بازدید 35970
۳

فستیوال خطرناک انفجار با چکش

هر سال در ماه فوریه، ساکنان شهر کوچک سان خوان دلا وگا در مکزیک جنگ 400 ساله ای که بین کشاورزان محلی و زمینداران ثروتمند بود را دوباره اجرا می کنند.
کد خبر: ۶۸۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱ 16 April 2017
هر سال در ماه فوریه، ساکنان شهر کوچک سان خوان دلا وگا در مکزیک جنگ 400 ساله ای که بین کشاورزان محلی و زمینداران ثروتمند بود را دوباره اجرا می کنند.
 
طبق افسانه ها، کشاورزان توسط یک معدنچی و دامدار محلی که همنام شهر بود، پشتیبانی می شدند که درنوع خود یک رابین هود بود و از ثروتمندان دزدیده و به فقرا می بخشید.

برخلاف آنچه در تاریخ اتفاق افتاد در این بازآفرینی یا فستیوال آن ها باید با چکش به ترقه های دست ساز کوبیده و آن ها را منفجر کنند. بسته های مواد منفجره از کود و گوگرد تشکیل شده اند. شرکت کنندگان در برابر آسیب های احتمالی از نوعی محافظ مثل عینک آفتابی، پیراهن آستین بلند، یک کلاه و شال گردن برای پوشاندن صورتشان استفاده می شود.

اما این ها به اندازه کافی در برابر شوک انفجار محافظت نمی کنند. شرکت کنندگان اغلب پایشان را از دست می دهند و چکش خارج از کنترلشان می چرخد. گاهی سنگ با صورتشان برخورد می کند و یا پرده گوششان پاره می شود.

عکاس آمریکایی توماس پرایر از این فستیوال عکاسی کرده و درمورد مردی می گوید که یک قطعه فلز با سرش برخورد و پیشانی او را پاره کرد اما چند ساعت بعد بازگشت تا دوباره ضربه بزند.
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
دم چهارشنبه سوري خودمون گرم
مردم امریکای لاتین هم مثل ما خاورمیانه ایها کم دارن! خدایا به اینا هم عقل بده.
این خبر را نزدیک چهارشنبه سوری مجددا در سایت بارگذاری کن تا روش جدید شاد بودن را - چکش مکزیکی! - به صورت عملی در خیابانهای شهرمان تجربه کنیم!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر