بازدید 6131
وزیر دارایی آلمان اذعان کرد:

هرکس آلمان را "سرکش اقتصادی" بخواند، مزخرف گفته است

ولفگانگ شویبله، وزیر دارایی آلمان به شدت به اتهامات علیه دولت آلمان پاسخ داد. در این اتهامات بیان شده بود که اقتصاد آلمان سرکش بوده و باعث تضعیف ثبات اتحادیه اروپا می شود.
کد خبر: ۶۸۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 23 April 2017
ولفگانگ شویبله، وزیر دارایی آلمان به شدت به اتهامات علیه دولت آلمان پاسخ داد. در این اتهامات بیان شده بود که اقتصاد آلمان سرکش بوده و باعث تضعیف ثبات اتحادیه اروپا می شود.

به گزارش تابناک اقتصادی و به نقل از Russia Today، وی در گفت گویی با شبکه خبری CNBS، در مورد داستان های شنیده شده در تلویزیون انگلستان، مبنی بر این که کشور آلمان بدون توجه به همسایگان خود به فکر سود خویش می باشد، اذعان کرد، با کمال احترام، بعضی از نویسندگان انگلیسی، مزخرف می نویسند.

هرکس آلمان را

خبرنگار پرسید: "آیا شما گفتید مزخرف"؟

وزیر پاسخ داد: "بله.من این وضعیت را دوست ندارم".

آن ها در مورد قسمتی از نامه ای که متیو لین نوشته بحث کردند. در آن نامه از آلمان به عنوان بزرگترین تهدید حال حاضر برای ثبات اقتصاد جهانی ، حتی بزرگ تر از وحشت برگزیت یا سیستم احمقانه حمایت از تولید داخلی ریس جمهور ایالات متحده، نام برده شده است.

یک روزنامه نگار چنین نوشت، آلمان دارای مازاد تجاری می باشد. هرماه که می گذرد، رکورد جدیدی را ثبت می کند و حال GDP این کشور به رقم عظیم 9 درصد، رسیده است. در واقع آلمان به یک دولت سرکش اقتصادی تبدیل شده و اقتصاد کشور های همسایه را به وسیله ایجاد جریان عظیم سرمایه آزاد و تضعیف ثبات سیستم مالی، در منگنه قرار داده است. زمان آن شده که کشور های دنیا مقابل آلمان بایستند و او را تحت کنترل بگیرند".

در اوایل سال جاری، ترامپ آلمان را به خاطر مازاد تجاری 253 میلیارد یورویی کشورش، مورد انتقاد قرار داد و افزود در آینده نزدیک ممکن است برای کالاهای وارداتی آلمانی، تعرفه واردات وضع کند. 

روز دوشنبه، پیتر ناوارو، که ریاست جدید شورای ملی تجارت کاخ سفید را اداره می کند، خواستار مذاکرات دو جانبه آمریکا و آلمان به منظور کاهش تراز تجاری ایالات متحده شد.

وزارت اقتصاد آلمان در جواب، خاطر نشان کرد که "سیاست تجاری، به عهده اتحادیه اروپا است".

وزیر دارایی آلمان در طول سفر خود به واشنگتن از مازاد تجاری گسترده کشورش، دفاع کرد. شویبله، اتهامات آمریکا، مبنی بر سیاست های تجاری ناعادلانه کشور خود را، رد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار