بازدید 3802

ارسال طرح ساماندهی تعطیلات به مرکز پژوهش‌ها

کد خبر: ۶۸۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 19 April 2017
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از ارسال طرح ساماندهی تعطیلات برای بررسی بیشتر به مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داد.

به گزارش تسنیم، سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح ساماندهی تعطیلات، گفت: طرح ساماندهی تعطیلات موافقان و مخالفان جدی داشت.

وی با بیان اینکه براساس آئین‌نامه داخلی مجلس، کمیسیون‌ها می‌توانند طرح‌هایی را که نیاز به کار کارشناسی بیشتر و جامع‌تری دارد برای انجام کار تحقیقاتی بیشتر به مرکز پژوهش‌ها ارسال کنند، ادامه داد: لذا طرح ساماندهی تعطیلات نیز به منظور انجام تحقیقات و مطالعات بیشتر به مرکز پژوهش‌های مجلس ارسال شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: قرار است کارشناسان مرکز پژوهش‌ها طی شش ماه این طرح را بررسی کرده و نتیجه آن را به کمیسیون اجتماعی ارسال کنند تا این طرح مجدداً در کمیسیون بررسی و کلیات آن رای‌گیری شود.

خدادادی در تشریح این طرح، گفت: براساس این طرح، برخی از تعطیلات رسمی جابجا و برخی دیگر نیز حذف می‌شدند، البته در طرح مذکور پیش‌بینی شده بود روزهای دیگری به تعطیلات رسمی کشور اضافه شود، به‌ عنوان مثال در این طرح آمده بود شنبه به‌ جای پنجشنبه تعطیل و روز ۱۲ فروردین مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران و روز ۱۵ خرداد دیگر تعطیل نباشد.

پیش از این در جلسه (۲۴ بهمن) سال گذشته اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، طرح ساماندهی تعطیلات را در کمیسیون اجتماعی کمیسیون با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و سازمان برنامه و بودجه بررسی کرده‌ بودند که در نهایت اعضای کمیسیون کلیات این طرح را رد کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان