بازدید 1933

رژیم صهیونیستی مرز خود با مصر را بست

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که گذرگاه زمینی «طابا» واقع در مزرهای مشترک سرزمین اشغالی و مصر را به دلایل امنیتی بسته است.
کد خبر: ۶۸۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱ 11 April 2017
رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که گذرگاه زمینی «طابا» واقع در مزرهای مشترک سرزمین اشغالی و مصر را به دلایل امنیتی بسته است.

العالم- به گزارش خبرگزاری فرانسه از قدس، رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای از بستن تنها گذرگاه زمینی با مصر به دلیل تهدیدات امنیتی خبر داد.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که با توجه به افزایش خطر در منطقه شبه جزیره سینا، «اسرائیل کاتز» وزیر راه پس از رایزنی با وزیر دفاع تصمیم به بستن گذرگاه زمینی «طابا» واقع در جنوب شبه جزیره سینا گرفت؛ که بر اساس آن ساکنان منطقه اجازه خروج به سمت سینا را ندارند، ولی افرادی که خارج از سرزمین اشغالی هستند می توانند از این گذرگاه بازگردند.
رژیم اشغالگر قدس همچنین از امکان وقوع عملیات های تروریستی جدید علیه گردشگران از جمله اسرائیلی ها در سینا به دست گروه تروریستی ولایت سینا خبر داد.
بر اساس این گزارش حملات خونین روز گذشته به کلیساهای اسکندریه و قاهره مصر که بیش از 50 کشته و ده ها زخمی بر جا گذاشت، سران اسرائیلی را از حملات بیشتر و تهدید سرزمین های اشغالی به وحشت انداخته است.
از این رو مسئولان رژیم صهیونیستی از اتباع خود در سینا خواسته اند که هر چه سریعتر این منطقه را ترک و به سرزمین های اشغالی بازگردند.
از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که خمپاره ای از سوی شبه جزیره سینا به سمت شورای منطقه «اشکول» در جنوب سرزمین اشغالی شلیک شده است. هنوز آماری درباره تلفات آن اعلام نشده است.
بر اساس این گزارش، نهم فوریه گذشته نیز چند موشک به مناطق گردشگری در جنوب سرزمین های اشغالی شلیک شده بود که گروه تروریستی ولایت سینا مسئولیت آن را به عهده گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر