بازدید 2811
۱

امدادرسانی به سیل زدگان ۹۱ شهر و روستا

کد خبر: ۶۸۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 17 April 2017
رئیس سازمان امداد و نجات، از امدادرسانی به هموطنان ۹۱ شهر و روستای درگیر سیل و آبگرفتگی خبر داد.

به گزارش مهر، مرتضی سلیمی به تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زده کشور پرداخت و گفت: از ۲۵ فروردین تا ساعت ۶ بامداد ۲۸ فروردین ۹۶، ۸ استان آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، قزوین، زنجان، لرستان و مازندران، درگیر سیل و آبگرفتگی بوده اند.

وی با اعلام اینکه در ۹۱ شهر و روستای این مناطق خدمات امدادی به مردم ارائه شده است، افزود: در این مدت به ۷۴۰۰ نفر امدادرسانی و ۱۰۴۶ نفر اسکان اضطراری داده شده اند. همچنین، ۱۷ نفر به مناطق امن منتقل شده اند.

سلیمی، تعداد فوتی ها را همچنان ۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: مفقودین احتمالی ۵ نفر هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات در ادامه به ارائه آمار و گزارش از امدادرسانی پرداخت و افزود: تخلیه آب ۲۸۴ واحد مسکونی، رهاسازی ٤٤ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب، توزیع چادر، پتو، موکت، ست شستشو، کنسروجات، نان، آب معدنی، خرما، برنج، حبوبات و...، از جمله اقدامات هلال احمر به مردم متاثر از سیل بوده است.

سلیمی تاکید کرد: امدادرسانی در ٣ استان آذربایجان شرقی و غربی و مازندران ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام متاسفانه فرماندار مراغه اقای محمدی در موقع حضور در مناطق سیل زده در مقابل گلایه روستائیان اشا و هریس که جاده ارتباطی از بین رفته و خسارات سنگینی به باغات وارد شده است اظهار نموده درختانتان در حریم جاده بوده بقیه درختان را خودم دستور خواهم داد قلع و قم کنند . احسنت به درایت و دلخویی از مردم سیل زده...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر