بازدید 6436

رای پرونده دوم کیارستمی صادر شد

کد خبر: ۶۸۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 11 April 2017
رییس هیات بدوی سازمان نظام پزشکی آخرین اخبار درباره سرانجام بررسی پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر ایرج خسرونیا درباره آخرین خبرها از میزان تخلفات و شکایات تعرفه‌ای در ماه‌های اخیر، گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر میزان شکایت مرتبط با مسائل تعرفه‌ای به صورت قابل توجهی کاهش یافته است؛ به طوری که در اکثر شهرستان‌های کشور ماهانه هیچ شکایتی نداریم و در تهران هم تعداد شکایات تعرفه‌ای در ماه به چهار الی پنج مورد می‌رسد.

وی با بیان اینکه بیشترین شکایت از گروه‌های پزشکی جراحی زیبایی زنان و ارتوپدی انجام می‌شود، درباره تخلفات برخی بیمارستان‌های خصوصی تهران در صورت حساب‌هایشان، گفت: خوشبختانه با مشابه شدن فرم‌های کامپیوتری حسابداری بیمارستان‌ها و آشنایی بیشتر حسابداران آنها با قوانین جدید در زمینه مسائل تعرفه‌ای و صورت حساب‌های بیمارستانی، مشکلاتی که در زمینه قیمت صورت حساب‌های برخی بیمارستان‌های خصوصی تهران داشتیم کمتر شده است و امیدواریم این روند کاهشی ادامه یابد.

رییس هیات بدوی سازمان نظام پزشکی درباره سرانجام بررسی پرونده پزشکی عباس کیارستمی و اعتراض خانواده وی به حکم صادر شده، گفت: بعد از اعتراضی که به رای صادر شده انجام شد، رای به دادگاه تجدیدنظر ارسال شد و در حال حاضر هم این پرونده سیر عادی خودش را می‌گذراند.

خسرونیا ادامه داد: از آنجایی که بعد از صدور رای هیات بدوی، شکایتی جدید از بیمارستان و پزشک عفونی بیمارستان از سوی خانواده کیارستمی تنظیم شد، پرونده مجددا به دادسرا رفت تا این شکایت مورد بررسی قرار گیرد. در حال حاضر حکم‌های این شکایت صادر و توسط هیات بدوی تایید شده است و اکنون در راه تجدیدنظر برای نهایی شدن احکام است.

وی گفت: فرزند آقای کیارستمی و وکیل‌شان نسبت به این حکم اعتراضی نکرده‌اند، بر اساس حکمی که صادر شده بیمارستان و پزشک عفونی تبرئه شده‌اند و تاکنون هم خانواده نسبت به این حکم اعتراضی نداشته‌اند. حال باید منتظر ماند تا رای نهایی بعد از سیر مراحل لازم صادر و اعلام شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر