بازدید 16660
۲

عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی به دام افتادند

کد خبر: ۶۹۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 02 May 2017
سردار رحیمی اظهار داشت: پس از ماه‌ها اقدامات فنی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد دو ضارب اصلی این حادثه در شهرستان چابهار توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی شد که بامداد امروز در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
 
به گزارش میزان، سردار حسین رحیمی گفت: در تاریخ بیست و چهارم آبان ماه سال نود و  پنج، ماموران پاسگاه انتظامی "آشار" شهرستان مهرستان پس از شناسایی یک باند مسلح مواد مخدر با آن‌ها درگیر می‌شوند که دراین عملیات پس از کشف ۵۸۹ کیلو تریاک استوار دوم "صادق امیری زاده" توسط قاچاقچیان به شهادت می‌رسد.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ در این درگیری با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه متواری شده بودند افزود: با توجه به اینکه هویت قاچاقچیان توسط پلیس شناسایی شده بود در همان ساعت اولیه تلاش‌های گسترده تیم‌های اطلاعاتی و یگان‌های عملیاتی پلیس برای دستگیری ضاربان آغاز شد.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس ازاین درگیری با تغییر مداوم محل سکونت و استفاده از هویت جعلی و زندگی در ارتفاعات شهرستان‌های "مهرستان"، "ایرانشهر" و "سرباز" خود را مخفی کرده بودند.
 
سردار رحیمی در ادامه اظهار داشت: پس از ماه‌ها اقدامات فنی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد دو ضارب اصلی این حادثه در شهرستان چابهار توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی شد که بامداد امروز در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق کیفری بودند، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی به شهادت رساندن این مامور پلیس اعتراف کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
با سلام ، شکر خدا و ممنون از تلاش خستگی ناپذیرنیروی انتظامی که با این اقدام مرحمی بردل خانواده آن شهید بزرگوار گذاشت .
اجرکم عندالله
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر