بازدید 3930

بازداشت چند باره 3 زن جيب‌بر

کد خبر: ۶۸۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 22 April 2017
سه جيب‌بر سابقه‌دار که با پرسه در اتوبوس‌هاي تندرو جيب مسافران را خالي مي‌کردند، بازداشت شدند.
 
به گزارش جوان، چند ماه قبل شکايت‌هاي مشابهي درباره خالي کردن جيب وکيف مسافران زن در ايستگاه‌ها و اتوبوس‌هاي تندرو به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران گزارش شد. شاکيان پرونده که بيشتر زنان بودند، گفتند که پول، اموال قيمتي و تلفن‌هاي همراهشان سرقت شده است. بعد از آن بود که گشت‌هاي پليس براي شناسايي و بازداشت اين سارقان به جريان افتاد تا اينکه دوازدهم اسفندماه تيم تجسس کلانتري 107 فلسطين که در حال کنترل نامحسوس ايستگاه دروازه دولت بودند به دو زن جوان مظنون شده و با بررسي رفتارشان اطمينان پيدا کردند که اين دو سارق هستند، بنابراين آنها را بازداشت کردند.
 
 مأموران در بازرسي از اين دو نفر چند کيف زنانه همراه اوراق شناسايي متعلق به ديگران و چند گوشي تلفن همراه کشف کردند. پريسا. م 23 ساله و زهرا‌. ح 26 ساله بعد از تشکيل پرونده به دستور قاضي به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران منتقل شدند تا به صورت تخصصي مورد تحقيق قرار گيرند.
 
بررسي‌ها در اين‌باره نشان داد که زهرا و پريسا از طايفه فيوج هستند و بارها به اتهام جيب‌بري بازداشت شده  و به زندان افتاده بودند. پريسا يک‌بار هم به اتهام حمل و نگهداري غيرمجاز اسلحه بازداشت و به زندان افتاده بود. زهرا و پريسا در بازجويي‌ها به دهها فقره جيب‌بري از مسافران اتوبوس اعتراف کردند.  بعد از به دست آمدن اين اطلاعات بود که مأموران پليس راهي مخفيگاه آنها شدند و مقدار زيادي اموال سرقتي مثل گوشي‌هاي تلفن همراه و کارت‌هاي عابربانک متعلق به زنان از آنجا کشف شد.
 
در حالي که تحقيقات از اين دو سارق ادامه داشت بار ديگر شکايت‌هاي مشابهي از مسافران اتوبوس‌هاي تندرو به پليس گزارش شد. در حالي که شکايت‌ها در حال افزايش بود، مأموران تجسس کلانتري 107 فلسطين بار ديگر شروع به گشت‌زني کردند.
 
آنها 21 فروردين‌ماه در ايستگاه اتوبوس چهارراه وليعصر سارق جيب‌بري را شناسايي و بازداشت و از او چند گوشي تلفن همراه و اوراق شناسايي زنان کشف کردند. اين زن هم که مثل پريسا و زهرا از طايفه فيوج بود در بازجويي‌ها به سرقت‌هاي زيادي اعتراف کرد و از سوي چند مالباخته شناسايي شد.  بررسي‌ها نشان داد که سودابه 35 ساله از مجرمان سابقه‌دار است که بارها به اتهام جيب‌بري و نزاع بازداشت شده و به زندان افتاده است. سودابه گفت: من بعد از سرقت راهي مراکز خريد مي‌شدم و طلا و لباس مي‌خريدم.
سرهنگ کارآگاه محمـد نادربيگي، رئيس پايگاه سو
م پليس آگاهي تهران بزرگ از کساني که به اين شيوه هدف سرقت قرار گرفته‌اند، خواست براي شناسايي متهمان به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار