بازدید 26089

دیجی‌کالا بهترین راه برای خرید اینترنتی هدیه

کد خبر: ۶۹۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱ 31 May 2017
حتما برایتان اتفاق افتاده که موقع هدیه خریدن برای دوست، همسر، فرزند یا پدر و مادر خود حسابی سردرگم شده باشید و از خودتان بپرسید که باید برای همسرم چه کادویی بخرم؟ او چه چیزی دوست دارد و آیا من پول مورد نیاز برای خرید آن کادو را دارم؟ خوب هدیه خریدن برای بسیاری از ما کار راحتی نیست. اگر فکر می‌کنید تا به حال خرید کادو برایتان کار سخت و دشواری بوده، خبرهای خوشی برای شما داریم. با ما همراه شوید.
 
 دیجی‌کالا بهترین راه برای خرید اینترنتی هدیه
 
فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در ابتکاری جدید، طرحی به نام «لذت خرید هدیه» را آغاز کرده که به محض ورود به صفحه‌ی اصلی سایت دیجی‌کالا می‌توانید به قسمتی بروید که صرفا برای هدیه خریدن تعبیه شده است. هدیه خریدن با ابتکار جدید دیجی‌کالا فوق‌العاده لذت‌بخش، آسان و البته هیجان‌انگیزتر شده است.

3 گام تا خریدن مناسب‌ترین هدیه

-    دیجی‌کالا در اولین مرحله از شما می‌پرسد: «به کی می‌خوای هدیه بدی؟»
شما در پاسخ باید بین یک خانم، یک آقا و یا یک کودک مخاطب مورد نظر خود را انتخاب کنید. مثلا اگر به مناسبت روز مادر می‌خواهید برای مادر خود هدیه ای بخرید،‌ گزینه «خانم» را انتخاب می‌کنید؛ یا اگر برای تولد پسر خردسال خود قصد تهیه هدیه دارید، گزینه کودک را انتخاب می‌کنید.

-    در محله دوم دیجی‌کالا از شما می‌پرسد: «چقدر می‌خوای هزینه کنی؟»
شما در پاسخ باید انتخاب کنید که می‌خواهید هدیه‌ای تا سقف قیمت ۱۰۰ هزار تومان بخرید یا هدیه‌ای تا سقف ۳۰۰ هزار تومان. یک گزینه هم برای کادوهای گران‌تر از ۳۰۰ هزار تومان وجود دارد. پس بسته به بودجه‌ی خود، می‌توانید در سه بازه‌ی قیمتی کادوی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

-    در مرحله نهایی دیجی‌کالا از شما می‌پرسد: «چی می‌خوای بخری؟»
 این‌جا دیگر مرحله‌ی آخر است و شما می‌توانید از بین گروه‌های کالایی مختلف انتخاب کنید. یعنی اینکه مثلا قصد خرید عطر و ادکلن دارید یا ساعت و گجت‌های دیجیتال. پس از انتخاب گروه می‌توانید بین صدها کالا هدیه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنید.

پس فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا شما را در سه مرحله به خریدن هدیه و کادو مناسب برای عزیزان و دوستانتان می‌رساند. اول انتخاب کن «می‌خوای برای کی هدیه بخری؟» سپس «چقدر می‌خوای هزینه کنی؟» و در آخر «از کدام گروه کالایی می‌خوای انتخاب کنی؟» با این سه مرحله خیلی آسان و سریع می‌توانید به بهترین انتخاب برای عزیزترین افراد در زندگی خود برسید.

بنابراین دفعه‌ی بعد که خواستید برای کسی کادو بخرید نگران نباشید. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا یک راهنمای گام به گام کامل و فوق‌العاده کاربردی برای خرید کادو تهیه کرده که باعث می‌شود لذت خرید اینترنتی هدیه و کادو را  بچشید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر