 منهدمشان کنیم
ایران هزاران سردار مثل قاسم سلیمانی دارد که تکفیری های نامسلمان را نابود می کنند
پاسخ ها
صابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
دمت گرم - خواهشا خودت و خانوادت و همفکرات برین بجنگین تا ما آسوده باشیم - تا شما رو داریم غم نداریم - بچه هاتون رو هم عین خودتون بار بیارین دمشون گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اتفاقا مردم نباید برن اونجا داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خو تو هم مرد باش و برو جلو جرا موشک میزنی؟؟؟
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خودت الان معلوم نیست کجا لم دادی داری به مردم دستور مخاصمه و حمله میدی دادااااااش
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مردم باید دور باشن تا تررویست ها بیشتر از این مردم رو نکشن این کار کار تیم امنیتی هست نه مردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
تواول برومن پشت سرت هواتودارم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
جالبه یک جمله اشتباه نوشته پشتش دو تا جمله درست
اینجوری وقتی به اولی منفی بدی خواه ناخواه به اون دوتا هم منفی میدی
به این میگن کار فرهنگی !! البته ازنوع دشمنانه ش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
خخخخخخخخ
مانور است.
صدا سیمای میلی بهتر از این نمیشه .من هم یه ساعت شبکه خبر نگاه میکنم یا تبلغات داره .یا کارشناس درباره شهریه تغذیه مهد کودک صحبت میکنه
مثل اینکه نوبت به ایران رسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
نوبت اونا هم سر رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
وقتی که بری آتیش بازی قطعا باید منتظردردسر هم باشی ا
ساختگی هست. مگه کسی می تونه همین طور بدون بازدید بدنی و... بره تو مجلسه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
واقعا براتون متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ساختگی تو هستی مردک نفهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ساختگی هم نباشه عجیب و مشکوکه، یعنی انقدر بی در و پیکره مجلس که توش راحت کلاشینکف و اسلحه کمری و مهمات و غیره می برن ؟!!!
تیر اندازی در هر دو جاست . دعا کنید بخیر بگذره و درگه کسی کشته نشه. عصر ایران نوشته داعش در لیبی مسئولیتش رو به عهده گرفته. اللهم نصر الاسلام و المسلمین.
باید اب ورودی به مجلس رو مسموم کنیم تا در صورت تناول از جانب تکفیریها بمیرند و غریو الله اکبر سر دهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
این دیگه چه نظری بود؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
عجبا...پرفسور...مدیر بحران...آخر همه امنیتی ها...بزرگ ...دمت گرم تو این هاگیر واگیر یه خورده لبخند به لب نشاندی
اسد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شیشه نکش، برای سلامتیت ترکش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
همه کامنتها یه طرف اینم یه طرف . "در صورت تناول از جانب تکفیریها" یعنی چی مگه اومدن مهمونی که بخوان تناول کنن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
حمله به سفارت بازی در نیار لطفا !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
عجیبه مثل این که از ایران کامنت زده فکر نمیکردم تو 80 ملیون اینجوریش رو هم داشته باشیم
بابا چه خبرتونه . صدای چهار تا تیر شنیدید خراب کردید . اگه سال 60 بودید چکار میکردید. بچه اینترنتی بهترازاین نمیشه!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
قبول دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بابا، آمریکایی با جرات. خیلی جیگرداری. یه چیگر فروشی بزن.
حتما کار داعش هم نبوده !
ترکش روابط قطر و عربستان کاملا میتونه با این حوادث مرتبط باشه.
چند تا موشک تمیز چند متری سرگردان بخوره تو کاخ سعودی ها حالشان جا میاد دیگر از این غلط ها نمیکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بی عقل جان.. الان وقت موشک زدن به عربستانه. هزار تا مشکل داره ایران خودش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ناشناس۱۲:۴۷ حالا خودت رو ناراحت نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
خدا تو رو شناخت ... بهت نداد
اینقدر اداره اطلاعات رو درگیر مسائل جزیی کردند که از وظیفه اصلی خودش باز موند
هرکس باید وظیفه خودش رو خوب انجام بده و دخالت توی کار دیگران نکنه متاسفانه هیچکس نگران وظیفه خودش نیست فقط میخوان دیگران رو درست کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Mauritius |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
والا وقتی نهاد امنیتی به فکر اقتصاد و سیاست و روزنامه و تلگرامه همین میشه دیگه
حسین
| Germany |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
به دولت بگبد وزارت اطلاعات بگه بر سرکار خودش ناسلامتی ریگی ها می گرفتن یه زمانی
مردم بروند به مجلس و حرم امام این جنایتکارهای داعشی را تکه تکه کنند تا دیگر جرات نکنند فکر تعرض به ایران را در مغز کثیفشان بپرورانند
اگه جرات دارند مثل مرد بیان جلو بجنگند تا با یک موشک شهاب 3 منهدمشان کنیم
ایران هزاران سردار مثل قاسم سلیمانی دارد که تکفیری های نامسلمان را نابود می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چی میگی؟
الان بهتره مردم صحنه را ترک کنند تا نیروهای امنیتی برن جلو.
عقل داری تو اون کله؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شما برو ما داریم میایم.
مگه چقدر مهمات بردن تو كه هنوز دارن تيراندازي ميكنن!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
احتمالا الان دیگه تیر اندازیها به صورت تک تیره و رگباری نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
تیرشون تموم شده دستاشون روگذاشتن زیربغلشون صدا درمیارن.
دوستان بریم پوتین ها رو واکس بزنیم آماده نبرد شیم. دیگه وقتشه دنیار رو از شر وجود شیاطین پاکسازی کنیم
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
دارمت سهید جون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
وقت کمه واکس نزن همینجوری برو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آن گاه که طبل جنگ نواخته شود مرد از نامرد شناخته می شود
وقتی پول مردم رو کاسپین بالا می‌کشه و تجمع مردم صورت می‌گیره تروریست‌ها هم از همین تجمعات و شلوغی ها استفاده میکنن
پاسخ ها
اعطا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بنده خدا ها پولوشونو که از دست دادند فقط خدا کنه تو این اتفاقات شهید نشوند
داعش لیبی مسئولیتو قبول کرده
با توجه به فتح شهر موصل توسط ارتش و نیروهای مردمی عراق و پیشروی ارتش سوریه و پراکنده شدن و فرار اعضای داعش پیش بینی میشد که تعداد حملات تروریستی توسط گروه های حامی سعودی افزایش یابد .عربستان هم قبلا تهدید کرده بود که نا ارامی را به ایران می کشاند بهتر است برای برخورد با عوامل ناارامی بشدت برخورد قضایی شود و هر کسی که باعث بر هم زدن امنیت ملی شود خود و حامیانش در ملاء عام اعدام شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چشم-فرمایش دیگه ای ندارید.
مارمولک وزیر خارجه ال سعود گفته باید نا امنی را به ایران بکشیم..کار کار عربستان هست.شرایط منطقه طوفانی است..این کارا برنامه ریزی شده هست.تمام ابن مسایل منطقه بهم مرتبط هست.ال سعود در جریان این ترور و ناامنی در ایران اطلاع داشته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مارمولک و سردسته داعش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
دنبال جبهه سازی مصنوعیه...ایران و قطر یک طرف عربستان و آمریکا و متحدانش هم طرف دیگه...وسط کار هم که یک کودتای سفید در قطر شکل میگیره و قطر میره تو دسته عربستان...به شدت به دنبال مطرح شدن هست این عربستان...کوتوله امیدوار...یاد امام به خیر صدام که حمله کرد برای اینکه الکی بزرگ نشه صدام ؛ فرمود حالا یک دیوانه یک سنگی انداخته...حالا هم در یک مملکت پهناور مثل ایران یک حمله اینچنینی شق القمر نیست...اینها اگه ازشون بر می اومد کل ایران رو به آشوب می کشیدند
پیش بینی میشد بعد از انتخابات این حرکات انجام بشه
مثل بعد از انتخاب خاتمی
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
سلام.
بگیر از آب گل آلود ماهی بگیر. از حمله تروریستا برای تطهیر خاتمی استفاده کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
حمید توهم نزن...توهماتت کم کم داره به توهین تبدیل میشه.وسط دعوا هی اینور اونور میری از این کامنت های تفرقه افکن میذاری...میرجاوه رو چطوری تفسیر میکنی..هرکسی رای می آورد فرقی نمی کرد دشمن دشمنه روحانی و رئیسی هم نمیشناسه..پس لطفا بس کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
کار تروریست های داعشی رو لطفا با نظراتت تکمیل نکن...حمید جان یکی دو روز برو شمال بچرخ خوش بگذرون چیکار داری به سیاست آخه؟
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ناشناس 14:43
داداش شما تو میدون بهارستان داری امنیت ُ برقرار می کنی بی زحمت از اوضاع منطقه بگو !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ناشناس۱۵:۳۶ کسی ادعا کرد امنیت برقرار کرده؟ لازم نیست از اوضاع منطقه بگم کسی که خوابزده نباشه اوضاع منطقه رو بعد این همه سال درک کرده...از داداش کوچیکت یا بچه همسایه تون بپرس بهت کامل اوضاع منطقه رو شرح میده ...انصاف که نباشه وسط هجوم تروریست ها میان و هزار جا کامنت میذارن که این قضیه بوداره و برای فلان و بهمانه و کار داعش نمیتونه باشه...خجالت داره از آب گل آلود که نه از خون شهیدان حمله تروریستی که داعش هم قبول کرده مسئولیتش رو بخوای ماهی بگیری...درود بر آنان که با خون خودشون امنیت وطنم رو حفظ کردند هرکی و هرکجا هستند...اگه بنا بود اونها هم سیاسی عمل کنند اوضاع جور دیگری می شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ناشناس۱۵:۳۶ به شما برنخوره...یادم میاد سال 77 تا 80 که همین جناب خاتمی سرکار بود گفتگوی تمدنها رو علم کرد...همزمان طالبان در طول مرزهاش به منافقین خلق پایگاه داد...با فتوای تکفیری های اون زمان به مرزها حمله می شد و مردم عادی هدف حمله بودند در روستاهای مرزی...اون زمان سپاه و بسیج وارد عمل شد و با تشکیل دسته های رزمی و مامور کردن اونا به نیروی انتظامی بساطشون رو جمع کرد...من پنج نفر از دوستام در اون حوادث شهید شدند و یادم مونده که استکبار لبخند ما رو نمیخواد ذلت و بردگی ما رو میخواد...احمقانه است که فکر کنیم مارو مثل یک استرالیایی و نیوزلندی و یا یک انگلوساکسون میبینن ما زور که بزنیم در رقابت با عربستان برای جیره خواری آمریکا و انگلیس از آل سعود کم میاریم...استکبار به ما در نهایت به عنوان یک گوسفند مطیع نگاه خواهد کرد نه چیز بالاتری و این حقیقت تلخ رو باور کن...ترکیه رو نگاه کن چقدر زور زد تا در اتحادیه اروپا قبولش کنن؟آخرش چی شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ناشناس۱۵:۳۶ هر کسی یک جور به طرفین دعوا کمک میکنه یکی با حضور و نبرد یکی هم با حرفاش کسی در بهارستان امنیت رو تامین کرد که لباس مقدس خدمت تنش بود...یک عده در نت اومدن از اونها و فرزندان انقلاب و جان برکفانشون تشکر کردند یک عده هم اومدن نعل وارونه زدند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند...ما انشاالله با حرفامون آب به آسیاب دشمن نریخته باشیم و دشمن شاد نکرده باشیم فرزندان رزمنده انقلاب رو
هم وطنان عزیز در مقابل این مشکل باید همه ی ما کمک کنیم و حواسمان بیشتر جمع باشد . باید ازین به بعد همه مثل یک نیروی هوشیار امنیتی . مثل یک نیروی متخصص امدادو نجات و یک شهروند محکم و قابل اتکا عمل کنیم
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چشم غلام بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
توچقدرخوبی-نازی!!!
چرا سخنان نماینده ها راگزینشی درج میکنی
من كه نفهميدم با زور وارد مجلس شدن يعني چي؟ مگر با نگهبانان ورودي كشتي گرفته اند ؟
مگر نگهبانان ورودي مسلح نيستند ؟ اينگونه خبر رساني نشان از مخفي كردن ضعف نيروهاي حراستي نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اتفاقا داشتم همینو میگفتم به دوستم. امنیت همیشگی باعث شده بوده نیروهای حفاظتی شل بگیرن و حواسشون نباشه
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
نیروی حراستی که همیشه با اسلحه مسلح شده به سمت مردم نشانه نگرفته . شما خودت یکی تو خیابون بی هوا بیاد یکی بزنه تو گوشت یعنی مقصری که نتونستی حدس بزنی چک میخوری؟نیروی حفاظتی خیلی زرنگ بوده اتفاقا وگرنه بی هوا کل حفاظت کشته میشدن الان با فاجعه ملی طرف بودیم
مطمئن هستید دارید شبکه خبر ایران را می بینید ؟!!!شبکه خبر از همون اول زیر نویس کرده و هر 15 دقیقه یه گزارشی میده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خسته نباشن واقعا که زیرنویس می کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
توهم دروغ گویی
احساسی تصمیم نگیرید، شاید دست هایی تو کاره که جنگ راه بندازن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اتفاقا اونا از جنگ میترسن چون دروشون میکنیم حتی اگر
اسلحه نداشته باشیم شده با چوب و سنگ و خون
ینی خااااااااک بر سر شبکه ی اطلاع رسانی ما.........تنها مرجعی که داریم تلگرامه......
احتمالا سیاست اعلامی عربستان و آمریکا مبنی بر ایجاد نا امنی به داخل ایران در حال شروع شدن است باید خیلی هوشیاربود .
احتمالا سیاست اعلامی عربستان و آمریکا مبنی بر ایجاد نا امنی به داخل ایران در حال شروع شدن است باید خیلی هوشیاربود .
یک صد افرین هم به صدا وسیما بگیم با این نحوه پوشش خبریش.خودشونم دیگه انگار قبول دارن کسی خبرهاشون رو پیگیری نمیکنه خودشون رو خسته نمیکنن.
سلاح هاي سعودی......برادران بشتابید و حج را با عزززززززت برگزار کنید........
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شما ترکیه ات رو برو لب ساحل انتالیا یا برو دبی. اینا که طوری نیستن احیانا؟ با داعش هم که ربطی ندارن؟
مطمئن هستید دارید شبکه خبر ایران را می بینید ؟!!!شبکه خبر از همون اول زیر نویس کرده و در هر بخش خبری داره گزارش میده .
امریکا یه حمله تو یه مدرسه میشه تمام جزییاتشو صداوسیما میدونه اما الان تو کشور خودمون مدام میگه اطلاع دقیقی نیست ظاهرا تمام عوامل صدا وسیما برون مرزی عمل میکنن واز اتفاقات داخل بیخبرن
پاسخ ها
آبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
می خوان مردم نگران نشن و گروههایی که مترصد هستند دست به عملی نزنند عزیزم
فقط همين يكى را كم داشتيم
مسلما فرد مسلح ، اسلحه دستش بوده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
داداش چند میگیری توی میزگرد امشب به عنوان کارشناس شرکت کنی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
خخخخخ مثبت دادم بهت چون یه ربعه دارم میخندم...خدا حفظت کنه
منم موافقم الان چند ماه کاسپینی ها از همه کمک خواستند اما جوابشون را با پلیس ضد شورش دادند چرا به خواسته های مردم توجه نمیکنی و محل نمیگذارید اونوقت ازدل اینها ی عده سوئ استفاده چی میزنه بیرون
سلام وقتی خبری رو بصورت تکمیل میشود مخابره می کنید باید برای هر پاراگراف ساعت بزنید . تشکر
کار این عربستانی های کثیف هست
همه با هم چشم بینا وزارت اطلاعات باشید
کوچکترین مورد مشکوک به ترویست را به شماره 113 اطلاع دهید
از هیچ چیز سرسری رد نشد
مرگ بر ال سعود
نکته کاسپین هان که پولادین خورده شده زدن به سیم آخر
بابا چه خبرتونه.... اینجا ایرانه...ما دهه 60 را گذراندیم...بكشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي شود. ما ازمرگ نمي ترسيم ...
حالا معنی نعمت امنیت را متوجه میشید...درود به شرف و عزت تو برادر سپاهی بی ادعا
جالب است که صدا وسیما باز هم انگار نه انگار...
حالا خبرهای آنتن از اخبار رسانه ملی دقیق تر هست واین برای رسانه ننگ است
ازبس فقط دنبال اختلافهاي جناحي قدرت طلبي بوديم تا اينكه امنيتمون خدشه دارشد ودشمنا به خودشون اجازه دادن به راحتي وارد مجلس بشوند
چرا خبر رو تکمیل تر نمیکنن یه چیزی بنویسید
اه
وزارت اطلاعات که بنظر می رسه با ان همه نیروهای زبده ودلسوز و مردمی متاسفانه در این دولت شده اداره رسیدگی به امورات دولت و طبق دستور اقای رویس جمهور عمل می کنه - - قدر امنیت را بدانیم و برای یک انتخابات و رای اوردن همه ارزشها ی انقلاب ونهادهای نظامی و امنیتی را ذلیل و خار نکنیم که انگاری دشمن مردم هستند -
هر نیروی امنیتی ساده هم می دونه بعد از حوادث منطقه و دیدارها و انتخابات کشور احتمال چنین اقداماتی بسیار بالاست . ولی چرا پیش بینی و اقدامی نشد ؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بله درسته! تو جلسه بعدی هیئت دولت مطرح می کنیم.
من میگم اگه مسعولین یه گواکوپتر داشته باشد پروازش بدن وفیلم برداری ازشون بکنن دقیقن میتونن جای تیراندازارو پیدا کنن بعد برن اونرو بگیرن
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بابا حرفه ای. ای ماموریت غیرممکن. ای مامور 007
حسام بيك
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
باشه حتما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
باید شما وزیر اطلاعات می شدی خیلی قوی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شما نوشتن مسئول رو هم یاد بگیری بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
محمود دمت گرم در این وانفسا کمی خندیدیم...ماموریت ناممکن رو خوب اومدی خدائیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بابا مسخره نکنین! شاید یه نوجوون باشه که از پای بازی کامپیوتریش پا شده و ایده میده! ذوق بچه رو کور نکنین بابا!
داعش نبوده این مدل حملات مدل لقمه گنده برداری منافقین است.
داعش: زن نمیبره - کشتار کور انجام میده- همه جمعیت ایرانی و شیعیان را مورد حمله از هر نوعی قرار میدهد .-داعش در گیرو دار مجلس و حرم امام نیست- همه مردم ایران را هدف قرا رمیدهدو احساس پیروزی میکند چه زن چه کودک... این مدل حملات منافقین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خرابترش نکن!
یعنی مجاهدین تا عمق پایتخت نفوذ کرده اند و از مجلس هم رد شده اند و گرو گان گیری کرده اند!؟؟؟ یعنی اینکه خوب نفوذ کرده اند! پس نیروی همهی هستند! پس نباید دست کمشون گرفت که تو کجلس کلاشینکف و کلت کمری برده اند!!! لابد فردا هم صدای مجاهد از تهران اذان پخش میکنه با اینننننننننننننن همه ماموران امنیتی و حفاظتی!!!!!!
خدا به هممون رحم کنه...ففط برا ظهور اقا امام زمان دعا کنید
چه ربطی به منتقدها داره، آخه داعش مسئولیتش رو به عهده گرفته....................
لعنت به عربستان، حالا باز هی برین حج
در حال حاضر فقط اتحاد و همبستگی تمام مردم می تونه کشور رو از این اقدامات نجات بده.ایران جای این تروریستها نیست و باید بیرونشون کنیم
بودجهٔ عربستان از مردم ایران تامین می‌شود. پول‌های‌تان را در مکه خرج می‌کنید همین می‌شود.
متاسفانه وقتی دولت منفعلانه در مقابل سعودی‌ها و ایادیشون عمل می‌کنه این مسائل پیش میاد.
از دکتر روحانی تقاضا مندیم ک دست از محافظه کاری برداره.
در ضمن من طرفدار هیچ کدوم از جناح‌های سیاسی نیستم فقط برداشت خودم رو گفتم
چهار نفر، دو کلاشینکف و یه کلت، حمله به مجلس تا این حد بدون برنامه، یک کم مشکوکه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
از اون مدل کارت شناسایی های ساختگیه....
مردان مرد بایستید در برابر حرکتهای تحریک کننده و تروریستی ما یک ملت واحدیم و در برابر نا امنی خواهیم ایستاد فرقی هم نباید داشته باشد تفکرمان چیست مجلس و کوچه و خیابان و پاساژ هم ندارد . دوستان لطفا لطیفه نسازید محکم با هر تفکری که هستید این حرکت را محکوم کنید امنیت کشور شوخی بردار نیست دست برادران نوپو را میبوسم و برایشان سربلندی و موفقیت آرزو میکنم . انشاالله امروز از آزمونشون موفق و سربلند بیرون بیان .
نگران نباشید از این بدترشم ما مردم دیدیم و از پسش براومدیم امیدوارم این اتفاق باعث اتحاد چپ و راست بشه
الان باید برعلیه عربستان اعلان جنگ بشه
ببخشین کی بود میگفت اگه اروپا نمیتونه تو خاکش امنیت رو برقرار کنه ایران نیرو بفرسته اونجا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
من بودم چطور؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
هنوزم می گیم...تو اروپا رو که کیلومترها از منطقه دوره با ایران که در کانون بحران قرار داره رو یکی میکنی؟دورتا دورمون رو داعشی ها گرفتند یک مملکت شیعه ...تو هم که تو خونه ات نشستی و لم دادی و زیر باد کولر جلوی سیستم با اینترنت به راه داری نظرت رو با آزادی کامل می دی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
الان هم می گیم...ایران رو که در کانون بحران قرار داره با اروپا که صدها کیلومتر دورتر از منطقه است یکی میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
انگار تروریست ها همدستانی هم در فضای وب دارند یک عده شون آتشبه پا می کنند یک عده هم میان در اینترنت و جو رو متشنج می کنند و نتیجه دلخواه خودشون رو میگیرن
بیا کار داعشه، حالا باز هی برین حج و به عربستان پول بدید، و با همون پول گلوله درست کنین واسه ریختن خون هموطنامون..........
نیروهای ویژه هوابرد ارتش رو باید سریع استفاده کنند نوهد باید بیاد این هارو جمع کنه
سلام چتونه بزار ببینیم کی به کیه ؟
خدا به مردم همیشه مظلوم ایران رحم کنه
ن تروریس با کلا شیکف به زور رفته مجلس مامور مسلح رو کشته بعد مردم عادی برن بکشنش ؟ خدا شفا بده
تروریستهای پژاک و پ ک ک ناامنی رو از مرزها به داخل شهرها کشوندن
ای کاش اگر تخصص و دانشی نداریم این همه نظر ندیم. همه اینجا دارن تحلیل میکنن که کار کی بوده، دلیلش چی بوده، کی پشت قضیه است، من از قبل پیش بینی کرده بودم، حالا قراره فلان بشه ... ای کاش فقط شنونده و خواننده مطالب افراد متخصص و کارشناس ها و خبرنگارها باشیم.
پاسخ ها
محمد اکرامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
تجربه نشون داده متخصص ها و کارشناس ها سواد و قدرت تحلیلشون بیشتر از مردم کوچه و بازار نیست ...باور نداری ؟ کیهان رو بخون ....!!!
توی همه جای دنیا وقتی این اتفاقا میوفته همه فرارمیکنن و از خونه بیرون نمیان ولی اینجا ایرانه هر ایرانی خودش تا آخرین قطره خون پای دفاع از کشورش میجنگه . ایرانی رو نمیتونید با این اتفاقات بترسونید . برای همین نترسی ایرانی هاست که تاحالا امنیت داشتیم و خیلی کشورها چشم دیدنمون رو ندارن.
گرگها خوب بدانند ، در این ایل غریب
گر پدر مرد ، تفنگ پدری هست هنوز
گر چه مردان قبیله همگی کشته شدند
توی گهواره چوبی پسری هست هنوز
آب گر نیست نترسید ، که در قافلمه مان
دل دریایی و چشمان تری هست هنوز
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شور حسینی نگیردت، مردم باید صحنه رو ترک کنن نیروهای امنیتی کارشون رو بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
کاری به جوگیری ندارم
اما ایشان راست می گه
مردم ایران بر خلاف اروپایی ها سالهاست با ترور دست و پنجه نرم کردند و از این حیوان ها نمیترسند
اگه لازم بشه هجوم می برند و حتی با چوب و چماق و چنگ و دندون همشان را تکه تکه و به زباله دانی تاریخ میفرستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
دادادش مجی اینجا ایرانه همه میرن سلفی بگیرن مثل پلاسکو
واااییی ترسیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مگه مردامون مردن که شما بترسی
مرتضی
| United States of America |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اونا همینو میخوان نباید ترسیییییییییییید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ترس؟
اصلا نباید ترسید. باید جلوی این وحشیا متحد بود و محکم ایستاد
ناشناس
| - |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
نترس مریم جان
من هواتو دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
عزیزم مگه من مردم توبترسی.چیزی نیست عزیزم فکرکن چهارشنبه سوری است.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مثل شیر وایمیستم .نترس
چرا نظرات مارو نمیگذاری
مردم شما یادتون نمیاد سال 91 ما امنیت نداشتیم مردم سال 91 سایه جنگ رو سرمون بود..مردم...باور کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خب حالا... وقت این حرفا نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
جوووووون چه بانمک و خوبی تو
این میتونه یک هشدار جهت حمله اعراب به قطرباشه
دعوا رو سیاسی نکنین. برادران اصول گرا الان دیگه انتخابات تنوم شده. تو رو خدا از آب گل آلود ماهی نگیرین. همه متحد بشین
ایول تابناک اون قالب بندی که خبر رو جدا کردی عالیه ممنون
حالا بزارید مردم برن حج خدا بزرگه تا بیستم بیشتر وقت ثبت نام ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
واقعا رفتنبه حج در این شرایط یک خیانته
ناشناس
| China |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ترکیه و دبی ایراد نداره حج ایراد داره؟ تازه توی دبی و ترکیه کلی تجار هم دارن کار می کنن. ولی حج همه اش 1 ماه در سال است.
چرا اینقدر شلوغش کردین؟ مگه چه اتفاقی افتاده؟؟ اینا همش یه بازیه سیاسیه. نتیجش 10 روز دیگه مشخص میشه. حالا ببینید.
ایران امنترین نقطه دنیاست اینو مطمعن باشید.
این تکفیریها را باید کشت و بعد سوزاند اگه نیروهای امنیتی بخوان من ایدههای خوبی برای پیدا کرد ن و کشتن این تکفیریهای کثیف دارم شوخی نمیکنم حیف که من مسئول امنیتی ایران عزیز نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بله واقعاً حیف شد! انشاالله دولت بعدی!
در حرم امام خمینی خودشو منفجرکرده زن بوده چه حمایتی .مرگ برداعش
دولت محترم فقط 20درصد بودجه نیروهای نظامی رو پرداخت می کنه !!
با این درصد پایین نظامی های ایران واقعا شاهکار می کنن که مملکت تا حالا مثل سوریه نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
عوضش به پزشکها خوب میرسه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خصولتی ها چی میگن ؟
این تروریست های منافق رو با خانواده هاشون همه رو اعدام کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
به خانواده چیکار داری؟
خاک بر سر صدا و سیما با اون پوشش خبریش....
عربستان از حمایت ایران از قطر سوخته و از راه نمایندگان سنی مذهب این کار رو براشون تسهیل شده مانند حملات انتحاری در عراق که سران سنی مذهب بهشون خط و نشون میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خجالت بکش آقا! توهین و افترا هم حدی داره!
نتایج سفر ترامپ به عربستان داره خودش رو نشون میده.
پوشش صدا سیما و شبکه خبر شرم اوره
قضیه بوداره
عمرا کار داعش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
چیزی نیست خوب میشی
خدا رحم کرد احمقها راه رو اشتباهی رفتند
منتظریم ببینیم اروپایی ها برای کشته های ما شمع روشن میکنند.!!!
الان که حال وهوای مجلسو میبینم یاد تایتانیک افتادم که گروه موزیک تا دقایق اخر داشت موزیک میزد
باید متحد باشیم و از هر گونه بهره برداری جناحی پرهیز کنیم
الان باید شعور سیاسی خودمان را نشان بدهبم
باید همه به وزارت اطلاعات کمک کنیم و هر کداممان اگر چیز مشکوکی دیدیم به ۱۱۳ اطلاع رسانی کنیم.
سلام. از هر قشر و طایفه و قوم و عقیده و... هستی خیلی عزیزی وقتی دلت برای سرزمینت ایران بتپد. اتحاد رمز پیروزی ماست. گروه داعش و منافق , اصول کرا و اصلاح طلب نمی شناسد. تفکر کور دارد و هدفش ترور و کشتن مردم ایران هست . پس اگر ایرانی هستی با تمام اختلاف نظر های سیاسیت ایرانی هستی و دوستدار ایران اتحاد را شعار خود قرار دهید و با تائیید مثبت این جمله ایرانی بودن خود را به رخ جهانیان نشان بده . (دوستداران منافق و داعش تائید منفی کنند)
پاسخ ها
فاطمه
| Spain |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
همینطوره
چقدر نظریه پرداز و کارشناس داریم؟؟!
اقایان کارشناس و نظریه پرداز !!
به صدا و سیما چکار دارین آخه؟ حادثه ای که هنوز هم در حال جریانه نمیشه که خیلی دقیق جزییاتش رو گفت.
یه چیزی یاد گیرفتن که هر چیزی میشه بگن صدا و سیما.
الان اگه پوشش میداد میگفتن میخواد بگه که در دولت روحانی امنیت ضعیف شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
صدا و سیما یه رسانه خبری هست با یک استانداردهایی، خونه خاله که نیست، باید اصول داشته باشه، شما ببین همه شبکه های خبری چی کار می کنن. اینطور موقع ها مردم کشورها باید به جایی اطمینان کنن، ولی صدا سیما هیچی نمی فهمه و یه بنگاه سیاسیه
خیلی متاسف شدم خدا عاملینش رو به سزاشون برسونه.ایران قوی تر از چیزیه که دفعه ی دیگه بتونن چنین حماقتایی کنن
مردم اون اطراف چه غلطی میکنند ؟!
اینقدر شعور ندارند راه را برای نیروهای امنیتی و امدادی باز کنند یا میخوان باز مثل پلاسکئ سلفی بگیرند ؟!
بی فرهنگی جقدر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
در مورد هم وطن خودت درست صحبت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
خیلیم درست صحبت کرده
شاید هم نه داعش بوده ونه تروریستها شاید هم مردمی جان به لب آمده ازدست مسئولان رانت خوار وکارمندان همیشه خطاکار اداراتی بودند که اینها رو به تروریست تبدیل کردند
براي هموطنهاي عزيزمان كه در اين حادثه تروريستي آسيب ديدن دعا كنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بیچاره مردم..
رهبرم شهری به آتش می کشیم گر تو لبت را تر کنی
ما چون گلی در دست تو ، کاش ما را پرپر کنی
بر رشته های معجر زهرا (س) قسم سید علی
خنجر به حنجر می زنیم گر تو هوای سر کنی..
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
احسنت برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
این دیگه چی میگه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مگه ایشون هی باید بیاد بگه شماها چکار کنید!؟؟ مگه قراره دیگه چه اتفاقی بیوفته!؟؟ خوب برو سوریه دادا!؟؟ اینجا چرا موندی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
عالییییییییییییییییییی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
تو خودت داعشی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
ناشناس۱۵:۲۴ عقل که نباشد تن در عذاب است...اومدن تو مجلست انتظار داری براشون بخونیم که:دلم از غمت زمانی نتواند ار ننالد
مژه یک دم آب حسرت نشکیبد ار نریزد
که نه من ز دست خوبان نبرم به عاقبت جان
تو مرا بکش که خونم ز تو خوبتر نریزد؟
به قرآن همین یه بندو ملت اجرا کنن بسه
لذا از همه مردم عزیز درخواست می‌شود برای شکست تروریست‌ها اخبار را فقط از رسانه‌های معتبر دریافت کنند و از انتشار هرگونه شایعه پرهیز کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
معتبر یعنی کجا؟ صدا سیما؟ درمورد کود بشنویم؟
چشم بینا وزارت اطلاعات باشید
کوچکترین مورد مشکوک را با 113 در ارتباط بگذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ای بابا وزارت خودش چشم بینای ماست
خدا كنه تا ميشه زنده دستگيرشون كنن، ببينن به كجا وصلن
به نام خدا.....فقط باید بگویم که دسیسه های ترامپ و سلمان خون آشام سبب این حوادث اخیر در منطقه و امروز کشور عزیزمون شده و خیلی باید برحذر باشیم ...مرگ بر سلمان و داعشی ها ...درود بر ایران قدرتمند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
دسیسه های بدخواهان داخلی که دسترسی به منابع ثروت کشور را به هر قیمتی می خواهند فراموش نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
سلمان خان میگی؟ یا سلمان فارسی
باید با مسلحین تروریست وارد مذاکره بشیم

با گفتگو میشود مسایل حل کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
کاملا موافقم باید با یک برجام دیگه طبقه 4 مجلس رو بدیم به تروریستها یا توش بتن پر کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خوارج و شیوخ نهروان، امام علی رو به ترس از معاویه در صفین متهم کردند و بعدها امام حسن رو در قضیه صلح
مورد شماتت قراردادند و جالبتر اینکه در زمان قیام امام حسین، همانها ایشان را تنها گذاشتند. چقدر بعضی از این پیامها آشناست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شما برو تو سوریه بجنگ درست میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
ناشناس۱۶:۰۱اتفاقا اگر شیربچه های ایران نمی جنگیدن در سوریه و عراق الان معلوم نبود چیکار میکردی البته اگه خودت داعشی نباشی و نیومدی نظر بدی
ای بابا . چند تا تک تیر انداز اون دور بر میزاشتن که اونا از پنچره به مرم شلیک نکنن خوب .
جنگ زرگری شروع شد
خدای سبحان نعمت امنیت و آبادانی را از این کشور دریغ نفرما و به رهبر عزیز که سکان دار تداوم این امنیت هستند سلامتی عطا فرما
امیدوارم هرگز احساس ناامنی به کشور عزیزمان رخنه نکند
خدای بزرگ امور را ختم به خیر گرداند
دوماد چقد قشنگه... ایشالا مبارکش باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خاک تو سرت بدبخت عقده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خاک بر سرت داعشی
متاسفانه تروریستا راحت تر از خبرنگارا میرن تو مجلس ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خبرنگار ها هم چادر بپوشند و کلاشنیکف بردارن .
مایم و نوایی بی نوایی بسمه اگه حریف مایی
با سلام
قضات محترم دادگستری لطفا اگر فردی از این تروریستهای خدانشناس را دستگیر کردید بلایی به سرش بیاورید مثل بلاهایی که جک باور در سریال 24 بسر تروریستها میاورد تک تک ناخنهایش را با انبردست بکشید و تک تک دندانهایش را با انبر بدون دارو بی حسی در بیاورید تا حتی به گناهان زمانیکه داخل رحم مادرش هم بود اعتراف کند آنقدر زجرش دهید که التماس کند او را تیرباران کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
فکرت مریضه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
تو یک مریضی، تو رو باید برد تیمارستان. اتفاقا همین چیزها رو به این تروریست ها آموزش دادن که تروریست شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
سوزن بکنیدتو تخم چشمشون بدیداین آرش گازشون بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
به حرفاییی که می زنی فک می کنی
ادم وحشت می کنه تو هموطنشی
برای این مردم واقعا متاسفم. بازم فکر کردن صحن اکشن و اطراف مجلس دارن تماشا می کنند. هم باعث خطر مرک برای خودشون میشه و هم برای نیروهای نظامی. تورو خدا دیگ بسه حیا کنید برید توی خونهاتون که خلوت بشه و بشه کار کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مگه میخوان بیل بزنند.
امريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند.
مرگ بر عربستان وهابی
صداوسیمابابی تفاوتی کامل نسبت به انتشاراخباروگزارش تصویری بی ارزشی خودش رابعنوان یک رسانه ثابت کرداگرحملات تروریستی درهرکشوردیگری اتفاق می افتاد پوشش زنده خبری ایجادمیکرد!!! درودبرتابناک بخاطرپوشش لحظه به لحظه خبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چرا چرت میگی. الان وقت تصویه حساب سیاسی نیست. هیچ حای دنیا هم نمیگند. ترس و وحشت باعث میشه تروریست ها بتونند بیشتر ادم بکشند. مگه بازی یوونوتوس نبود به خاطر شئحی یک احمق کلی ادم مصدوم شد. مگه 11 سپتامبر نبود که سکوت خبری ایجاد کردند تا ... این کار درستی است که نگذارند تروریست ها از وحشت مردم سو استفاده کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
صدا و سیما مثلا میخواد جو عمومی رو متشنج نکنه و مردم رو دچار وحشت نکنه. دلیل کارشون اینه. اما دیگه نمیخواد بفهمه که هزار تا کانال وجود داره برای دیدن و شنیدن خبر. فقط عقب میافته از دیگران.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
تسویه . تصفیه
خدایا خودت به خیر کن. الان وقت دو دستگی و شایعه نیست. اون از انتخابات که هر بی حرمتی رواج شد. تو شیر تو شیر و آب گل آلود خیلیا دنبال ماهی خودشونن ... این مردم لیاقتشون خیلی بالاتر از امنیت و آرامشه اینم از دست بره ظلم آشکاره ....
واقعا عجیبه که چطور تونستن تا این حد به حساس ترین نقاط ایران نفوذ کنن...اگه واقعا کار داعش باشه با قدرت اثبات کرده که میتونه تو هر کشوری نا امنی ایجاد کنه
پاسخ ها
حمید
| Germany |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ناشناس 139603171329 عزیز خیر این اثبات قدرت داعش نیست. مسئولین اطلاعات فرمودند در سال گذشته نزدیک هزار عملیات تروریستی را کشف و خنثی کردند. شما در نظر بگیرید دو تا از آنها ر و کنترل شده در جاهای مشخصی اجازه اجرا بدهندبرای مقاصد خاص، درست در زمان نزدیک به رای اعتماد مجلس به یک وزیر امنیتی ...
پس از آن هزار مورد یک مورد اصلی مربوط به مجلس را کنترل شده در جریانها اجازه عملیاتی شدن میدهند و یکی دیگر را هم برای رد گم کردن در حرم مطهر امام مجوز میدهند.
متاسفانه جاه و مقام پرستی در این دوره بیداد می کند . این نشون میده برخی از ماموران امنیتی و جریانهای آنها از افتخار گل نخوردن ما در لیگ حملات داعش هم با بی تعهدی تمام هزینه میکنند .
زمان محاصره اصفهان در حمله محمد افغان هم پس از دو ماه محاصره چند سردار ایرانی میرفتند تا طومار سپاهیان افغان را با نقشه جنگی از مقابل و سمت چپ نیروها درهم پیچند اما برخی از شاهزاده ای صفوی به همراهی رقبای سرداران پیش تاخته ا زترس موفقیت و افتخار رقبا و سرداران دروازه شهر را گشودند و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
عزیز شما برو مجلس ببین چقدر بی در و پیکره. هر روز هم پنجاه شصت نفر از گوشه و کنار این مملکت برای اعتراض به چیزی با چند تا پلاکارد و پرچم میرن مجلس. تو اون شلوغی کاری نداره چهار نفر هم خودشون رو جا بزنند و برسن پای گیت ورودی. خیلی هم امنیتی آنچنان نیست اونجا. انشالله بعد از این بیشتر حواسشون رو جمع می کنند
ناشناس
| China |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
این دوست آلمونیم ماده ی مخدرش ناخالصی داشته
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
این حمیدآلمانی احتمالا فبلم های هالیوودی زیاد نگاه کرده.اونا خرنیستندکه الان که خودشون توکار موندن واز بحث امنیت برای رای اوردن استفاده کردن آبروی خودشونو ببرن
خوبه خوبه همین خوبه
خوب از اینور نگاه کنید خودش یجور امنیت به همراه میاره!
این روزا مده!
تو اروپا و امریکا که همیشه جلو مونده هستند ، از چند وقت پیش شروع شده!!
اقا وارد شدن به مجلس كار اساني نيست
بدقت برسي شود
همه بايد هم دل باشيم براي اين روزها هست
میگم چرا حالا امروز انتخاب کردن،14 خرداد که بهتر بود جمعیت هم زیاد بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
احتمالا روز14 خرداد موفق نشدن امروز منفجر کردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
تقویمشون خراب بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مثل توباهوش نبودندکه.
باید سعی کنند انشالله تا اونجایی که امکان داره زنده دستگیرشون کنند. برای نیروهای ویژه کاری نداره که سریعاً غائله رو ختم کنند و اونا رو به درک واصل کنند .هدف هم همینه که زنده دستگیرشون کنند. امیدوارم که این اتفاق بیافته. اطلاعات اینا خیلی بدرد میخوره. ولی احتمال هم هست که اینا با خودشون جلیقه انجاری داشته باشند و در آخرین لحظه خودشون رو منفجر کنند یا سیانور بخورند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
احسنت به اینهمه هوش وذکاوت.دعوت کنم وزارت اطلاعات.
حضور فرمانده سپاه؟؟چرا ایشون به فکر وجه سپاه نیستند؟ چند تا تک تیر انداز که نباید باعث حضور ایشون در میدان بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شما تا حالا جلوی پات ترقه در شده که اظهار فضل میکنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
عزیزم این به خاطراینه که دفعه دیگه ای در کار نباشه ودوباره جرات غلط های اینجوری را نکنن.
از2 گروه به شدت متنفرم یکی آنهایی که ازاین حوادث جوک و شوخی میسازند و آنهایی که دارند عقده گشایی انتخابات را میکنند هر دوتون خجالت بکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
دل به دل راه داره.
فاطمه
| Spain |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
درسته.با اینکه تو انتخابات به دولت کنونی رای ندادم ولی ابراز خوشحالی کاره بسیار وقیحی هستش.من دلم برای تک تک هم وطنام که امروز آسیب دیدن میسوزه در اینجور مواقع ما همه متحد و ایرانی هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
موافقم
ملیت اینها هنوز مشخص نشده؟ ببینیم ایرانی هستند یا نه.
"‏داعش رسما مسئولیت حملات امروز تهران را بر عهده گرفت."
غلط کرده - عمرا اگه کار داعش باشه. این داره از آب گل آلود ماهی میگیره.
خدایی دست هرچی تحلیل گره از شت بستین اروم بشینین باو
تروریست ها احتمالاً از افغانی های داعشی هستند و دستگیر نمودن یک گروه تروریستی دیگر در تهران فکر کنم بلوف بوده باشد
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اوهوم. خب بعدش چی شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
برادر خوب شما که اسمت به این قشنگیه، چرا ؟ این همه امنیت در کشور ما از کجا اومده آیا داعش تا الان
. نمی خواست حمله کنه به ایران؟ چرا نمی تونست برا اینکه دستگاه امنیتی و اطلاعاتی ایران قوی پس بلوف نیست وگرنه کشورمون اینقدر امن نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بزرگترین و بیشترین خطر را افاغنه برای ایران دارند
اینکه گروه های دیگری هم قبل از عملیات تروریستی دستگیر کردن بیشتر جنبه تبلیغی داره تا واقعیت. مردم دیگه مردم 20 یا 30 سال قبل نیستند برادر!!!!
آقا خواهش عکس و فیلم از محل حادثه منتشر نکنین ممکنه با استفاده از همین عکس و فیلم ها تروریست ها کارشون جلو ببرن و بیشتر آدم بکشن یا فرار کنن
اگر این تروریستها ایرانی هستند باید کل طایفه وقومشون اعدام کرد .نباید به فامیلهاشون رحم کرد
پاسخ ها
قربانعلی
| Hungary |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خوب اون وقت شما چه فرقی با داعش داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خوبه یکیشون فامیلت باشه دانشمند
بابا چرا از خبر عکس درست و حسابی منتشر نمیکنن اینا
آقاي ترامپ پي نخود سياه نگرد و ببين كه ايران حامي تروريسم نيست.اين داعش با پول عربها و امثال شما ها رشد كرده.البته غلطي نميكنه
به همین راحتی واردمجلس شدندوازطبقات بالای مجلس مردم رابه گلوله بستند؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
تابی چرافتوا نمیدی مردم به ایران مسافرت نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ایران که نا امن نیست . ترکیه نا امنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
عقده ای ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
انگار تو دلتون مونده بود یه اتفاقی بیافته تو ایران بیای عقده گشایی کنی...
عربستان به تشکیلات رجوی پول هنگفتی داده این حمله هم کار اونها بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
از رجوی چیزی جز یه اسم منحوس باقی نمونده خودش که سالهاست به درک واصل شده باقیموندهاشم در با توهم خوشن
حوتدثي كه سال 79-80 خنثي شد غير قابل تصور است. اينها كه چيزي نيست.
تصمیم گرفتم برم سوریه اینا رو بکشم تا دفعه بعدی ب خاک کشورم تعدی نکنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ملت غرق خون شدند اونوقت نمایندگان عزیز از داخل مجلس سلفی لبخند میفرستند.!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
سوریه اومده توی مجلس ما مردی همین الان برو مجلس
اقای کرباسچی بروند با اینها صحبت و مذاکره کنند حتما حل می شود
یا ابلفضل
در افغانستان هر روز همین مصیبت است شما هم مانند ما همسایه پاکستان هستید مراکز داغشی ترورستی مزدوران عربی مزدوران امریکائی همکه درپاکستان ناپاک است مابا مردم عزیزایران در مصیبت شان شریک هستیم درد شما درد ماست
از کابل خونین
خدا بیامرزه هاشمی رفسنجانی رو میگفت نیاز به تشکیلات امنیتی و حفاظتی نیست . ..بنده خداراست میگفت این بچه بازیا چیه . حفاظت و حراست نیاز نیست خدا بزرگه!!!
اگر داعش مسئولیتش رو قبول کرده و چون مرتبه اول انجام این حملات در ایران هست، باید از موضع انفعالی خارج بشیم و هر چه سریعتر حتی اگر شده فردا با چند هواپیما رقه رو بمباران کنیم یا باموشک بزنیم!
اگر داعش مسئولیتش رو قبول کرده و چون مرتبه اول انجام این حملات در ایران هست، باید از موضع انفعالی خارج بشیم و هر چه سریعتر حتی اگر شده فردا با چند هواپیما رقه رو بمباران کنیم یا باموشک بزنیم!
پاسخ ها
محسن
| Netherlands |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بازم فیلم هالیوودی دیدی! جوگیر نشو!!
باید فورا هیاتی شامل اقایان کرباسچی و ظریف ومرعشی و یونسی از طرف شخص رییس جمهور محترم با مهاجمان وارد گفتگو و مذاکره شوند و از هرگونه ورود سپاه و نیروی انتظامی به صحنه جدا جلو گیری شود . زمان ما زمان گفتگو و دیالوگ است نه اعمال خشونت . حالا چند تا جوان بیکار و زبان بسته خطایی کرده چند تا تیر در کرده اند ما که نباید بدی را به بدی جواب دهیم . ما به اقای روحانی رای دادیم تا در این جور مواقع عاقلانه پا پیش بگذارند و مسئله حل کنند . علی برکت الله .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خواهشا ساکت باش و تحلیل نکن
موضع حامیان اقای روحانی رو هم نسبت به این حادثه مطلع شدیم جای تعجب و بسی تاسف است برای شما
اقدام ترویستی که داعش به عهده گرفته رسما رو شما نسبت میدی به جوانان بیکار خودمون،شاید خیلی از جوانان بیکار باشن ولی خائن نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اون دهن ... رو ببند. این یه فاجعه ملیه، مردم کشته شدن. تو چقدر فهمت ناچیزه. الان هم در فکر بازی سیاسی هستی. نماینده این مردم بودن. یک کم فهم داشته باش و شعور
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
سلام. بابا ایشون به صورت مسخره گفتن حرفشونو. از دولت انتقاد کردن درواقع
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مزه پراکنی نکن با مزه.میدونیم کجات میسوزه
سراج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
سلام - آقا حجالت بكش با اون تحليل اب دو خياري ات
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شما تو خواب خرگوشی هستی ،
نتیجه مماشات دولت ما به عربستانیهای وهابی کثیف همین میشه.
نتیجه مخالفت با شعار، روی موشک نوشتن همین میشه.
نتیجه توهین وافترا به مدافعان حرم همین میشه.
نتیجه گذاشتن ماهواره آماده پرتاب ، تو انبار همین میشه.
نتیجه گفتن جمله ("دوران شعار مرگ تمام شده ") همین میشه.
نتیجه جمع آوری هزاران سانتریفیوژ و بتون ریختن تو آب سنگین اراک همین میشه.
کجا سیر میکنید آقایان به اصطلاح روشنفکر .دنیا دنیای جنگله.
قوی نباشی ،پاره پارت میکنند. با لبخند و قدم زدن کار به جایی نمیبریم.
دشمن جسور میشه. دشمن پر رو میشه.
مرگ بر ترامپ .مرگ بر ترزامی .مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر قبیله آل سعود.
و از همه مهمتر مرگ بر منافق.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آبو بریز همانجایی که محمود گفته
ناشناس
| - |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چطور روحانی از همه چی استفاده سیاسی میکنه ما نکنیم بچشید سایه جنگ رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
نه باید سریعا به سفارت خانه ها حمله کنیم و همه کشورها رو موشک باران کنیم و بعد هم سالم برگردیم خونه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
نه ناشناس زانو بزن
درپی درگیری در تهران امشب رییس جمهور نشست خبری میزاره و بیانیه میده که بزارید ملت شاد باشند و چرا ربنای شجریان از صداوسیما پخش نمیشه و علم الهدی اجازه کنسرت نمیده...
این چندتیر انداخته شده در تهران هم برای شادی بوده این شادی رو از ملت نگیرید خودشون میرن
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین

اللهم عجل لولیک الفرج

امیدوارم عده ای که طبل نفاق در کشور می زنن آگاه بشن !!! عده ای که به مدافعان حرم حمله کردن و بخاطر اغراض سیاسی خودشون همه چیز رو دست آویز قرار دادن و به همه چیز حمله کردن !!!

خدایا کمک کن همه آگاه بشن و در مسیر تحقق
داریم توی کشور دیگه میجنگیم اینجوری میان تو تهران حملات تروریستی میکنن
اگه اونجا نمیجنگیدیم چی میشد؟
حالا باز بعضیا بیان بگن نه لبنان نه ...
همانطورکه پیش بینی میشدرشدشاخص بورس تانزدیک کانال۸۲هزارواحدی هیجانی وزودگذربودوشاخص کل دوباره به کانال ۷۰هزارواحدی سقوط کرد وریزش بورس بابازگشایی نمادبانکهاشدت بیشتری خواهدیافت
صحبت زیبای رضا صادقی خطاب به گروه تروریستی امروز: اهاى .... مهاجم ، تروریست ، افراطى یا هر بى صفتى که تعبیر تو هست ... این خاک و مردمش سال‌هاست مورد تهدید تو و امثال تو بوده و هستن اما غافلى از اینکه امثال توى بى صفت نمی‌تونین قدم نجستون رو روى این خاک ثابت کنید.

پاش بیاد من هنرمند و اون دکتر و مهندس و کارگر و حتى فقیر و پولدارش کارى می‌کنیم مجبور بشین تو و اربابات لوله تفنگتون و جلو مغزتون بگیرین.

این سرزمین، زادگاه شیر مردان و زنانیست که ثابت کردن ایران جاى بز دلانى بى صفت که مردم بى دفاع رو هدف میگیرن نیست.

هـشت رستم هایى از این سرزمین دفاع کردن که الان سهراب هاشون همون رستما شدن...

#بسم_الله_اگر_حریف_مایی
پاسخ ها
matin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
رضا جان با عصات بزن طرفو ناکارش کن
چرا اخبار ناقصه مگه چند نفرن اینا که این کارا رو دارن میکنن هیچکی جلودارشون نیست
وطن،ناموس،شرف .چیزی هست ک نمیشه دربارش با بیگانه مذاکره کرد.وقتی میان ب محلس یک کشور حمله میکنن ک نماد دموکراسی یک کشوره وقتی ب حرم عزیزم امامم حمله میکنن نمیتونیم ساکت بنشینیم.رهبرم امر کرد وپدرم رفت و جنازه اش تو سالهای جنگ شهید برگشت.منم ب پیروی از پدرم ک خاطر حرف رهبرش رفت میخوام تدارک سفر سوریه رو ببندم و تا اخرین شخص از دائش کشته نشده برنمیگردم ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
داعش
ایران عزیز تسلیت ,ایران با شلیک چند تیر نا امن نمیشود
يا أيّها المارقُون

ای از دین خارج شده ها



في غيِّكم غارقُون

شما در گمراهیتان غرق شدید



أنتم بأوكارِ يهودِ الفتنةِ عالقون

شما به لانه های فتنه یهود چنگ زده اید



إرهابُكمُ وجهٌ لأَمريكا و إسرائيل

تروریسم شما نوعی از تروریسم آمریکا و اسرائيل استْ



لستم سِوى ..آلةٍ للقتلِ و التَّمثيل

شما چیزی جز بازيچه دست آنها در کشتار و مثله کردن بدن کشتگان نیستید



يا داعشُ تَبَّاً

ای داعش بریده باد دستتانً



أشعلتمُ حرباً

آتش جنگی افروختید



شَبَّت عليكمْ نارُها بالمرتضى شَبَّاً

به حق مرتضی آتش آن دامن شما را نیز بگیرد
مناسبت ترین کار در مقابل داعش و عربستان ارسال نیروی هجومی بسیار گسترده و پشتبانی بسیار زیاد در سوریه و مهیا کردن عملیاتی مشابه در عربستان است (همانند اتفاقات امروز تهران) خصوصا حمله به وزارت امور خارجه و پادشاه عربستان.
من تمام اخبار بالا رو تکذیب می کنم
اقای نماینده ....


ملت غرق خونن تو سلفی لبخند از داخل مجلس میفرستی ....
باید فردا در سراسر کشور پرچم عربستان رو آتش بزنیم
1- آیا وقت آن نرسیده که به وضعیت اتباع غیر مجاز خارجی که هیچ ردی و شناسه ای در ایران ندارند رسیدگی شود ؟؟؟ از کجا معلوم وقتی اینهمه بدون مجوز در ایران هستند باز شاهد تکرار این موارد نباشیم ؟

2 - پیشنهاد من این است که سربازی سریعا بومی سازی شود . جدا از غیرت ایرانی که در تک تک وجود ما است سربازان برای دفاع از شهرهای خودشان قطعا دقت بیشتر خواهند داشت .
خداراشکر به خاطر عدم سایه شوم جنگ
ناشکری نکنید.....عینک بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شما از داعش بدترید. آب نیست شنا کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مرگ بر داعشیها و وطنفروشان
واقعا جای بسی تاسف و تعجب داره که چطور یک عده تروریست براحتی وارد مجلس میشن و مردم رو به رگبار می بندند. حتما باید بررسی شه که مشخص بشه چطور تونستن به راحتی وارد مجلس بشن
ببینم، ترامپ کیو مسئول سیا در امور ایران کرده بود؟

باید دخلشو درآورد!
پلیس فتا حواسش به همه چی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بله مثل آب پاشی جوونا
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
سلام.
تو این وضعیت چطور میتونید شوخی و مسخره بازی کنید؟
فردا همه باهم دست در دست هم ، در سراسر کشور پرچم های عربستان را به آتش خواهیم کشید..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شما ....... ما با مردم عربستان مشکل نداریم. اونها هم انسان هستند. و اون پرچم نشونه ملت اوناست. اگر حکومت اونها احمقه و شریر، ما نباید بی شعور باشیم
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چهل سال آتیش زدی کجارو گرفتی؟؟ کلا یا فحش میدین یا آتیش میزنین ، دلواپس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
کجا رو باید میگرفتیم؟ الان عربستان خوبه به نظرت؟ بدبخت تو اگه میخوای گاو شیرده بشی برای آمریکا به خودت مربوطه فقط خواهشا بعد نیای از داریوش و کوروش و خون آریایی و این چیزا بلغور کنی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
غیر دلواپس شما هم زانو زدی کجا رو گرفتی؟
این وضعیت امنیتی مملکته اونم قصه منا
اتحاد رمز پیروزی ملت ایران.
یکی نیست بگه همسران نماینده های زن در مجلس چه کار می کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مدیر دفترشونه. اونم حقوق لازم داره خب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مواظب خانم هاشون بودن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
هردو نماینده شهرستانی بودن و خانواده اومدن سر بزنن بهشون
به عنوان یک ایرانی به همه ی کسانی که در این رخداد تلخ بستگانشان را از دست دادند تسلیت گفته و از مردم کشورم می خواهم تا با همبستگی و یکدلی در برابر اندیشه پوچ وهابی که ادامه اندیشه پست میهن فروشان مزدکی می باشد، با همه توان بایستند.
دیدن تصاویر سلفی نمایندگان درحالیکه مردم و کارمندان مجلس این گونه به خاک و خون کشیده شده اند بسیار آزار دهنده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آقایان نماینده سلفی گرفتنت تو این وضعیت چی بود ؟؟؟؟؟


لطفا متن من رو انتشار دهید. رسانه عزیز
از همین اول بگم منظورم اعراب هموطن و ایرانی نیست.
ولی شما یه سر برو فرودگاه ببین چه خبره
فقط عرب می بینی
فقط پرواز از کربلا و نجف
بعد فرودگاه بی در و پیکر
اصلا معلوم نیست گذرنامه های اینا چک میشه یا نه. اصلا دیتابیس افراد تروریست در فرودگاه وجود داره که با عکس اونا مطابقت داده بشه یا نه
ویزا هم که همینطوری کیلویی بهشون میدید به بهانه زیارت مشهد و ... پا میشن میان ایران. خدا می دونه پناهنده های سوری که به ایران اومدند حامی کی هستند واقعا؟ و اینکه عقایدشون تغییر می کنه یا نه؟
درهای مملکت رو باز گذاشتید که 4 تا عرب اجنبی بیان برن تو مجلس، واسه ما عربی بلغور کنند و خدا رو شکر کنند برای حمله به قلب تهران؟ اونم حمله به مجلس؟
آبروی امنیت ملیمون رفت
یه کم به امنیت اون فرودگاه بی در و پیکر و اون مرزهای عریض و طویل برسید بد نیست. البته فرودگاهه که باعث خنده است! مثل جاهای متروکه که زامبی ها بهش حمله کردند! 4 تا دونه پرواز از نجف و کربلا میاد میشینه و خلاص!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
از کدوم فرودگاه میگی؟فرودگاه آلمان؟
بالاخره پوست موزکشور قطر کار خودش رو کرد .فکر کنم طراحی این حمله در شرایط حاضر کار ابلهانه ای بود.نه تنها نگاهها عوض نخواهد شد بلکه بر عکس طراحان این اکشن هالیودی رو دست خواهند خورد .
ظاهرا به درک واصل شدن . کاش زنده گیر می افتادن .
باز احسن به نیروهای اطلاعاتی کشور که نزاشتن فاجعه ای مثل پاریس یا بلژیک اتفاق بیفته .
تروریست کاری به اصلاح طلب و اصولگرا نداره فقط میخواد بکشه . همه باید هوشیار باشیم و چشم و گوش بینای دولت در مقابل تروریسم داعش و حامیانش باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
دولت؟ الان تنها ارگانی که هیچ کاری نکرد دولت بود. سپاه نیروی انتظامی ربطی به دولت ندارن.
mm
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آقای ناشناس انتخابات نشون نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
"ناشناس "منظور از دولت همه قواست از وزارت اطلاعات تا نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و...
نکنه فکر کردی روحانی بیاد تروریستها را بکشه ؟!!!
خوبه قبل از حرف زدن فکر کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
12
نفر توی ایرانم کشته شدن افتضاح امنیتی ما که بدتره توی مجلس نه توی فرودگاه یادت نره
خدا خودش آینده این کشور رو به خیر کنه
مردم ایران هر مسئله ای رو تحمل کنن باز هم تحمل ناامنی خیلی سخته
سلام خدا بر پاسداران و بسیجیان کشور عزیزم ایران که همیشه پشت ما و ایران بودند و هستند
مرگ بر تروریست های داعشی، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود و مرگر بر اننگلیس خبیث
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اونیکه منفی داده حتماً از عوامل داعشی ویا از اون بی غیرتها است
ایرانی
| United States of America |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
میشه بگی به امریکاو انگلیس چه ربطی داره ؟؟؟
انگلیس بدبخت خودش درگیر حملات شده چرا نمیخواید قبول کنید کار امریکا و انگلیس نیست مرگ بر یک کشور که میکنید یعنی مرگ بر مردان و زنان و بچه های اون کشور والا به خدا کار درستی نیست فقط بگید مرگ بر ضد ایرانی کافیه
ترامپ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
ایرانی عزیز که نظر دادی کار آمریکایی ها نیست واقعا به سطح سواد و درک بالاتون احترام میذارم...امضا ترامپ
چرا آقای کرباسچی رو برای مذاکره با داعش نخواستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شما مختار هستید بروید با داعش بجنگید . کسی مانع نخواهد شد .
تا یکم پیش امینت مملکت دست سپاه و بسیج و اطلاعات و ... بوده الان که این اتفاقات افتاده رییس جمهور شده بانی تأمین امنیت کشور؟جمع کنید این کنایه ها و حملات تون رو به روحانی.انقدر از شرایط موجود بهره برداری سیاسی نکنید.تو این حادثه همه مقصرن نه فقط دولت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
نه کلا شما راست می گی وزیر محترمتون که می خواست لبهای منقدین رو ببوسه
اینا تقصیر احمدی نژاده نه دیپلماسی دولت
کار کار انگلیسیاس نه؟
من كاري به دولت هاندارم،كاري به اختلاف هاي جناح ها ندارم و كاري به ...
اينجا ايرانه ...
داعش،تكفيري،وهابي ...
بسم الله اگر حريف مايي ...
وقت مدارا با عربستان به سر آمده. باید منشا ترور رو از بین برد. باید ریشه تروریسم رو سوزوند. به خدا خسته شدیم از بس داغ عزیز و جوون دیدیم. یک بار برای همیشه باید اینهارو نابود کرد
انشالله دلاور مردان سپاه و نیروی انتظامی برخورد شدیدی با عوامل اینچنین حوادثی می کنن تا کسی دیگه حتی فکرشم نکنه اون کسی که دستگیر شده باید روزی هزار بار ارزوی مرگ بکنه
بی بی سی داره لحظه به لحظه گزارش میده...شبکه خبر داره در مورد جمهوری تاتارستان حرف میزنه..خاک بر سرتون...
ماشاءالله به اون نماینده مجلس که تیراندازی کرده
عجب جیگری داشته
معرفیش کنید بریم پیشش آموزش دفاع شخصی و نیروی ویژه ببینیم
یک مقدار کلاهمون رو قاضی کنیم آیا اینطور که تابناک خبر لحظه به لحظه گذاشته عاقلانه است ؟
اگر آنها قصد ایجاد رعب و وحشت داشته اند با اینکار به آنها کمک نشده است؟
ایران من ..ایران ما .. تهران من ..تهران ما
حمله تروریستی به کشور من یعنی حمله به ناموس و خاک و تعرض به حیثت کشورم ..
چه مخالف باشیم و چه موافق ..ایران جاوندانه وطن بوده و هست و خواهد بود..
داعش با این حمله به خودش ثابت کرد که قصد نابودی خودش رو توسط ایران داره ..
و این ایرانه که یک تنه در مقابل این همه تروریست تو منطقه داره دفاع میکنه .. ولی اینبار نابود میکنه ریشه تروریست رو در منطقه...
به امید دنیایی بدون تروریست
داعش تو تهران اونم تو مجلس خيلي عجيبه ما يبار رفتيم مجلس ده بار تفتيشمون كردن از ٥٠٠متري مجلس اينا چجوري رفتن نميدونم الانم داعش يه فيلم ٢٤ثانيهاي از حمله به پارلمان تهران رو روي سايتش گذاشته
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اونجا اینترنتش قویه برای همینم نماینده ها دائم تو گوشیو و لب تاپشون هستند
چشم بینای وزارت اطلاعات باشیم هر فرد و حرکت مشکوک را به شماره 113 گزارش دهیم
قطعا اين حملات با برنامه ريزي و تلاش دستگاههاي اطلاعاتي اسرائيل بوده و عدم تكرار آن منتفي نبوده لذا شايسته است دستگاههاي اطلاعاتي و نهادهاي امنيتي بيشتر به هوش باشند. صهيونيست ننگت باد. مرك بر اسرائيل . مرگ بر آمريكا مرگ بر آل سعود كافر
فقط یک سوال دارم ، چجوری تونستن با اینهمه محافظ و تدابیر امنیتی برن داخل ساختمان ملس اونجا هم رگباری شلیک کردن و هزاران پوکه ( طبق گفته شاهدین و نمایندگان ) روی زمین ریخته شده ، مگه انبار مهمات داشتن همراهشون و چطور نتونستن جلوشون بگیرن یا متوجه بشن ، مجلس کم جایی نیست پر از محافظ و نیروهای امنیتی حفاظتی هستش
باید انتقام گرفت
درود بر نیروهای امنیتی و سپاه پاسداران که دوباره آرامش را در کشور حکمفرما کرداند ما قدردان شما عزیزان هستیم.
بایدباخوشرویی ومذاکره ومداراودیپلماسی بااینگونه مشکلات برخوردکنیم
علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
هر چی بیشتر بنویسی معلومه که اونحایی که باید آب بریزی بدجوری میسوزه
این شلیک نماینده کشته منو. کسی رو هم زد؟ یا شلیک هوایی بود. بقیه شلیک نکردن؟
تا این که چند نفر از نمایندگان هنگام ورود به صحن مجلس با صحنه تیراندازی و صدای شلیک روبرو می شوند، حتی یکی از نمایندگان هنگام ورود با تروریست ها درگیر می شود و با کلت به سوی آن ها شلیک می کند.


مگه محافظ نبوده؟؟؟؟!!!
بایدبادشمنانمان بامداراو خوشرویی ودیپلماسی باظرافت !برخوردکنیم
علی برکت الله
پاسخ ها
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بابا يكي بياد اين يارو رو از برق در بياره... كور بشه اون بقالي كه مشتريشو نشناسه..... قشنگ معلومه سوختيا.. هنوزم داره ميسوزه با ظرافت!!!!!!
واقعا نمیدونم چی بگم
از یه ور نمیتونم به رسانه های خودمون اعتماد کنم 12 کشته رو میگن 2 تا خیلی خیلی سانسور داره رسانه خودمون از یه ورم رسانه های خارج چرتو پرت زیاد میگن یکی میگه عرب نیستن یکی میگه کار داعش نیست یکی میگه کار یه عدس میخوان جنگ با عربستان راه بندازن و هزار خبر دیگه چرا یه منبع کاملا موپق نداریم خیالمون راحت باشه حداقل از صحت اخبار ))))-:
دوستان به جرات میگم جنگ جهانی سوم رخ بده خیلی خیلی بهتره تا اینکه داعش نفوذ کنه به ایران هرچند به اطلاعات ایران ایمان دارم نمیزارن هیچ وقت وضعیت ایران مپل عراق یا سوریه شه و مردم غیور ایران هم اجازه به احدی نمیدن ناموسشونو تهدید کنه اما باید بیشتر مراقب اطراف باشیم نفوذ کردن چه بخوایم چه نخوایم این رفت و امد ها برای زیارت کربلا راه نفوذشونو راحت کرده کاش ایران نزاره هیچ احدی غیرذ ایرانی بیاد داخل از مرز عراقو سوریه هر چیز مشکوکی دیدین تو درو همسایه خواهشا گزارش بدید هر چیزیییییییییییییییی
اگر خاطرتان باشد.چند هفته ی پیش عربستان اعلام کرد که ایران را بی ثبات خواهد کرد.متاسفانه سعودی ها کارخودشان را کردند.الان نوبت ایران است که جواب اینها را بدهد.به نظر من نرمش بیش از حد کار را بدتر خواهد کرد.
سلام.
خداروشکر بازم بد تموم نشد.
تو فرانسه عملیات تروریستی شد بیش از 80 نفر کشته شدن و بیش از 150 نفر زخمی. ولی خداروشکر تو ایران خوب جمعش کردن. کاش ول بهتر عمل میکردن تا مثل همیشه کلا این اتفاقات نمیافتاد.
جالبه اگه جنگ هم بشه اکثرا اونایی میرن و جونشون رو برای وطن میدن که همیشه بهشون بی احترامی شده و بهشون گفتن تندرو. باور ندارین امار بگیرین خیلی سخت نیست راحت میشه فهمید اکثریت کسانی که حاضر هستن جونشون رو برای مملکت بدن جزئ اون 16 میلیون هستند نه 24 میلیون حالا بهتون برنخوره این یه حقیقته سر همینم به آقای روحانی رای دادن چون فکر کردن آقای روحانی هست که امنیت برای مملکت اورده در حالیکه امنیت رو خون شهدا برای مملکت اورده خون کسایی که کیلومتر ها دور از وطن دارن میجنگن و شهید میشن
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
+ اشتباهی
باز هم بروید مکه !
مرگ بر تروریست
ربنای شجریان گوش کنید
تقصیر دولت قبله
جوانهای الان اگر در اوائل دهه 60 بودند و با تیغ موکت بری و ژ3 و کلاشینکف منافقین روبرو میشدند لابد فکر میکردند جنگ جهانی سومه! چهارتا منافق و حالا بر فرض داعشی امدند و تق و توقی راه انداختند که اینهمه چه گفت و بگفت نداره! داداشی ها جمعش میکنن عین باقلوا بعد اونا میدونن و توطئه گرها، حالا هرکی میخوان باشن! البته گشاده دستی مراکز حساس و سهل انگاری در حفظ مراتب امنیتی هم جای بررسی داره!
بایدبادشمنانمان بامداراو خوشرویی ودیپلماسی باظرافت ! برخوردکنیم
علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
یک طشت آب یخ بذار بشین توش خالت خیلی بده
بایدبادشمنانمان بامداراو خوشرویی ودیپلماسی باظرافت ! برخوردکنیم
علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
یه لگن آب سرد دم دستت هست ؟
از عزیزان امنیتی استدعا دارم این تروریستها را نکشیدچرا که ده سال آینده همین کسانی که الان از ترس زیر میزهایشان دارند میلرزند شما را به آدمکشی متهم میکنند.
اينهاييكه ميگن نريم حج چرا خودشون انتاليا و دوبي ميرن مگه نميدونن تركيه و امارت هم همون داداش هاي عربستانن؟
داعش هرگز توان رخنه به ایران تا پایتخت را نداره. این خوش خدمتی فرقه رجویه به داعش است
الان امنیت ایران زیر سوال برده شده ااونم وارد شدن به مجلس واقعا که عجیبه
درود بر سپاه پاسداران و مسئولین امنیتی کشور که مثل کوه در مقابل ترورییست ها ایستاده اند و داعشی های کثیف را به درک واصل کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
متاسفانه بسیار ضعیف عمل کردند اولین نقطه ضعف ورود چهارنفر مسلح با کلی مهمات به ساختمان مجلس بوده دومین نقطه ضعف اینه که چهار نفر تروریست تو ساختمون مجلس که دارای پیشرفته ترین سیستم های مدار بسته هست نیروهای امنیتی ما رو بیش از چهار ساعت به چالش میکشند سی چهل نفر رو کشته و زخمی میکنند طرف اینقدر قدرت مانور پیدا
میکنه که پنجره مجلس رو هم باز میکنه مانور میده عکسش هم را داعش منتشر میکنه بدتر از همه فیلم میگیره از جنایاتش و به سرکرده هاش میفرسته که هنوز درگیری تموم نشده منتشر میشه بعد هم غیر از یکیشون همه خودکشی میکنند این چه اقتداری هست متاسفانه خیلی آسیب پذیر عمل کردند
وقتی در تلبیغات ریاست جمهوری جای شهید و جلاد عوض می شود و اعدام منافقین در دهه 60 یک نکته منفی محسوب می شود یعنی ارزش آفرینی برای داعش و منافقین. آیا جمع آوری چند رای بیشتر اقتضا می کند که سد امنیتی کشور با امثال آن حرفها و متلک پرانی به نیروهای امنیتی ضربه ببیند.
پاسخ ها
ايراني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مگه قرار بوده رئئي جمهور تفنگ دستش بگيره بياد تو خيابون مواظب ملت باشه.. ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
ایرانی بنا هم نیست که بیاد با حرف و عمل نیروهای جان برکف امنیتی رو منکوب و ضعیف کنه
بسکه گفتید ما امنیت داریم و ترقه هم نداریم خب این حرفا تروریستها را تحریک میکنه از سر لجاجت هم که شده یه خرابکاری بکنند
این حملات دسیسه و نقشه شوم آمریکایی اسرائیلی است که ایران را که از نظر امنیتی ثبات دارد وارد جنگ منطقه ای بکنند . باید هوشیار بود و با تصمیم گیری عاقلانه و به دور از احساسان به دام آنها نیافتیم .ایران باید ضمن حفظ اقتدار خویش و خویشتن داری از این فرصت استفاده کند و از تمام کشورها سوال کند انهایی که میگفتند ایران مدافع تروریسم است حالا چه جوابی دارند؟ و کشور هایی که ادعای مبارزه علیه تروریسم دارند آیا اکنون از ایران حمایت میکنند یا نه ؟ آنوقت معلوم میشود که چه کشورهایی صادق هستند؟
از کجا معلوم که حادثه مترو طرشت مرتبط با این حمله تروریستی نبوده باشه؟
بایدبادشمنانمان بامداراو خوشرویی ودیپلماسی باظرافت ! برخوردکنیم
علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آب رو بریز اونجایی که می سوزه
نیاز نبود کشته بشند اقای کرباسچی رو میفرستادید مذاکره کته حل بشه ! سی سال بعد به قضات پرونده تروریستها میگن قاتل ! این حمله وحشیانه با همکاری و راهنمایی تروریستهای منافق صورت گرفته شک نکنید وگرنه داعش راه نفوذ به مجلس رو نمیدونه
نفرین بر همه کسانی که از این حادثه تروریستی در ایران عزیزمان خوشحال شده اند.
به کوری چشم همشون پدر داعش و بوجودآورندگانشان را نابود خواهیم کرد.
سایه جنگ دور شد، خود جنگ اومد. علی برکت الله
آقايان به جاي موي بانوان و پوشش مردم به فكر امنيت باشند. وقتي نمي توانيد امنيت مجلس را تامين كنيد واي به حال جاهاي ديگر.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
شما یه سر برو سوریه . یه سر برو عراق . یه سر برو عربستان می فهمی امنیت ایران یعنی چی
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
سلام. این همه سال ازمون محافظت کردن و بازم میکنن. عوض تشکرته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
چطوره امثال شما هم به جای دغدغه کنسرت، دغدغه حفظ امنیت کشور داشته باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
جو الکی میدی به خدا...تو خیابونا نیستی ؟ نرفتی؟ کی تو خیابون به موی دخترا گیر میده آخه هر کی هرجور دوست داره میاد بیرون گاهی یه گشت میذارن و چند تا دختر رو گیر میدن بهشون ده دقه بعد ولشون میکنن
اينا از کشتن خودشون و دیگران چه سودی ميبرن چقدر این ها شست ششوی مغزی خوردن
آیا نصف کردن بودجه نظامی کشور....
محدود کردن تولید موشک در کشور....
حرافی خواندن خرید 109 میلیارد دلار تجهیزات عربستان از آمریکا....
امضای تحریم نیروهای امنیتی و انتظامی در داخل کشور و اجرای اون توسط چند بانک داخلی....
تلاش برای حذف نیروهای نظامی با عنوان تنش زدایی.....
آیا درست بود؟ آیا درست بود؟ آیا درست بود؟
چه کسی مسئول است؟
آیا عذر خواهی برای بازگرداندن و دلگرم کردن نیروهای امنیتی مردمی لازم نیست؟
آیا وحدت با تهمت و توهین به دلسوزان مردم حاصل می شود؟
چه کسی مسئول است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
بنظر شما این اتفاق نتیجه دلسردی نیروهای امنیتی هست اگر قرار هست دلسردی نیروی امنیتی باعث عدم جلوگیری از حمله تروریستی بشه اسم این کار خیانت و عدم انجام وظیفه هست و در مقابل این قضیه باید این افراد مجازات بشن نه اینکه ازشون معذرت خواهی شود
پیام تروریست ها را می توان در چند بخش خلاصه کرد: 1. امنیت مورد ادعای کشورمان جای پرسش دارد. 2. داعش و یا تروریست قادر به نفوذ به مهمترین ارکان کشور هستند. 3. خطر در مرزها برای نفوذ این افراد وجود دارد. 4. خطر رشد افکار تروریستی در کشور وجود دارد. 5. اهداف تنش آفرینی بین ایران و کشورهای همسایه را نیز نباید از نظر دور کرد.
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
سلام. تند نرو داداش! اولا تلفات نسبت به حملات تروریستی فرانسه و غیره کمتره و این نشون میده تو ایران بیشتر تو مذیقه بودن. دوما این همه خواستن حمله کنن جلوشون گرفته شده اینم ببین خب. سوما درسته که ارگان مهمیه مجلس. ولی یه ارگان خیلی محافظت شده ی امنیتی نیست که. یه ارگان مردم محوره. من و شما هم میتونیم وارد شیم تو صحن مجلس. به همین دلیل ورود تروریستا راحت تر شده. چهارما من و شما کشورمونو تضعیف نکنیم و بهش حمله نکنیم بقیه نمیکنن. قبل از خبرگزاری های کشور های دشمن شما خودت حمله کردی به امنیت کشور که!
به نظرشما نظام بااین جانیان چکار کنه تاعده ای درآینده برای رسیدن مجددبه قدرت، نظام رابه چوبه داربله چوبه دارمتهم نکنند؟؟؟ودرعین حال بوق های صهیونیستی العربیه،الجزیره ،بی بی سی و رادیواسراییل....هم ازآن سوء استفاده نکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
سلام. دمت گرم خوب گفتی. باید این جنایتکارارو آزاد کنیم کیف کنن تا به بعضیا بر نخوره!
چرا به مجلس حمله کردند؟ چرا به حرم امام؟
چرا به پاستور حمله نگردن ؟ چرا به یکی از وزارتخانه ها حمله نکردن؟
اگه داعش به ایران حمله کنه و الان هم کرده باید همه ی ما جوونا سرباز شویم و با دشمنان اسلام بجنگیم
ادم احساس میکنه یه مشت حیوون وحشی از باغ وحش فرار کردن و مردم رو میکشن
متاسفانه نیروهای امنیتی با بودجه این مملکت به آزادی فردی ما گیر می دهند جزء تامین امنیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
و این مملکت به هرچی بخوای انتقاد میکنی خط قرمز فقط جریانات قدرته نه نیروهای امنیتی...انتخابات رو نگاه کن به سپاه و بسیج و اطلاعات و همه تو کانال های تلگرامی حرف زدند و انتقاد کردند...آزادی فردی خودت رو تعریف کن منظورت چیه
بادرود وقتی که افاغنه و گدایان پاکستانی به راحتی وارد ایران میشوند و نیروهای امنیتی ایران بی تفاوت در این باره هستند ورود تروریست ها که سهل است نیروهای دیگر هم به راحتی می توانند وارد شوند .
نترسید، چیزی نشده، دهه ۶۰ مسائلی به مراتب بدتر از این را پشت سر گذاشته ایم.
نماد مردمسالاری را هدف قرار داده اند و نماد انقلاب اسلامی.
به وضوح نمایان هست که آمران و صحنه گردانان چه کسانی هستند.
ملت اتحاد خود را حفظ کنید و بر خدا توکل داشته باشید.
این نشون میده باید با منافق به شدت برخورد کرد و تمامشونو باید به دار اعدام سپرد
سلام برهمه هموطنان
پیشنهادمی کنم یه کمی سرمان را از گوشی ها برداریم و به اطراف نگاه کنیم.
دشمن راه نفوذو پیدا کرده. هر اطلاعاتی بدست میارید رو به اطلاعات خبر بدین.
نن نه مامورم نه حقوق بگیر. ولی این تنها راه کاره.
اونی که میگی این کار خودشونه ایا نظرت راجع به انفجار های فرانسه وانگلیس هم نظرت همینه یا نه اونا واقعین
این زیر سر ترامپ است که نتوانست 41 میلیون رآی را هضم کند ، ما از این حوادث زیاد دیده ایم در سال های اول انقلاب منافقین از این ها بر تر رفتار می کردند ، خانواده ها را هم با دهن دوزه شهید می کردند و روزی چند خودرو در خیابان منفجر می کردن ،همه آنان با پایمردی فرزندان رشید انقلاب خنثی شد ، من مطمئن هستم که با این کار گور خود را کندند ،مردم باید هوشیار باشند وحرکات مشکوک را مثل دهه اول انقلاب گزارش کنند ، اگر خدای ناخواسته انفجاری رخ داد بگذارند نیروهای آموزش دیده و کارکشته وارد عمل شوند چون عامل دوم همیشه منتظر تجمع مردم برای انفجار خودش است ، با این حرکات بد بخت ها ادعای حکومت اسلامی دارند ، اربابشان سعودی در یمن ،سوریه ،عراق،بحرین و حتی فلسطین جنایت می کند واین ها هم نیابتی می خواهند ملت ایران را آزمایش کنند ،بزودی برست پر توان سربازان گمنام امام زمان ضربه کاری خواهید خورد ، توصیه می کنم که مآمورین حراستی و حفاظتی در طول مدت نگهبانی جدی باشند و با افراد بویژه ناشناخته ها هم صحبت نشوند که حواسشان پرت شود
دقت کردی تا الان روحانی هیچی نگفته!!!!
دوستان ارامش خود را حفظ کنید ربنای شجریان گوش کنید و در فستیوال های بین المللی شرکت کنید علی برکت الله
خدايا سايه شوم جنگ و آشوب و نا امني رو از سر ايران عزيز دور بدار
اما اگر جنگي درگرفت با سعوديهاي نجس انروز را روز جشن ملي ميكنيم و جهاني را از وجود جهالت اين قوم منحوس پاك ميكنيم
به اعتقاد من ، این حادثه ، یک حادثه ی تروریستی بوده .
با سلام با عرض تسلیت به خاطر هموطنان عزیزی که امروز به شهادت رسیدند مارا از چی میترسانند ما اگر چپ باشیم وراست ترک باشیم کرد وفارس و... ایرانی هستیم به دشمن هیچ وقت باج نمیدهیم حتی اگر بزنیم سرو کله هم رابشکنیم ما در مقابل دشمن شیریم شیر
لعنت به این سیاست....
میگن چرا ماهواره نگاه میکنید چرا تلویزیون خودمونو نگاه نمیکنید اونوقت تو تهران حملیات تروریستی میشه میزنی شبکه خبر میبینی در باره کود تو اصفهان و گرونی مهد های کودک حرف میزنن در حالی که خبرگزاریهای دیگر کشورها لحظه به لحظه حوادث کشور مارو گزارش میکنن اخه با چه رویی انتظار دارند ما این تلوزیون رو قبول کنیم
بد نبود، صدا و سیما عزای عمومی اعلام کنه.چرا؟؟؟
درود بر سپاه پاسداران و مسئولین امنیتی کشور که مثل کوه در مقابل ترورییست ها ایستاده اند و داعشی های کثیف را به درک واصل کرده اند.
عزیزان تابناک خدا قوت از پوشش خبری خوبتان
تسلیت و تبریک به ملت ایران که باهمه مسائل ،در اولین فرصت با این حرکت وحشیانه را خفه کردند و مانند دیگر کشورهایی اروپایی که مردم را در ترس و نگرانی از بی خبری میگذارند تا عاملین را معرفی یا پیدا کنند .
اگر میشود بخشی جداگانه مانند خوانده میشوید باز کنید تا خوانندگان همه نظر خود را بگویند
مثل این موضوع که نگذار یم موضوع قومی و قبیله ای ومذهبی تفرقه آمیزشود
ریگی خائن از بلوچستان بود ولی ربطی به هموطنان مظلوم بلوچ ما ندارد اگر اینها عرب بودند
حتی عرب ایرانی مردم آبادان و خرمشهر مظلوم هم که در حمله عراق کشته شدند و مقاومت کردند عرب ایرانی بودند .ایران و ایرانی یک ملت واحد است کرد،لر،فارس،ترک ،بلوچ ترکمن همه
ایرانی هستیم و ایرانی ۸ سال ثابت کرد نمیگذارد کسی به کشورش نگاه چپ بکند .
امنیت مجلس را باید نیروهای امنیت و سپاه تامین کند بعد مرگ سهراب و نوش دارو از اول میبایست به فکر امنیت آن بود اینکه چند نفر راحت با این همه مهمات بتوانند در پایتخت و وارد مجلس شوند جای بحث دارد و نیروهای سپاه بهتر است بجای دنبال اقتصاد و ... باشند بفکر امنیت کشور باشند
نترسید نترسید ما همه با هم هستیم
به نظر بنده بهترین گزینه برای مقابله با داعش
خانم های ساپورت پوش و مردای بی غیرتشون هستند که اگر خون شهدا نبود جرات خارج شدن از خانه را نداشتند و متاسفانه این طور جواب شهدای امنیت رو با این بی عفتی می دهند
به خدا قسم پدرشان رادرمی اوریم اینجا جمهوری اسلامی ایران است نه عراق سوریه آدم ترسو هیچ غلطی نمی تواند بکند ازدور سنگ می اندازد هر چه دستگیر کنیم حلق آویز میکنیم در ضمن خون مدافعان حرم را هزاربرابر ازانها خواهیم گرفت
به نام خدا برداران مملکت ایران مال ایرانی است به هیچ وجه اجازه نمیدهیم یه عده خودفروش به دستور وهابیت امنیت ایران عزیز را بهم بزنند کل ایران باید متحد باشند الان حرف جناحی زدن خیانت است باید تابع باشیم وگوش به فرمان مسئولین .. اگر از داخل صدمه نبینیم کل دنیا نمیتونه جلوی ایرانی مقاومت کنه.تا آخر حامی انقلاب وایرانیم مرگ بر کسانیکه در کل دنیا ایران را دوست ندارند درود بر رهبر عزیز دور اندیش والسلام
تنها راه حل جلوگیری از این حملات این است. باید هزینه اینکارها را برای فرد تروریست بشدت بالا برد . این حیوانات بالاخره به کسی علاقه دارند. زن بچه پدر مادر خواهر برادر. از همین اولین مورد اگر این کار را نکنید دیگر روندی عادی میشود. به محض شناسایی عاملان این جنایت زن و بچه وبرادر خواهر وپدر و مادر طرف را اعدام کنید و یا زندان انفرادی . تمام خانه های مربو ط را ویران و تمام اموال مصادره . به نظر اینها بیرحمانه است ولی اگر این شدت را به خرج ندهید وهزینه کار را برای تروریست بالا نبرد این کار ادامی دارد چون تروریست اگر خیالش راحت باشد فقط خودش از بین میرود از خیر خودش با شستشوی مغزی راحت گذشته است. این تنها و تنها راه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
...دفعه بعد خونوادش اول از کشور خارج میکنه بع حمله میکنه
آقای ناشناس بیکار هستی یا شاغل ؟اگه شاغل هستی که واقعا باید به حال این مملکت گریست برو وظیفه اصلی که بر عهده داری را انجام بده کی گفت مملکت امام حسینی است اگه حسینی بود شما اینجا کارت ول نمی کردی صرف پیغام فرستادم کنی یه کمی به خودت بیا دو درصد حسینی است باید خدمت کنییییییییییم
19 سال بعد دلواپسان اعدام های انقلابی تروریست ها و آدمکشان سال 1367، سردار جعفری و سردار اشتری را به خاطر کشتن این 5 تروریست سال 96 به نقد می کشند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
دوست عزیز فرافکنی نکنید، اعتراض ها به اعدام های بدون دادگاه بوده، مسائل رو باهم قاطی نکنید. الان وقت انتقام سیاسی نیست.
قابل توجه تصمیم گیران. تنها راه حل جلوگیری این جریان شد ت بالای پاسخ است. تمامی اعضای خانواده زن بچه پدر مادر خواهر برادر باید شناسایی و اعدام ویا زندان با اعما ل شاقه. خانه هایشان ویران شود و همه دارایی مصادره.
داعش زن انتحاری ندارد و لی پ ک ک و پژاک و سایر گروهک های وابسته به تروریستهای کرد زنان انفجاری دارن و اینگونه حمله میکنند
رای مردم همین بود ... !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر