بازدید 7312

تخفیف ۲۰ درصدی بلیت در جشنواره بهاره فلایتیو

کد خبر: ۶۸۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 23 April 2017
بهار بهترین فرصت برای افرادی است که قصد سفر کردن بدون هیاهو را دارند.در بهار همه جای جهان زیبا و خوش آب و هواست. احتمالا شما هم شنیده اید که می گویند بهترین زمان سفر در سال، اردیبهشت ماه (May) است چون همه جای جهان در این ماه زیبا و دیدنی است.

به گزارش تابناک، اما فصل بهار علاوه بر این ویژگی، مزیت مهم دیگری هم برای سفر کردن دارد. از آنجا که سفر کردن در ایام شلوغ سال مانند نوروز هزینه های زیادی به همراه دارد، بسیاری ترجیح می دهند که زمان دیگری را برای مسافرت انتخاب کنند. بازه زمانی اردیبهشت تا تیر بهترین زمان است، همچنین در این زمان به علت تعداد کم سفرها هزینه بلیط، اقامت در هتل و ... کاهش می‌یابد. چنانچه قصد تهیه بلیط ارزان قیمت هواپیمارا دارید از این فرصت استفاده کنید.

در همین راستا، فلایتیو نیز برای کاربران خود تخفیف ویژه ای در نظر گرفته تا بتوانند ارزان تر از همیشه سفر کنند و با تعرفه‌ای مناسببلیط هواپیما خارجیبخرند.فلایتیو امکان خرید بلیط پروازهای خارجیتا سقف 20 درصد تخفیف و بلیط پروازهای داخلی با حداکثر 10 درصد تخفیف را برای کاربران خود فراهم کرده است. توجه داشته باشید که این تخفیف استثنایی برای خرید بلیط هواپیماتنها تا مدتی محدود برقرار خواهد بود.

به همین خاطر اگر اهل سفر هستید و به صرفه جویی در هزینه های آن اهمیت می دهید نباید این فرصت را برای داشتن یک سفر خوب و مقرون به صرفه از دست دهید.اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای مسافرت های خود برنامه ریزی می کنید می توانیداکنون با استفاده از تخفیف های شگفت انگیز جشنواره بهاره فلایتیو بلیط خود را برای ماه های آينده رایگان رزرو کنید و ارزان تر پرداخت کنید.

یادتان باشد که سفرکردن درچنین زمانهایی علاوه براینکه باعث صرفه جویی درهزینه های سفر و تهیه بلیط ارزان هواپیما میشود ،مزیت مهم دیگری هم دارد.در زمانهای شلوغ و پیک سفرمعمولا بخش زیادی از زمان شما در سفر برای ایستادن درصف موزه ها،ترافیک و ... تلف میشود. درحالیکه در زمانهای خلوت نه اعصابتان درترافیک خرد میشود ونه برای دیدن جاذبه های گردشگری شهر به زحمت می افتید.پس همین حالا با خریدبلیط هواپیمااز سایت فلایتیو، برای سفری خوب وآرام درفصل بهار برنامه ریزی کنید و از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار