بازدید 18248
۵

چرخ گوشت دست جوان را بلعید

کد خبر: ۶۹۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱ 02 May 2017
بی احتیاطی مرد جوان هنگام کار موجب شد چرخ گوشت صنعتی دستش را ببلعد.

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام رخداد این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه27 را به همراه گروه نجات هشت به محل حادثه در یک فروشگاه در بزرگراه شهید باکری فرستاد.

افسر آماده منطقه یک عملیات در این باره اظهار داشت: یک کارگر 21 ساله در داخل یک فروشگاه بزرگ با دستگاه چرخ گوشت صنعتی سرگرم کار بود که ناگهان دست راست وی بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی درون این چرخ گوشت گیر کرد.

وی افزود: آتش نشانان با استفاده از دستگاه سنگ فرز و تجهیزات هیدرولیکی قسمت هایی از این چرخ گوشت سنگین را جدا کردند و مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رضا وفایی خاطرنشان ساخت: گروه امداد و نجات 18 (مستقر در ایستگاه 49) با هماهنگی معاون منطقه برای ادامه عملیات رهاسازی دست مرد جوان به بیمارستان رسول اکرم (ص) منتقل شدند و در حضور پزشکان در اتاق عمل با استفاده از تجهیزات امداد و نجات دست وی را رهاسازی کردند.

افسر آماده منطقه یک عملیات تاکید کرد: متأسفانه دست راست پسر جوان تا مچ دست او قطع شده بود که بلافاصله از سوی پزشکان متخصص بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.

کارشناسان سازمان آتش نشانی همواره به خانواده ها و کسانی که با چرخ گوشت های خانگی و صنعتی سر و کار دارند توصیه می کنند از وسایل استاندارد استفاده نمایند و هنگام کار با این وسیله جانب احتیاط را رعایت کرده و دست خود را بیش از حد مجاز درون گلویی چرخ گوشت فرو نبرند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
بی پول وندار...حالا بی دستی هم اضافه شد...ای کاش همنوعان همت کننددستش رابگیرندبی شک اوجزهمین دست ازدست رفته چیزی نداشت وگرنه این شغل را انتخاب نمی کرد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
اصلا چی ربطی داره اینطور اظهار نظر مگر این کار چش هست بی احتیاطی کرده ربطی به پول و کار نداره اگر دانشمند بود و توی راکتور اتمی کار میکرد با سهل انگاری فاجعه ایجادمیکرد
خیلی وحشتناکه
با سلام و عرض تاسف از بروز اين حادثه،
براي جلوگيري از اتفاقاتي که به ندرت رخ مي دهد ولي عواقب جبران ناپذير دارد، بايد هزينه کرد و تجهيزات ايمن بکار گرفت. در واقع چرخ گوشت صنعتي بايد داراي سنسور ايمني باشد و با تشخيص ورود دست انسان متوقف شود.
با گذاشتن یک درب ایمنی بالای چرخ گوشت که فقط یک طرفه باز می شود میتوان از کلیه این حوادث و بی احتیاطی ها اجتناب کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل