بازدید 2087

نظارت "اون" بر عملیات نیروهای ویژه کره‌شمالی

همزمان با افزایش تنش‌ها میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ بر سر برنامه اتمی، رهبر کره‌شمالی بر یک عملیات ویژه نیروهای کماندو نظارت کرد.
کد خبر: ۶۸۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 13 April 2017

همزمان با افزایش تنش‌ها میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ بر سر برنامه اتمی، رهبر کره‌شمالی بر یک عملیات ویژه نیروهای کماندو نظارت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا ناوگان دریایی "آرمادا" را راهی شبه‌جزیره کره کرده تا قدرت‌نمایی کند؛ این هشداری است که نشان می‌دهد واشنگتن آماده است در صورت لزوم به تنهایی به کره‌شمالی حمله کند.

کره‌شمالی می‌گوید آماده "جنگ" با آمریکاست و شایعاتی وجود دارد که شاید پیونگ‌یانگ در صد و پنجمین زادروز کیم ایل سونگ، بنیانگذار کره‌شمالی که روز شنبه است، یک آزمایش موشکی و یا هسته‌ای انجام دهد. کره‌شمالی تاکنون پنج آزمایش اتمی انجام داده که دو مورد آن مربوط به سال گذشته است.

خبرگزاری مرکزی کره‌شمالی امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، کیم جونگ اون از برج مراقبت بر عملیات کماندوها نظارت کرد و هواپیماهای ترابری نیروهای ویژه را "مثل تگرگ" پرتاب کرده و "بیرحمانه اهداف دشمن را نابود کردند." این خبرگزاری به زمان انجام این عملیات اشاره‌ای نکرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل