بازدید 2804

نتانیاهو غزه را به جنگی سخت تر از گذشته تهدید کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی غزه رابه جنگی بسیار سخت تر از جنگ سال 2014 تهدید کرد.
کد خبر: ۶۸۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰ 20 April 2017
 نخست وزیر رژیم صهیونیستی غزه رابه جنگی بسیار سخت تر از جنگ سال 2014 تهدید کرد.

العالم - به گزارش پایگاه خبری "اسکای نیوز عربی" به نقل از خبرگزاری "آسوشیتدپرس" نتنیاهو که در جلسه پارلمان این رژیم درباره توصیه های گزارش ناظر دولتی این رژیم درباره حمله اخیر این رژیم به غزه و گزینه های آینده سخنرانی می کرد گفت که گزینه مورد نظر، حمله های بسیار شدیدتر از قبل است.
 
به تازگی مقامات این رژیم دائما درباره احتمال نزدیک شدن زمان حمله به غزه حرف می زنند. از جمله وزیر اسکان این رژیم از حمله به غزه در تابستان خبر داده بود.
 
در زمان سخنرانی نتنیاهو در این جلسه، پدر یکی از سربازان که فرزندش را در حمله اخیر اسرائیل به غزه از دست داده بود، فریاد زد "شما کجا بودید آن زمان که پسرم کشته شد؟"
 
در گزارش ناظر دولتی این رژیم که در فوریه گذشته صادر شد، آمده است که در حمله قبلی اسرائیل از آمادگی کافی برای مقابله با خطر تونل ها در جنگ برخوردار نبود و هیئت دولت نیز اطلاعات کافی برای اتخاذ تصمیم های مناسب درباره این جنگ برخوردار نبود.
 
رژیم صهیونیستی در جنگ تابستان 2014 بیش از 2100 فلسطینی را کشت که اغلب آنها از غیر نظامیان بودند؛ 15 هزار خانه را نیز ویران کرد. در این بین، 72 صهیونیست به هلاکت رسیدند که اغلب از سربازان بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر