بازدید 2916

یونیسف خواستار کمک جامعه جهانی به کودکان سوری

کد خبر: ۶۸۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰ 17 April 2017
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد(یونیسف) بامداد دوشنبه در واکنش به انفجار تروریستی روز شنبه منطقه الراشدین حلب، خواستار حمایت جدی جامعه جهانی از کودکان سوری شد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، آنتونی لیک مدیر اجرایی یونیسف در بیانیه ای افزود: پس از 6 سال جنگ و کشتار در سوریه، بار دیگر جنایت وحشتناکی که قلب را جریحه دار می سازد، روی داد و کاروان مردم رنج دیده فوعه و کفریا با تحمل همه مشقات و رنج ها متحمل مصیبت دیگری شد.
 
این بیانیه افزوده است: در حمله تروریستی روز شنبه در نزدیکی حلب بیش از 60 کودک کشته شدند و این جنایت عزم و اراده جدی برای رسیدن کمک به دست تمام کودکان سوریه را می طلبد.
 
مدیر اجرایی یونیسف در پایان ابراز امیدواری کرد که همه طرف های درگیر در بحران سوریه برای پایان جنگ در این کشور تلاش کنند.
 
در انفجار تروریستی روز شنبه منطقه الراشدین حلب که اتوبوس های حامل شهروندان آزاد شده فوعه و کفریا را هدف قرار داده بود، 126 نفر از جمله 68 کودک کشته شدند.
 
پیشتر وزارت خارجه سوریه در واکنش به انفجار تروریستی روز گذشته در منطقه الراشدین حلب، در دو نامه جداگانه به دبیر کل سازمان ملل و شورای امنیت بر ضرورت تلاش جامعه جهانی همگام و هماهنگ با دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان