بازدید 8261
۹

قصور پزشکی علت فوت الینای ۶ ساله

کد خبر: ۶۹۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 23 May 2017
رئیس کل دادگستری استان گلستان قصور پزشکی در فوت الینای ۶ ساله را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این رابطه دو پزشک متخصص، دو پرستار و مسئول فنی بیمارستان مقصر شناخته شدند.
 
هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان قصور پزشکی در فوت الینای ۶ ساله را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این رابطه دو پزشک متخصص، دو پرستار و مسئول فنی بیمارستان مقصر شناخته شدند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات و اعلام نظر هیئت تجدید نظر انتظامی نظام پزشکی استان، نخستین جلسه رسیدگی به پرونده مرگ الینا فروتن در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری گرگان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در نخستین جلسه دادگاه، خانواده الینا فروتن که به ریاست قاضی حمید رضا فیروزیان برگزار شد، نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان و متهمان این پرونده همراه با وکلای خود حضور داشتند که از شاکی، متهمان و وکلای آن‌ها تحقیق و دفاعیات آنان اخذ شد.

 هاشمیان اضافه کرد: به دلیل طولانی شدن روند رسیدگی، دادگاه تنفس اعلام کرد و ادامه تحقیق و اخذ اظهارات طرفین پرونده را به جلسه‌ی بعدی که ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود، موکول کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که طبق نظریه هیات تجدید نظر انتظامی نظام پزشکی استان، در فوت این کودک ۶ ساله قصور پزشکی صورت گرفته است اظهارکرد: در این نظریه دو پزشک متخصص بیمارستان طالقانی هر کدام به میزان ۳۰ درصد و مسئول فنی شیفت شب بیمارستان به میزان ۲۰ درصد و دو پرستار دیگر این بیمارستان نیز ۲۰ درصد در این حادثه مقصر شناخته شدند.

براساس گزارش میزان، الینا فروتن دختر ۶ ساله گرگانی، ۱۴ اردیبشهت سال گذشته پس از انجام عمل جراحی لوزه در بیمارستان طالقانی گرگان به کما رفت و بعد از گذشت چند ماه، ۲۲ مرداد همان سال از دنیا رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۹
بازهم پزشکان تاجر یا تاجران پزشک
آقا چرا فضیه رو بزرگ میکنی برادر من!!!
شما به جای پیگیری علت فوت یه بیمار که غالبا هم اتفاق می افته باید پیگیر معوقات پزشکان میشدی
پزشکان مظلومی که چندین ماه هست با حقوق های ناچیز 20 میلیونی دارن زندگی میکنن. باید افزایش داشته باشه. به جهنم که کمر اقتصاد ممکلت بابت سرازیر شدن بودجه کشور به وزارت پزشکان شکسته. باید بیشتر بدن بهشون.
چرا وقت پزشک رو میگیرین الکی وقتی می دونین تبرئه میشه!!!
پزشکان عزیز بیمار مرد زیر دستتون فدای سرتون. پیگیر کارانه و حقوق باشین که خربزه آبه
انشالله با وزیر بهداشت جدیدی که معرفی خواهد شد.
هم پدیده قصور پزشکی و مافیای نظام پزشکی حل خواهد شد.
هم کارانه های نجومی پزشکان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
شاید
تو ایران پزشکا انگار ارث باباشون رو از مردم طلب دارن
ببینید چقدر این پزشکی مافیا دارد که نظرات را حذف کردند :(
مدارک پولي، اندک اندک داره اثر خودش رو در جامعه نشون ميده...

کاش تابناک اتفاقاتي که در اثر قصور پزشکي در 2-3 سال اخير رخ داده را جمع آوري ميکرد...
مگر یک پزشک چکار میکنه که اینهمه حقوق بهش میدن؟ یک پزشک زن متخصص زنان و زایمان سالی 3 الی 4 میلیارد تومان داره توی سیستان و بلوچستان حقوق میگیره. این عدالته؟
به نظرم با این رای بالایی که روحانی آورده و برگ برنده دولت قبل همین بیمه سلامته راحت می شود حق بیماران و پزشک ها و پرستارها رو گرفت. البته شاید یه مقدار دیر جواب بده مثلا انتهای سال 1400
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار