بازدید 3507
۴

۱۲ کشته و زخمی بر اثر تصادف خودروی اتباع غیرمجاز

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان گفت: خودروی سواری پژو حامل اتباع غیرمجاز به‌دلیل سرعت غیرمجاز در کمربندی شهر رفسنجان واژگون شد.
کد خبر: ۶۸۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰ 24 April 2017
 فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان گفت: خودروی سواری پژو حامل اتباع غیرمجاز به‌دلیل سرعت غیرمجاز در کمربندی شهر رفسنجان واژگون شد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ احمد نجفی اظهار داشت: حدود ساعت 22 امشب خودروی سواری پژو حامل اتباع غیرمجاز در رفسنجان حادثه آفرید.

وی افزود: این خودرو به‌دلیل سرعت غیرمجاز از مسیر خود در کمربندی شهر رفسنجان منحرف و واژگون می‌شود.

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان تصریح کرد: در اثر این سانحه دو نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان داده و 10 نفر دیگر به بیمارستان رفسنجان منتقل شدند.

به گزارش تسنیم استان کرمان به دلیل نزدیکی به مرزهای شرقی کشور محل تردد اتباع غیرمجاز است و سالانه حوادث متعددی بر اثر حمل و نقل این افراد در جاده‌های استان روی می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
اتباع غیر مجاز دیگر چه صیغه ای است؟ اگر اتباع هستند، اتباع کجایند؟ ایران، که در آن صورت غیر مجاز نیستند، اگر اتباع کشور دیگری هستند، که دیگر اتباع نیستند، بلکه بیگانگانی هستند که غیر قانونی در ایران به سر می برند، و درست آن نیز همین است. در ضمن، چگونه ممکن سات چنین افرادی این همه راه را در یک شوراری، مثلا پراید یا پیکان آمده باشند و ماموران متوجه نشده باشند؟ مگر اینکه چیزهایی رد و بدل شده باشد. با این ترتیب می توان همه چیز را در این نواحی به راحتی رد و بدل کرد، چیزهایی که انسان کم خطرترین آنها است. از هیمنجا می توان فهمید که چرا مواد مخدر در ایران به فراوانی گرد و غبار شهرهایمان شده است!!!
.وبدایل انسدادمرزهاوترس ازتیراندازی ودیوارمرزی مجبورند قاچاق وارد شوند
چرا جلوگيری نمی کنيد؟
این تعداد زیاد تصادفات و تلفات خودرو هایی که اتباع بیگانه حمل میکنند نشان دهنده این است که تعداد زیادی اتباع بیگانه بصورت غیر مجاز در داخل کشور تردد جاده ای دارند و باید نیروی انتظامی بیشتر کنترل نماید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل