بازدید 9523

افزایش ۲۰.۵درصدی حقوق‌بازنشستگان تامین‌اجتماعی

کد خبر: ۶۹۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 02 May 2017
وزیر کار و رفاه اجتماعی از افزایش 20 و نیم درصدی حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ربیعی گفت: براساس مصوبه روز یکشنبه هیئت وزیران، حداقل حقوق این گروه از بازنشستگان هم به یک میلیون و 100 هزار تومان رسید . علی ربیعی با بیان اینکه درصد زیادی از بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل بگیر هستند، ارتقای قدرت خرید این گروه از جمعیت کشور را از برنامه های دولت در سال 96 دانست و افزود: دولت پس از ترمیم حداقل حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح و کشوری، این بار حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را افزایش داد.
 
وی با بیان اینکه حداقل حقوق بازنشستگان 14 و نیم درصد افزایش یافته است، تاکید کرد : با احتساب این افزایش حقوق درصورتی که دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی کمتر از یک میلیون و 100 هزار تومان باشد، سازمان تامین اجتماعی موظف است این کف حقوق را با افزایش 8 درصد دیگر به یک میلیون و 100 هزار تومان برساند.
 
ربیعی با بیان اینکه بارمالی این میزان افزایش حقوق 2 هزار میلیارد تومان است ،محل تامین منابع مالی افزایش حقوق بازنشستگان را مطالبات سازمان بازنشستگی از دولت دانست.
 
وی افزود: افزایش حقوق برای دیگر سطوح مزدی و کسانی که بیشتر از یک میلیون و 100 هزارتومان دریافتی دارند 12 ونیم درصد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰
يك كاگر پس از عمري جان كندن با چندسرعائله و دم بختي، اين مبلغ ناچيز آخه به كجاش مي رسه؟
تیتر زدی 20 درصد ولی 99% همون 14 درصد میشه.
سال داره تموم میشه کی حالا همین افزایش رو میخواین بدین؟!
12درصد چه دوایی سر ما میکنه
طرح همسان سازی چه شد؟؟؟؟ وعده سرِ خرمن؟؟؟ حقوق یک بازنشسته رتبه بالا در سالهای قبل با حقوقِ حداقل بگیران یکسان شده . این بود معنای همسان سازی؟؟؟؟؟
افزایش دستمزد مدیران ارشد ( ازما بهتران) چقدر اضافه شد ؟
کجا حقوق لشگری کشوری ترمیم شد.هنوز خیلیا به دومیلیون نرمال هم نرسیدن .چی میگید شما.
این چه قانونی است کسی که ۴۰ سال مستمر حق بیمه داده وبرای مملکت زحمت کشیده چون حقوقش بالاتر است باید کمتر اضافه شود ولی کسانی بهر طریقی بیمه شدن و بازنشسته شدن باید اضافه بیشتری بگیرند در ضمن تامین اجتماعی باید درمورد فوت ناشی از کار به اندازه دیه فوت از کارفرما بگیرد وسپس مستمری برقرار نماید
اینکه حقوق های پائئن تر را بالا بیاورید کار خوبی است ولی اگر حقوق های بالاتر را کمتر افزایش دهید ناعادلانه و خلاف قوانین تامین اجتماعی است.فراموش نکنید که حقوق های بالا تر 30 سال حق بیمه بیشتری به شما پرداخت کرده اند...
سلام
دیروز که اعلام کردید برای همه سطوح 14.5درصد است چطور شد 12.5درصد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل