بازدید 3589

آغاز به کار دبیرخانه ائتلاف کاندیداهای مستقل

کد خبر: ۶۸۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 12 April 2017
دبیرخانه «ائتلاف کاندیداهای مستقل» برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فعالیت رسمی خود را از سر گرفت.

به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، این تشکل سیاسی، همچون انتخابات های پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر و روستا، با نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداها، فعالیت رسمی و رسانه‌ای خود را برای عضو گیری از میان کاندیداهای مستقل و تأیید صلاحیت شده تهران و شهرهای سراسر کشور، همزمان با سیزدهم رجب، سالروز ولادت با سعادت امام علی علیه السلام، آغاز کرد.
 
بنا بر این گزارش، «همفکری، انسجام و سازماندهی کاندیداهای مستقل در قالب یک تشکل سیاسی»، از اهداف بلند مدت و «همفکری و همکاری برای رقابت جدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا» از مهمترین اهداف این ائتلاف در انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان شده است.
 
گفتنی است ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، به دبیرکلی حسین رمضانی خردمردی، با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم وابستگی نمایندگان منتخب مردم به کانون های قدرت و ثروت از سال ۱۳۸۶ همزمان با هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرایطی را فراهم نمود تا کاندیداهای مستقل و غیر حزبی برای معرفی بیشتر خود، صرفه جویی در هزینه ها و به کارگیری خرد جمعی برای ورود به عرصه قانونگذاری و نظارت در عرصه ملی و شهری، در قالب یک سازوکار قانونی، به مدیریت برنامه ها و فعالیت های انتخاباتی خود بپردازند.
 
دبیرخانه این ائتلاف، از طریق وب سایت رسمی خود، به نشانی www.eatelaf.ir، نسبت به ثبت نام کاندیداهای مستقل و تأیید صلاحیت شده پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام می نماید.

ثبت نام و عضویت:
 
http://eatelaf.ir/?page_id=671
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار