بازدید 3675

مددجویان نهادهای حمایتی مستمری می گیرند

کد خبر: ۶۸۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹ 13 April 2017
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، در فروردین ماه افزون بر یارانه، مستمری دریافت می کنند.

به گزارش ایرنا، سازمان هدفمندی یارانه ها امروز (پنجشنبه) در اطلاعیه ای اعلام کرد: همسو با اجرای قانون بودجه سال 1396 کل کشور و برای افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، مستمری مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی به صورت علی الحساب افزایش یافته و افزون بر یارانه پرداختی فروردین ماه در ساعت 24 بیست و ششم فروردین ماه (شنبه آتی) به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود و قابل برداشت است.

بر اساس این گزارش، به خانوارهای یک نفره 950 هزار ریال، دو نفره یک میلیون و 890 هزار ریال، سه نفره 2 میلیون و 530 هزار ریال، چهار نفره سه میلیون و 370 هزار ریال و پنج نفره و بیشتر سه میلیون و 650 هزار ریال واریز می شود.

سازمان هدفمندی یارانه ها دیروز اعلام کرد: هفتاد و چهارمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی مربوط به فروردین ماه امسال، ساعت 24 شنبه بیست و ششم فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه های گذشته 455 هزار ریال است.

یارانه نقدی در چارچوب قانون هدفمندی یارانه ها از آذرماه 1389 تاکنون به مردم پرداخت می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار