بازدید 77814
بلوای دوباره دولت بهاری‌ها؛

بازی جدید «محمود احمدی نژاد» چیست؟!

در حقیقت شاید به نظر برسد که احمدی نژاد می خواست از همه رفتارها و کنش ها و سخنان امروزش این طور برداشت شود که او به عنوان ضامن تأیید صلاحیت «حمید بقایی» دوشادوش او وارد کارزار رقابت ها شده و عزمش این است، این پیغام را به گوش بزرگان نظام برساند که در صورت به فعل رسیدن زمزمه هایی که درباره رد صلاحیت بقایی مطرح است، خودش میدان دار انتخابات خواهد شد و به هیچ توصیه و اخطاری توجه نخواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ 12 April 2017
خبر کوتاه بود، اما همچنان شوکه کننده است، «محمود احمدی نژاد، به رغم توصیه برای عدم کاندیداتوری، به همراه یارانش که جریان انحرافی خوانده می شوند، وارد وزارت کشور شده و در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.»

به گزارش «تابناک»، از چند روز قبل اعلام شده بود که «حمید بقایی» کاندیدای دولت بهاری ها برای حضور در رقابت های انتخاباتی پیش روی «محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی» را به عنوان نمایندگان تام الاختیارش جهت ثبت نام به ستاد انتخابات وزارت کشور معرفی کرده است. متن نامه بقایی در سایت‌ها و شبکه های مجازی دست به دست می شد. مخاطبان می‌گفتند بقایی می‌خواهد احمدی نژاد و مشایی را به جای خود راهی ستاد انتخابات وزارت کشور کند و این هم بازی جدید انتخاباتی دولت بهاری هاست که هر روز با اقدامی عجیب همگان را شوکه می کنند.

امروز اما به صورت غیر منتظره هر سه آنها وارد ستاد انتخابات کشور شدند، با هیاهو و جنجال آفرینی، هر سه دست در دست هم در ورودی ستاد شعار«زنده باد بهار، زنده باد ایران »را سر دادند و از سوی خبرنگاران تمسخر شدند که «دوباره، دوباره» اما آنها به مسلک‌شان پایبند بودند و نگاه و خنده های دیگران برایشان بی معنا بود، آنها بی توجه به خنده هایی که دست کم می شمردنشان، قدم به قدم باهم پیش رفتند. کسی نمی دانست که گام های محکم و البته هماهنگ آنها به سمت میزهای نام نویسی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری آغاز بازی جدیدی شان است.

مشایی ایستاد، اما بقایی و احمدی نژاد دوشادوش هم روبه روی مسئول ثبت نام نشستند، هر دو مدارکشان را ارایه کردند، خبرنگاران مبهوت مانده بودند که احمدی نژاد چرا مدارکش را ارایه کرده؛ حتی زودتر از بقایی! کسی نمی خواست باور کند و بپذیرد که او هم عزم کاندیداتوری دارد، آن هم به رغم نهی صریح، اما هنوز 4 سال بیشتر از دوره ای که او بر اریکه قدرت بود، نگذشته و قطعا فراموش نکرده ایم که تا چه اندازه تشنه قدرت است.

اما احمدی نژاد با همان لبخند عمیق همیشگی اش فرم ثبت نام را گرفت و همه جاهای خالی را پر کرد. حتی زودتر از بقایی، ایستاد و فرم انتخاب، شناسنامه اش و انگشت جوهریش را رو به دوربین گرفت، دوربین ها فلاش زدند، صدای شاتر دوربین ها لابلای همهمه ی خبرنگاران، کاندیداتوری رسمی احمدی نژاد را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت کرد. در تمام مدت ثبت نام بقایی و مشایی و احمدی نژاد دستانشان را درهم گره کرده بودند. خبرنگاران در کمترین زمان ممکن خبر را مخابره کردند و خبرگزاری ها نوشتند: «محمود احمدی نژاد هم کاندیدا شد.»

دم خروس را باور کنیم؟ یا قسم...!


در این هنگام مثل معروف «دم خروس را بارو کنم یا قسم حضرت عباس را ..» در ذهن ها تداعی می شد، احمدی نژاد که پنجم مهرماه سال پیش در توصیه ای صریح، از حضور در انتخابات نهی شده بود و یک روز بعد در نامه ای سرگشاده اذعان کرده بود که به این توصیه پایبند است. او عهدش را نادیده گرفت و به میدان رقابت های پیش روی پا گذاشت.

در نامه سرگشاده احمد نژاد آمده بود: «همان گونه که مستحضر هستید در دیدار مورخ نهم شهریورماه سال جاری، اینجانب برنامه های تبیین انقلاب در سراسر کشور را تشریح نمودم، پس از آن حضرت عالی توصیه فرمودید که در این دوره مصلحت نیست بنده در انتخابات شرکت نمایم و اینجانب نیز تبعیت خود را اعلام نمودم. ضمن تشکر از بیانات مهم حضرت عالی در جلسه درس خارج فقه مورخ پنجم مهرماه جاری، به استحضار می رسانم که در عمل به منویات رهبر بزرگوار انقلاب، برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارم. به لطف خداوند متعال و با افتخار همواره به عنوان سرباز کوچک انقلاب و خادم مردم باقی خواهم ماند. از خداوند منان برای حضرت عالی سلامتی و موفقیت بیشتر و برای ملت بزرگوار ایران عزت و سربلندی روزافزون، در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) مسألت دارم.»

در پی این تناقض رفتاری امروز احمدی نژاد سؤالات بسیاری به ذهن می رسد که او چرا و به چه انگیزه ای وارد کارزار رقابت ها شده است و کاندیداتوری اش را بنای حمایت از گزینه ای قرار داده که همچنان از سوی دادگاه به انفصال از خدمات دولتی محکوم شده و چندین پرونده مفتوح قضایی در دادگاه های ویژه کارکنان دولت دارد؟ واقعا احمدی نژاد در پی چیست؟ و واکنش تصمیم گیرندگان نظام به این اقدام عجیب و بی سابقه او چه خواهد بود؟ سرنوشت احمدی نژاد در رأس تیم دولت بهاری ها در کمتر از یک ماه باقی مانده چه خواهد شد؟ سؤال هایی که یافتن پاسخ آنها حداقل قریب به سه هفته و تا روشن شدن نتیجه بررسی صلاحیت دواطلبان انتخابات پیشرو ادامه خواهد داشت.

احمدی نژاد در ستاد انتخابات چه گفت؟


کار نام نویسی دولت بهاری ها که تمام شد، احمدی نژاد، بقایی و مشایی به سمت سالن کنفرانس رفتند، مشایی در گوشه ای ایستاد و احمدی نژاد و بقایی به بالای سن رفتند، احمدی نژاد پشت تریبون رفت و قریب به پنج دقیقه سخنرانی کرد، در تمام این مدت بقایی همچون محافظی رسمی کاملا صاف و رسمی به سخنان مرادش گوش می داد و بدون اینکه پلک زدنش و حتی نفس کشیدنش محسوس باشد؛ سخنان احمدی نژاد را شنید. انگار که مسخ او باشد.

رئیس دولت‌های نهم و دهم با اشاره به ثبت‌نام در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در متن انتخاباتی اش تاکید کرد که به او سفارش شده که به عنوان کاندیدا شرکت نکند و او هم پذیرفته است؛ اما این موضوع به معنای نهی نبوده و تنها توصیه بوده است؛ لذا این توصیه مانع حضورش نشده و به رغم اینکه فشار گسترده‌ای از سوی مردم برای حضور در میدان داشته به قول اخلاقی خود پایبند بوده و ثبت‌نامش در انتخابات صرفاً برای حمایت از بقایی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه برای حمایت از «حمید بقایی» در انتخابات ثبت‌نام کرده است، افزود: آقای بقایی فردی تربیت شده در انقلاب اسلامی، سازش ناپذیر و با روحیه خدمت به مردم است و در این عرصه جزو پیشگامان است.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: صیانت از حق و بیت‌المال مردم و مسئولیت‌هایی که مردم بر دوش ما می‌گذارند، همواره سرلوحه کار آقای بقایی بوده و هست. در عین حال، یکی از امتیازات ایشان این است که آقای بقایی سند روشن و زنده سلامت دولت قبل است.

وی تصریح کرد: ایشان هفت ماه و نیم در زندان بود که نمی‌خواهم تکرار کنم با چه شرایطی اما حتی یک مورد سوءاستفاده و تخلف در مورد او به اثبات نرسید. در حالی که تحت سخت‌ترین شرایط به سر برد و روز اول بازداشت ایشان من اعلام کردم که از پاکدستی او حمایت می‌کنم.

احمدی نژاد یادآور شد: نهایتاً به همه معلوم شد که این فرزند کوچک ملت فردی پاک است و کسانی که مسئولیت سیل تهمت‌ها را به دولت قبل داشتند با زدن نامه به آقای بقایی و انتشار آن از زدن همه تهمت‌ها و افتراها به طور رسمی عذرخواهی کردند که این عذرخواهی در مراجع قضایی نیز ثبت شد.

وی در ادامه گفت: امیدوارم انتخاب ملت ایران مثل همیشه بهترین و کامل‌ترین انتخاب و آغاز تحولات مثبت در اداره کشور و زندگی مردم باشد. مطمئناً بنده با همه توانم در خدمت آقای بقایی خواهم بود و در واقع در زندگی بنده و امثال بنده و آقای مشایی و بقایی فدای یک لحظه سرافرازی ملت ایران است.

رئیس دولت‌های نهم و دهم همچنین گفت: من به عنوان خادم ملت برای همه شناخته شده هستم و تمام زندگی من، آقای بقایی و آقای مشایی توسط نهادها و رسانه‌های گوناگون داخلی و خارجی و دستگاه‌های اطلاعاتی بارها شخم زده و زندگی‌مان را در معرض دید بشریت و ملت ایران قرار دادیم. در عین حال در دوران گوناگون فرصت خدمت‌گزاری به مردم را داشته‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که اینجانب را در این دوران و در زمان شکوه ملت ایران به دنیا آورد و فرصت خدمت به آنها را به من داد. امروز جامعه بشری در آستانه تحولات بزرگی به سمت آزمون‌های تاریخی است. آرمانی که جامعه بشری بیش از ده هزار سال به دنبال آن بوده و تلخ و شیرین‌های زیادی را دنبال کرده است. او در نهایت سخنانش را با زنده باد ایران به پایان برد.

بقایی چه گفت؟


پس از احمدی نژاد نوبت به بقایی رسید و او پشت تریبون رفت و با بیان اینکه خدا را شاکرم که امروز دراینجا حضور دارم و خود را برای پذیرش مسئولیت بزرگ آماده کرده ام، اظهار کرد: ایران سرزمینی بزرگ و سرزمین مردمان بزرگ و تاریخی کهن است.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم ایرانی هستم، ادامه داد: ملت ایران شایسته هستند تا بهترین زندگی را داشته باشند. آنها همواره در صلح و ثبات و آرامش با دیگر ملت ها زندگی کرده اند. ملت ایران ملت جنگ طلبی نبوده و نیست. طرفداری آنها از زمانی که بزرگترین امپراتوری جهان بود، با همه ملت ها روشن و واضح است.

بقایی خاطرنشان کرد: بر این باورم می توانیم ایران را بسازیم و می توانیم کشور را به جایگاه و قله های بلند برسانیم و ملت ایران می‌تواند با تلاش، صلح و دوستی بر مشکلات فائق آید.

دادستان کل کشور: پرونده‌های قضایی درصلاحیت داوطلبان مؤثر است


دقایقی از خروج احمدی نژاد و بقایی و مشایی از ستاد انتخابات وزارت کشور نگذشته بود که «حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری» دادستان کل کشور در پاسخ به اینکه آیا وجود پرونده‌های نامزدهای انتخابات در روند بررسی صلاحیت آنها مؤثر است، گفت: قطعاً و مسلماً نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اگر پرونده‌ای داشته باشند، آن پرونده‌ها به مراکز نظارتی و اجرایی ابلاغ می‌شود و در روند بررسی صلاحیت‌ها تأثیر می‌گذارد.

سخنان منتظری درباره پروند های قضایی دواطلبان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری درحالی است که «حمید بقایی و محمود احمدی نژاد» هر دو در محاکم قضایی دارای پرونده هستند و حکم نهایی پرونده هایشان هنوز صادر نشده و بقولی پروندهایشان مفتوح است.

بازی احمدی نژاد چیست؟

در حقیقت شاید به نظر برسد که احمدی نژاد می خواست از همه رفتارها و کنش ها و سخنان امروزش این طور برداشت شود که او به عنوان ضامن تأیید صلاحیت «حمید بقایی» دوشادوش او وارد کارزار رقابت ها شده و عزمش این است که این پیغام را به گوش بزرگان نظام برساند که در صورت به فعل رسیدن زمزمه هایی که درباره رد صلاحیت بقایی مطرح است، خودش میدان دار انتخابات خواهد شد و به هیچ توصیه و اخطاری توجه نخواهد کرد.

اما با توجه به روحیه قدرت طلبی او باید این گونه ماجرا را تحلیل کرد که همه تلاش او و یارانش بر این است که تا لحظه آخر برای بقای احمدی نژاد در کوران و جریان انتخابات تلاش کنند و بتوانند شرایطی را فراهم سازند که او وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شود. اصلا ورود بقایی به صحنه انتخابات هم برای همین بود که احمدی نژاد در لوای حمایت از او بتوانند، سفر انتخاباتی برود، حرف های انتخاباتی بزند و تشکیلات انتخاباتی منسجمی در کشور راه اندازی کند.

البته فرض دیگر آنها بر این است که اگر شرایط مهیای حضور احمدی نژاد نشد، یک گزینه از گزینه های او بتوانند در جریان رقابت های انتخاباتی با دیگر کاندیداها رقابت کنند و البته پشتوانه حمایت تمام قد وی را هم داشته باشد. این گونه او و جریانش هرچند پیروز صحنه انتخابات نخواهند بود و شانس کمی برای پیروزی خواهند داشت، اما حداقلش این است که جریان و تفکر خود را زنده و پویا نگه داشته و علاوه بر گرفتن تأیید صلاحیت برای یک عضو از این جریان، می توانند برای انتخابات 1400 برنامه ریزی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۵۶
انتشار یافته: ۱۷۵
به هر قیمتی که شده می خواهند انتخابات به دور دوم کشیده شود.
تو رو خدا تابناک جان این نظر رو درج کن.
من فقط یک سوال دارم.
حالا کی خواص بی بصیرت بود؟
احمدی نژاد کودکی بود در سال 84 که به سرعت قد کشید و بازی رو خوب یاد گرفت
وااااااااااااااااااااااای
دوباره
احمدی نژاد؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
اصلا انتخابات لدون احمدی نژاد کیف نمیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
اصلا انتخابات بدون احمدی نژاد کیف نمیده
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
آره سید احمدی نژاد . اشراف جونیا از الآن رنگ چهره شون میشه عینهو گچ بخوان با این مناظره کنن . هر چی تته پته خوشگلتر از حقوقهای نجومیه عین سالن مد جلو چشم همه میافته رژه رفتن
تما کسانی که شعار نه لبنان و نه غزه سرداده بودند حالا دنبال ایه آقا می افتند
در واقع این اقدامات برای ورود مشایی یا فرد دیگری
مشابه مشایی در روزهای اینده است
تعجب میکنم از کاندیداتوری جناب آقای دکتر احمدی نژاد !!!
ایشان معاون اولش زندانی شده !
یکی از وزراء زمان خودش مدرک دکتری جعل کرد که توسط مجلس استیزاح شد وابشان مدرک را کاغذ پاره عنوان نمودند.
در دوران 4 ساله دوم ریاست جمهوری یازده روز خانه نشین شد
در دورا ن ریاست جمهوری خودش ده ها بار قانون اساسی وقانون مصوب مجلس را نقض کرد بعنوان نمونه ساعت اشتغال کارمندان تا ساعت 14
و...
بعید میدانم شورای محترم نگهبان بخاطر تخلفات گسترده وی در دوران هشت سال ریاست جمهوری
ایشان را تایید صلاحیت کند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
به کوری چشم دشمنان انشالله تایید صلاحیت میشه
اگر این افراد تایید صلاحیت بشن معلوم میشه که ریگی به کفش بعضی ها هست که این اقایون ازش خبر دارن و...خلاصه هیچ چیز بی جواب نمیمونه.... یادت بخیر شیر پیر....مردم بعد 8 سال تازه دارن میفهمن اون نوقع چی میگفتی
اين بابا كه كسي نبود، اون جناحي كه اينو بزرگ كرد و حمايتش كرد بايد پاسخگو باشه، اين بنده خدا هم كه متوهم حالا فكر مي كنه واقعا راي مردمي داره، ايشون نه بين مذهبيون جايگاهي داره(نگاه كنيد به بيانات گوهر بارشون در خصوص رجعت چاوز با امام زمان و واكنش مذهبيون)، نه بين انقلابيون اصيل( چرا كه ايشون حتي به نظر صريح رهبري هم توجهي نكرد) نه بين روشنفكران جامعه، و نه بين عامه مردم( نگاهي كنيد به وضعيت اقتصادي مردم) ايشون فقط بين يكسري متوهم و آدم هاي تازه به دوران رسيده جايگاه داره، همين و بس. خوبه يك بار براي هميشه مقبوليت ايشون بطور واقعي در بين مردم آزمون بشه تا از اين توهم بيرون بياد.
تعجب میکنم از کاندیداتوری جناب آقای دکتر احمدی نژاد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
خداروشکر که آمد
احمدی نژاد در مناطق روستایی و شهرهای کوچک و محروم رای اول را خواهد آورد مطمئن باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
بدون سازماندهی نیروهای پشتیبان کانون های قدرت ، حمایت مؤثری از او صورت نمی گیرد . بی گدار به آب زده و با همین خیالات پوچ که محرومان به او رأی می دهند ، پریده وسط میدان .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
شصت درصد از رای دهندگان را روستایی ها و شهرهای کوچک تشکیل می دهند

میدونید که شهرهای بزرگ مشارکت کمتری در انتخابات دارند
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
محمد جان تو شهرهای بزرگ هم حتی اونایی که اونموقع مخالفش بودن اینقدر تو رکود 4 سال قبل و بخوربخور حقوقهای نجومی و اشباع بازار از اجناس بنجل چینی و سپرده و زمینهای مردمو بالا کشیدن خشمگین و کلافن که با جون و دل بهش رای میدن
ناشناس
| Germany |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
احمدي نژاد راي مياره من يكي بهش راي ميدم به كوري چشم حسود
بنظرم ميخواد توي مناظره ها كانديد پوششي باشه براي بقايي بعدش بنفع بقايي انصراف بده اينطوري هم حضور در رسانه ها و تلويزيون رو پيدا كرده هم حرف رهبري رو عمل كرده
مردم ساندویچ مغز نخوردن که به او دوباره رای بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
برو تو روستاها و شهرهای کوچک و ایضا مشهد ببین چقدر مردم از اومدنش خوشحالند
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
همه مردم که ساپورتی و عشق آمریکا و کنسرت برو و اشراف ایرباس سوار نیستن جناب روشنفکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
بله دقیقا
اين كارها جايگاه رياست جمهوري را تنزل ميدهد.
اکنون سوال مهم این است: خواص بی بصیرت کیست؟
احمدی نژاد رویه زیرکانه ای رو در پیش گرفته :
با توجه به منع شدن برای حضور در انتخابات آینده، نام نویسی احمدی نشون دهنده مخالفتش با جریان حاکم است. همین موضوع رای های سفید و یا جریان اپوزیسیون موجود در کشور رو به سمت خودش جذب میکنه.
سلام بر بهاری ها
یک جمله باید گفت و آن اینکه "ما مردم بدبختی هستیم که سیستم اجازه می دهد این آقای بهاری و یارانش اینگونه باشند."
احمدي نژاد براي ١٤٠٠ داره برنامه ريزي مي كنه همه بايد هشيارباشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
احمدی نژاد به احتمال 90 درصد رای میاره
احمدی نژاد آمده تا اگر تائید شد بماند و میداند بقایی رد میشود. لذا شورای نگهبان باید این سرکرده ی فرقه ی انحرافی را رد صلاحیت کند
دستش پره زورتون بهش نمي رسه.
خد احافظ وطن
این بنده خدا تو خوزستان هرچه دلش خواست گفت
خطاب ب کسانی که احتمالن قراره ب این قماش رای بدن... برج ده سال 91 رفتم خدمت شغلم آزاد بود و میخواستم متاهل شم برای همین رفتم سربازی 40میلیون پول داشتم که میشد یه زندگیو شروع کرد باهاش برج 11 برای میان دوره ب مرخصی اومدیم و گفتن که دلار 3.5 شده و پراید 20 میلیون ... باورم نمیشد... بیچاره شدم من اون پس اندازمو تو خدمت خرج کردم رفت چون دیگ پول زیادی نبود ارزشش 5برابر کمتر شده بود خلاصه که بعد از گذشت 5 سال من مجرد هستم و امیدی ب متاهل شدن ندارم فقط ب لطف محمود احمدی نژاد حالا رای بدید . امیدی ب زندگی نیست..... موفق
سلام اگر همه چیز آقای احمدی نژاد را فراموش کنیم ان ۱۱ روز برای تمام عمرش کافی است اگر التزام عملی به ولایت فقیه مهم هست که دیگه همه چیز روشن هست یا علی بامید فردایی بهتر
من که بهش رای مقدم
بوی عوام فریبی شدیدی احساس میکنم
احمدی نژاد محصول دست خودتان است . نه آمریکایی است نه صهیونیست نه ....... هیچ نیست . خودتان بزرگش کردید و بهش بال و پر دادید .
اگر از جناح دیگری بود خیلی ها یقه درانی و وااسفا ها می گفتند
ما که رفتیم اقامت افغانستان را بگیریم اگر احمدی نژاد بشه دیگه ویزای افغانستان هم نمیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
صبر کن منم بیام
خدایت رحمت کناد اکبر هاشمی رفسنجانی... ما ماندیم تا به چشم ببینیم «بصیرت» را که داشت...
بس دیدید گفته های ایشان در اهواز درست بود
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
چی گفته؟
با سلام
به نظر من
جناب دکنر حسن روحانی رئیس جهمور محترم برود و از حالا خود را برای مناظره و
بگم بگم جناب دکتر احمدی نژاد رئیس جهمور محترم پیشین آماده کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
ان هایی که اطلاعات را در اختیارش گذاشتند ، الآن علیه او به کار می گیرند . از سانسور خبری صدا و سیما باید این نکته دستگیرتان شده باشد .
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
صدا سیما اگر طبیب بودی سر خود دوا همی کردی
جالبه
خوشم میاد خوب داره بصیرت بصیرت رو نشون میده
تابناک چرا اینقدر از احمدینژاد میترسید؟مگه او8سال حمایت سفت و سخت دو مجلس و سایر اصولگریان را در اختیار نداشت؟حالا چطور تا این حد بد شده است واو را مزمت میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
به خاطر رو شدن ذاتش
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
چقدر جالب حالا اگر اینقدر بر ضد ش مطلب نمی نوشتن اینقدرم طرفدار پیدا نمی کرد...ابا اینقدر گندش نکنید به خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
ببین اصلاح طلب ها و سبزها چه دفاع جانانه ای از احمدینژاد می کنند .
من طرفدار ایشان نیستم اما تابناک چرا به این شکل ایشان و اطرافیانشان را می کوبید. اگر نگران نیستید به این افراد هم اجازه رقابت بدهند تا میزان جایگاه مردمی آنها مشخص شود که قطعا" این اجازه را نمی دهند و داستان می شود.
چی بگم اگه تاییدش کنن خیلیا بهش رای میدن نه به خاطر احمدی نژاد بودن منفور بودنش به خاطر اون سوخنرانیش و این کارش داری خلاف جهت شنا میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خیلی ها هم بهش رای نمی دن. تهش میشه 2 میلیون رای
ناشناس
| China |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
اگه تایید بشه می گید از رو شدن اسراز ترسیدن اگر نشود می گید رای می دادن بهش بابت اون حرفاش. خدا رو شکر که ذاتش رو نشون داد الانم کاریش نداشتن. حالا زمان قبل بود دیدن داشت عکس العمل حکومت وقت!
تحلیل سایت الف هم جالب بود...
الف - بی‌حیایی و خودشیفتگی
بگم بگم . حالا پته چه کسی رو میخواد بریزه رو آب خدا میدونه .
دمش گرم
مسله خیلی روشن هست
برا بیرون راندن روحانی...
نهی شدن احمدی نزاد یدونه تاکتیک انتخاباتی بود تا همه گمراه شن تا زمامش برسه
و حال وقتشه ک بیاد یار پوششی رییسی باشه ولی در ظاهر متفاوت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
آفرین. یه نظر با بصیرت کامل. دقیق. مرحبا
مشخص و واضح است که نگارنده مطلب دچار انفعال شده است اجازه دهیم ملت بزرگوار کشورمان انتخاب نمایند
متاسفانه هر چه بگوییم و بگویید هنوز خیلی از مردم در روستاها و شهرهای کوچک طرفدار مدل احمدی نژاد هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
خوب اشکال از قشر مرفح و فرهیخته کشور هست که جهت رفع فقر نقاط دور دست کاری نکرده و خیال دارند تو انتخابات هم انها را نادیده بگیرند
کردزبانان غیور کشور ما یک اصطلاح برای بهار دارند وفصل بهار را که لحظه به لحضه وضعیت هوا تغییر میکند میگویند
بهار شته
یعنی بهار دیوانه
در جواب احمدی نژاد باید بگپیم بهار شته است دیگه
گویا میرحسین راست میگفت،،،،،،،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
قطعا میرحسین راست میگفت
رای میدیم به دکتر
کسی که حداقل مسکن مهری ساخت که این اقایون ۳۸ سال از انقلاب هیچ کاری نکردند.مردم با این حرفهای تابنام بیشتر جریه دار میشن رای میدن
آهاااا تازه دارین میفهمین مردم چی کشیدن تو 8 سال احمدی نژاد از دست خودش و دار دسته اش ...
تورم افسار گسیخته، بی قانونی
احمدی 28میلیون
روحانی هم در مسیر بگم بگم حاج محمود قرار گرفت
شما همه كسي بودين كه سوت و هورا براش ميكشيدد بعد كه ٨ سال كشور رو نابود كرد همه گفتين ما ازش اظهار انزجار ميكنيم خوب انسان هايي كه كار سياسي ميكنن و در اين عرصه هستن حداقل ترين ساز و كاراي سياسي رو بلد باشند بعد پا به اين عرصه بگذارند.
احمدی نژاد با این کارهاش به بزرگان نظام فهماند من خاتمی نیستم ممنوعالتصویر و کلام باشم .
احمدی نژاد برای تست تایید یا رد صلاحیت ثبت نام کرده و ابدا هم قابل پیش بینی نیست. ممکن است در صورت تایید صلاحیت بماند و بقایی انصراف دهد
حال با این شرایط اگه احمدی نژاد رد صلاحیت بشه تبدیل به یک قهرمان ملی خواهد شد و اگه تایید صلاحیت بشه یک بازی سیاسی از طرف اصول گرایان محسوب خواهد شد.و اعتماد مردم نسبت به سخنان اصول گرایان در مورد احمی نژاد بطور کلی سلب خواهد گردید.
اين عاليجناب ، بين بي توجهي و توجه منفي ، دومي را انتخاب كرده
هشت سال خیلی گفتند که ایشان صلاحیت ندارند ولی عده ای گفتند دارد جالبه هر کی دوره ریاست جمهوری ش تموم میشه تازه می فهمن نا کارآمد بوده
طلا که پاکه چه منتش به خاکه . اقا اصلا احمدی نژاد بد شما خوب , بزارید شرکت کنه مردم هم بهش یا رای میدن یا رای نمیدن دیگه تخریب این وسط چیه ? مگه میزان رای مردم نیست? شایدم....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
تخریب ؟ نظرشان را می گویند .
رای به ایشان رای به نابودی کشور وآینده فرزندان مان است کشور مسخره نیست که بخاطر لجبازی به کسی رای داد.
این آقا به قول معروف چپش پره ، خیلی هم پره ، ببینید چه چیزهایی از چه کسانی رو تو جیب بغلش داره
گندم شما رو با خوشه با بالا ترین قیمت خریداریم
چرا اینقدر از احمدی نژاد میترسید؟ اگر قرار بر رقابت و دموکراسی باشد بگذارید مردم انتخاب کنند و عیار هر کس را مشخص کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
مگر هر کسی می تواند کاندیدا شود ؟!
اخ جون احمدی نژاد!!!تقابل احمدی نژادوترامپ خیلی دیدنیه!!!!!
چرا ترس مگه مردم عقل ندارند
هر سه تفنگدار رد صلاحیت خواهند شد !!!!!!!!!
M.A:
نقل قولی عجیب

آخرین خبر/ محمدرضا زائری، روحانی و استاد دانشگاه در کانال تلگرام خود نوشت: یکبار در محضر استاد بزرگوار و پیر و مراد و مرشدمان مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبى تهرانی رضوان الله علیه نمی‌دانم به چه مناسبتی صحبت از آقای احمدی‌نژاد شد که به من فرمودند: "تا حالا بارها تلاش کرده که پیش من بیاید ولی من زیر بار نرفته‌ام!" بعد با قاطعیت و لحن خاصی ادامه دادند که: "تا زنده‌ام نخواهم گذاشت بیاید!"
بازی این اقا مهم نیست.
از عصر که از کار اومدم و خبرها رو دنبال کردم از بی توجهی این مرد به توصیه رهبر انقلاب بغض کردم
خدا انشالله که سزای این عملش رو سریع بده
سلام
دوست دارم از آقای بقایی بپرسم نظرش درباره این سخن حضرت علی (ع)چیست
بنده دیگری نیاش که خداتورا آزاد آفریده است
آخه هرچیزی حدی داره مرد یکخورده هم که شده خودت باش
همه روزنامه ها و مقامات دارن میکوبنش چرا مگر چند سال قبل همه این اقایون نظرشون با ایشان نبود ،
جانم فدای سید علی
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
من تا حالا به ایشون رای ندادم ولی حتما در صورت تایید شدن بهش رای میدم.
3تاشون هم مهره سوخته هستند اینا فکر کردن با هوچی گری می تونند رای جمع کنند مگر با رای خریدن.
تابناک به کوری چشم شما دکتر اومده ،با حمایت ما مردم هم اومده ،حتس اگه شکا و رسانه های غربی و نتانیاهو و همه هم بدش رو بگند ،ما مستضعفین بازم پشتشیم
من که جز3 میلیون نفراوال مملکت ازنظر دارایی هستم ازقول دولت 11صددرصد رای به احمدی نژاد خواهم داد
به نظرم بیش از حد اغراق شده تو این مقاله
آقای عاشق خدمت !!! تازه داشتیم ایشان و چهره ایشان را فراموش می کردیم که حالا بازهم برگشتند. گویا قرار نیست تا ایشان هستند ، زندگی آبرومندی در عرصه بین المللی داشته باشیم.
اگر احمدی نژاد عملکردش خوب بود پس اصولگرایان چرا از ایشان حمایت نمیکنند واگر بد بود پس اصولگرایان که 8سال از ایشان حمایت کردند امروز باید پاسخگو باشند وبه جای تخریب دولت پاسخگوی کارهای خودشان در دوره احمدی باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
ازآقای حدادعادل بپرسیدکه وعده ژاپن اسلامی شدن ایران توسط احمدی نژادداده بودچی شد؟؟
ايشون كه همه مدل مورد تاييد ريز و درشت نظام بود و كابينه اش و از سوي ائمه تاييد شده بود و بيشترين راي به قول بعضيها مردمي رو داشت حالا چرا يوهو بد شد و ميگيد راي نمياره ؟؟
با اينكه از مخالفان سرسخت ايشون بودم اما الان به شدت دلم ميخواد تو كارزار باشه به عنوان خار چشم حامياي قبليش
انگار همه سایت ها شدن دشمن احمدی نژاد !! از 6 ماه پیش دارن می زننش !! رهبری گفتند: اینجانب صلاح نمی دانم نه اینکه منع کنند !!
اﻳﺸﺎﻥ ﺁﺯاﺩ اﺳﺖ و ﻣﺨﺘﺎﺭ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺮاﻱ ﺭﻳﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﻛﻨﺪ ﻳﺎ ﻧﻜﻨﺪ, ﻛﺎﺭ ﺧﻼﻑ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻧﻜﺮﺩﻩ و ﻫﻤﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﻗﺎﻧﻮﻥ اﺣﺘﺮاﻡ ﺑﮕﺬاﺭﻧﺪ ﺣﺘﻲ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﻛﺸﻮﺭ.
دوستان لطفا نظر عالم جلیل االفدر و استاد اخلاق مرحوم حضرت آیت الله مجتبی تهرانی در وبلاگ آقای محمد رضا زایری در رابطه با احمدی نژاد را ملاحظه فرمایند.
عزیزان حواستون به نفر سوم باشه!!!1این دونفر حواستون رو از نفر سوم پرت نکنه ،ببینین کی گفتم!!!
به نظرمیاد همه نظرات توسط یک یا دو نفر و با آی پی ها ی متفاوت درج میشه
سلام
انحرافی شما ترسوها هستید
زنده باد محبوب ترین رییس جمهور تاریخ. دکتر احمدی نژاد
معلوم شد احمدی نژاد بسیار باهوش تر از آن هست که خیلی ها فکرش را میکردن،احمدی نژاد در عرصه رقابت نمی ماند و قطعا به توصیه های رهبری عمل خواهد کرد و با این کارش میخواد معلوم بشه که چقدر برخی مسئوالان و پیروانشان کوته فکر هستند وهمه چیز را در همان اول قضاوت میکنند که الانش هم دارن قضاوت میکنند
ثبت نام ایشان به این معنی نیست که توصیه رهبری را عمل نکردند اجازه میدادند ایشان اگر در صحنه میماند و کار به تایید صلاحیت می کشید بعد قضاوت میکردند
قشنگ معلوم شد که خیلی ها چقدر حساب میبرند از ایشان
تابناک منعکس کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
مگه معادله چهار مجهولیه
کاش خاتمی هم جرات کنه و کاندیدبشه. اولا انتخابات پر شور میشه. دوما تمام نقشه های احمدی نژاد نقش بر اب میشه. سوما نظام نفس راحت میکشه و چهارما کشور با سرعت بیشتر به سمت پیشرفت حرکت میکنه.
یشالا میاد و رانتخواان فرار میکنند
به کوری چشم حسودان،منافقان ومستکبران احمدی نژادپیروزاست چون خدامی خواهدوملت دوسش دارن.
امیدوارم احمدی نژاد و یارانش با این ک ۸ سال بیشترین قدرتو داشتن پیروز انتخابات بشن
عزیزان:
کسی از احمدی نزاد نمیترسد؟
رهبری چنین روزهایی را پیش بینی کرده بود ولی متاسفانه این احمدی نزاد گوشش بدهکار نیست ؟
اولا از اصول دموکراسیه که هر شهروندی بتونه ثبت نام کنه، بعدا صلاحیت و عدمش بررسی بشه. دوما حضور احمدی نژاد به نفع نظامه چرا که باعث پرشورتر شدنه انتخابات و کشاندن مردم پای صندوق های رأی میشه و این همون چیزیه که رهبر میخواد. حتما دوستان فراموش نکردن که انتخابات بی روح و بی رونق چهارسال پیش با ثبت نام هاشمی چقدر رونق گرفت. احمدی نژاد و روحانی و هاشمی دارن تو زمین نظام بازی میکنن ولی در پست های متفاوت.
درود بر احمدی نژاد
ميزان راي ملت است،
اجازه دهيد از هر تفكر و ديدگاهي در اين رقابت حاضر باشند
ملت بسنجد كه كدام اصلح تر هست
فتنه جدید!
تا چند سال قبل اگه کامنتی می نوشتی زد احمدی نژاد ،ادمین چاپ نمی کرد ،ولی الان هر چقدر دوست داری از احمدی نژاد بد بگو
تاریخ در حال تکراره و برای همه رئیس جمهورا افتاده ،فردا نوبت روحانیه
شما پیشگو هستید؟از کجا معلوم پیروز نشوند؟کافی است کمی از اسرار مگو را بازگو کنند آن وقت می بینید که چه خواهد شد
اصلاح طلبان ذوق زده نشوند. احمدی نژاد رای زیادی دارد .نه به دلیل عملکرد خوبی که داشته، بلکه بخاطر جسارت و هنجارشکنی و وعده هاید که خیلی را هم عملی کرده، طبقه جوان و عموما بیکار که دنبال هیجان هستند و از افاضات تکراری و لی بی نتیجه دولت و...خسته ،درمانده و نا امید شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
اصلاح طلبان از رویارویی دشمنان خوشحالند .
اگه نگم دلم ميسوزه اگه بگم پل ميمونه اونور آب
من به روحانی رأی نداده و نخواهم داد ولی احمدی نژاد ثابت کرده که یه آدم غیرقابل پیش‌بینی
هست و همچین کسی به درد ریاست یه مملکت نمی‌خوره.
كسي كه بر خلاف نظر و مصلحت دانستن رهبري اقدامي را انجام دهد واجد شرايط نيست.
تابناک چقدر عصبی شدی . نباید اینقدر احمدی نژاد را بایکوت میکردند .که الان امده انرژی اش را تخلیه کند باید اورا ازاد میگذاشتندتا نظر بدهد .چرا که عاشق نظر دادن در مورد انقلاب به کشورهای دیگر بود .الان همه ترسیدن.الان بعضی میگویند او ضد نظام است وکاری میکنند که خودش هم باور کند این اشتباه است ونباید با رفتارمان این را به او بقبولانیم باید او را درست بشناسیم چه روحیه دارد حالا که آمده از اواستقبال ونظر مردم در مورد او را با رای مردم بسنجیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
تابناک که چیزی نگفته . ما هم مردمیم و نظرمان رادر باره این .... می گوییم .اشکالی داره ؟!!
تابی جان
من یه اصلاح طلبم و مطیع رهبری و ولایت و ولی از لج عارف که سکوت اختیار کرده به دار ودسته احمدی نژاد رای خواهم داد . و شک نکن برنده انتخاباته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
آزه به همین خیال باش
انها یی که از احمدی نژارد طرفداری
میکنند نگاهی به کار نامه 8 ساله اش بیندازتد
چه خوشحالی زاید الوصفی از کاندیداتوری احمدی نژاد، در اردوگاه اصلاح طلبان برپاشده ...

خوشحاااالن که رای طیف مقابل شکسته میشه و کاندیداشون با فراغ بال رای میاره!

واسه همین همه شون شدن مدافع حضور احمدی نژاد و مخالف رد صلاحیتش!!!
اقای تابناک جای تاسف است که این گونه قضاوت می کنید.در توصیه اجباری وجود ندارد.انسان در رد یا قبل توصیه مختار است.بنا براین احمدی نزاد حق دارد کاندید شود.
واقعا كه چه ملتي هستيم ما!!! تجربه هشت ساله و عواقبش كه حالا حالاها ادامه داره كافي نيست؟؟ ديگه بايد چيكار كنه كه بفهميد صلاح نيست اون بياد.
عجیبه تا دیروز رفیق گرمابهدو گلستانش بودید یهو چی شد؟ حق قانونیشه ثبت نام کنه مگه انتصاباته که به توصیه کسی بیاد یا نیاد انتخابات معنیش همینه جناب تابناک
با اونهمه تدبیر و تواضعی که از ایشون سراغ داریم، اگر رئیس جمهور بشه فاتحه مملکت خوندست، کاش انسان به تجربه و سخن حکیمان گوش بده.
بدلیل خودرایی وی، افراد با صلاحیت و کاربلد حاضر به همکاری با وی نیستند و به همین دلیل در دولت دومش ناموفق بود.
آیا رئیس جمهور دولتهای هفتم و هشتم هم در آزادی در ثبت نام ریاست جمهوری با بقیه مردم یکسان است؟؟؟!!!
قربون خدا برم که همه کارهاش رو حکمته. این چنین روزهایی هم در پیش بود .. خدا رحمتت کند سردار سازندگی چه بصیرتی داشتی....
چشم ما80 ملیون ادم کشک فقط شما حق دارید نظر بدید فقط شما باید خشتون بیاد فقط شما میفهمید
شهر که شلوغ میشه....
احمدی نژاد یک جریان انحرافی نیست بلکه یک جریان انقلابی است اگر ایشان وا اطرافیانش انحرافی هستند پس چرا هیچ مرجع ذیصلاحی نسبت به این انحراف عکس العمل نشان نمیدهد؟ از خدا بترسید و به یک انسان انقلابی تهمت و افتراء نزنید.
هر چقدر که که خدا بزرگه مثبت بی نهایت دنیا کوچیکه منفی بی نهایت و این مربوط به الان نیست بلکه از پیدایش تاریخ و تا ابد ادامه دارد پس خدا را بشناسیم ودر قضاوتمان همیشه در نظر داشته باشیم خیلی از جریانات بدون اینکه ما بخواهیم با اراده پروردگار بوجود می اید
بازی در کار نیست.هیچ گردنکشی یا عدول از رهبری هم وجود ندارد.این آقا ودار ودسته ایشان فقط برای اینکه در اذهان عمومی حضور داشته باشند وارد شده اند.وگرنه فرقی بین ایشان و کاندیدای کفن پوش و انسان 200 کیلویی و کودک کاندید شده نیست. همه رد صلاحیت می شوند.
مشخصه بازی را برده به این سمت که زریبافان تایید بشه اون از اون حمایت می کنه
من نه موافق احمدي نژاد هستم و نه مخالفش ، فقط ميدونم كه رهبر عزيز هيچوقت ازش انتقاد نكرده و هميشه به عنوان برادر مومن ازش ياد كرده . ولي كاري ندارما همه ازش ترسيدن و نميدونن چيكار كنن ... خخخخخخ
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
مشخصه اصلا طرفدارش نیستی
باید باقی کاندیداها آلبوم عکس خانوادگیشون رو چک کنن نکنه محمود عکس خانومشون رو بیاره تو تلویزیون نشون بده
بوی بهار می اید...دکتر احمدی نژاد امید دل مستضعفین عالم است و در بین محرومان جامعه رای بالایی دارد،خیلی ها به این انسان انقلابی و شجاع اعتقاد راسخ دارند...افسوس که تایید نمیکنی تابناک
محمود جان بیا ومثل کشورهای نفت خیز عرب پولش را به تک تک ملت تقسیم کن وسهم نیازمند وبی نیاز را تحویلشان بده تا همه عدل علوی را ببینند فقط تو امیدمایی وبس
آقاي دوربيني سياست باز اومد جلب توجه كند
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که اینجانب را در این دوران و در زمان شکوه ملت ایران به دنیا آورد .
ایشون متولد قبل از انقلاب هستن
به این فکرکرده که نمی تونند هم او و هم بقایی را رد صلاحیت کنند. اگر رد صلاحیتش کنن به چه جرم و تخلفی؟! اگر مجرم بوده چرا تا حالا دادگاهی و مجازات نشده.
ادب مرد به ز دولت اوست. درسی که همه میدانستیم اما باور نمیکردیم. احمدی نژاد به ایران و ایرانی همیشه مشغول ذمه است.
اتفاقا به نظر من حضور احمدی نژاد باعث بالا رفتن درصد مشارکت و سبد ارای روحانی خواهد شد
اصلاح طلبان امریکایی.اصولگرایان تقلبی.لیبرالیسم بی خاصیت.انحرافیون به درک واصل بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
فقط تو خوبی
یعنی تمام سایت های خبری و رسانه ها یه طرف در و دهات و شهرستان ها یه طرف همه شون مرید احمدی نژاد ند ولی چیزی نمی گن...
تعجبم از یک عده روستایی و مردم پایین شهری که می گویند محمود بیا اخه این بابا هشت سال رییس جمهور بود برایتان چه کار کرد مگر جز تورم و گرانی و تحریم و بدبختی و به باد دادن هفتصد میلیارد دلار پول ملت کار دیگری هم کرد ساختن تعداد زیادی خانه به درد نخور در بیابان و برهوت به نام مسکن مهر چه دردی از مردم دوا کرد خانه هایی که به درد هیچ هم نمیخورد اخر ای ملت کی میخواهید بزرگ شوید باز میخواهید دلار سه برابر شود و قیمت پراید به چهل میلیون تومان برسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
پاسخ بعضی ها : تورم و گرانی و تحریم بین المللی و اختلاس تاریخی و بابک زنجانی و طرح های عمرانی آبکی و فاجعه سد گتوند و .......... اینها را ول کن داداش این ها مهم نیست که . مهم اینکه محمود جان یارانه میده . 270 هزار تومان رو عشق است بابا . تورم کیلویی چند
درست کارترین رئیس فقط دکترمحمود بودلنگه نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
!..آره واقعا ! خدا رو شکر که لنگه ندارهه
دکتر احمدی‌نژاد تو دهن امریکا و اسراییل زد،برا مملکتشم تلاش کرد ولی مشکلات زیادی هست.به امریکا و اسراییل رو بدیم سوارمون میشن.زنده باد احمدی نژاد مردمی نژاد
یک اخطار،اگر این. احمدی نژاد تائید صلاحیت بشه،رییس جمهور خواهد شد!.
احمدی نژاد کودکی بود در سال 84 که به سرعت قد کشید و بازی رو خوب یاد گرفت
بازی جدید «محمود احمدی نژاد» چیست؟!

طبق معمول
کلش آو کلنز! بازی جدید محمود رو میگم...
حیف که اقای احمدی نژاد همیشه لیست مفاسد فقط تو جیبشه وفقط برای تحدید و امتیاز گرفتن میگه: ( بگم بگم )
ازخصوصیات آخرالزمان اینه
من به دکتر محمود احمدی نژاد رأی خواهم داد
به دلیل زیر رای میاره
1-روستاهها واقشار کم درآمد
2-مخالفان پیشرفت اصولی وارتباط خارجی با وجود اشراف گرایی
3-عملکرد نسبتا ضعیف دولت قبل
یه عده رو ببینید که میگن رای میدن به احمدی نژاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی