بازدید 5936
۶
نبض تالار شیشه ای حافظ در 28 فروردین؛

اولین سقوط شاخص بورس در سال جدید

شاخص بورس تهران، امروز با کاهش 224 واحدی به رقم 78 هزار و 247 واحد رسید. همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) با افت 4 واحدی به عدد 902 واحد رسید.
کد خبر: ۶۸۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 17 April 2017
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه 28 فروردین ماه 96 با کاهش 224 واحدی به رقم 78 هزار و 247 واحد دست یافت.

به گزارش «تابناک اقتصادی» شاخص کل هم ‌وزن نیز با 88 واحد کاهش عدد 17 هزار و 2 واحد را به نمایش گذاشت. شاخص سهام آزاد شناور نیز با افت 419 واحدی به رقم  86 هزار و 337 واحد دست یافت. شاخص بازار اول با کاهش 254 واحدی به رقم  54 هزار و 695 واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز همانند روز گذشته با رشد  همراه بود و با افزایش 51 واحدی، عدد 171 هزار و 240 واحد را به نمایش گذاشت.

اولین سقوط شاخص بورس در سال جدید
امروز در تالار شیشه ای، نماد خساپا (سایپا) با 56 واحد، نماد خودرو (ایران خودرو) با 50 واحد، نماد رمپنا (گروه مپنا) با 44 واحد، نماد اخابر (مخابرات ايران) با 28 واحد، بیشترین تاثیر منفی را در محاسبه شاخص کل بورس داشتند. 

در نقطه مقابل، نماد فارس (صنايع پتروشيمي خليج فارس) با 44 واحد، نماد شپنا (پالايش نفت اصفهان) با 29 واحد و نماد آپ (آسان پرداخت پرشين) با 26 واحد، به ترتیب بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل بورس تهران داشتند. 

نمادهای پربیننده امروز همانند روزهای گذشته متعلق به سایپا، پلی اکریل، ایران خودرو، بانک ملت، پارس خودرو، زامیاد و ماشین سازی اراک بود.

امروز معامله‌گران بورس، یک میلیارد و 72 هزار برگه بهادار و سهام در قالب 80 هزار و 671 نوبت معامله و به ارزش 226 میلیارد و 566 میلیون تومان داد و ستد کردند. 


اولین سقوط شاخص بورس در سال جدید
امروز همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) با افت 4 واحدی به عدد 902 واحد رسید.

در بازار فرابورس، معامله‌گران 747 میلیون و 24 هزار برگه بهادار در قالب 54 هزار و 264 نوبت معامله و به ارزش 195 میلیارد و 287 میلیون تومان داد و ستد کردند. در بازار فرابورس، نمادهای سمگا، حریل، مفاخر، شتوکا، غشهداب و غگلپا به عنوان نمادهای پربیننده فرابورسی، معرفی شدند.

همچنین نمادهای زاگرس، شراز، مارون در تقویت شاخص مؤثر بوده و نمادهای هرمز، سمگا، میدکو، ذوب در کاهش شاخص فرابورس مؤثر بودند.

شاخص کل بورس تهران، امروز (دوشنبه 28 فروردین 96) اولین کاهش را در سال جدید تجربه کرد. نمودار زیر نشان می دهد که شاخص کل بورس، از روز پنجم فرودین امسال (اولین روز کاری بورس در سال 96) تا روز گذشته (یکشنبه) روند صعودی را در پیش گرفته بود.





سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
شاخص کل بورس ازدیماه سال ۹۲تاکنون بیش از۱۲هزارواحدسقوط کرده وبدترین بازدهی رادرمیان بازارهای رقیب شامل بازارمسکن وارزوطلا وبازارپول(سپرده های بانکی) داشته است بی تردیددرسال ۹۶هم شاهدادامه روندنزولی وضرربیشترسرمایه گذاران دربورس خواهیم بود
بابازگشایی نمادبانکهاشدت ریزش بورس افزایش خواهدیافت
شاخص کل بورس ازدیماه سال ۹۲تاکنون بیش از۱۲هزارواحدسقوط کرده وبدترین بازدهی رادرمیان بازارهای رقیب شامل بازارمسکن وارزوطلا وبازارپول(سپرده های بانکی) داشته است بی تردیددرسال ۹۶هم شاهدادامه روندنزولی وضرربیشترسرمایه گذاران دربورس خواهیم بود
سرمایه گذاری دربورس ایران اشتباه محض است
بورس=بازار ورشکسته روبه سقوط
سهام های بسته رو باز کنید تازه متوجه سقوط شاخص یهنی چی.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان