بازدید 5743
۴
نبض تالار شیشه ای حافظ در 21 فروردین؛

ورود شاخص بورس با خودرویی ها به کانال 78 هزار واحدی

شاخص بورس تهران، امروز با افزایش 247 واحدی به رقم 78 هزار و 107 واحد رسید.
کد خبر: ۶۸۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 10 April 2017
ورود شاخص بورس با خودرویی ها به کانال 78 هزار واحدشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه 21 فروردین ماه 95 با افزایش 247 واحدی به رقم 78 هزار و 107 واحد دست یافت.

ورود شاخص بورس با خودرویی ها به کانال 78 هزار واحد
به گزارش «تابناک اقتصادی» شاخص کل هم ‌وزن نیز با  رشد 172 واحدی عدد 16 هزار و 873 واحد را به نمایش گذاشت. شاخص سهام آزاد شناور نیز با افزایش  394 واحدی به رقم  86 هزار و 276  واحد دست یافت. شاخص بازار اول و دوم نیز روندی افزایشی را ثبت کردند. به طوری که شاخص بازار اول با افزایش 152 واحدی به رقم  54 هزار و 873  واحد دست یافت و شاخص بازار دوم با رشد 653 واحدی عدد 169 هزار و 402 واحد را به نمایش گذاشت.

امروز همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) با افزایش 9 واحدی به عدد 899  واحد رسید.

ورود شاخص بورس با خودرویی ها به کانال 78 هزار واحدی
امروز در تالار شیشه ای، نماد خساپا (سایپا) با 38 واحد، نماد رانفور (خدمات انفورماتیک) با 31 واحد، نماد پارسان (گسترش نفت و گاز پارسيان) با 31 واحد، نماد رمپنا (گروه مپنا) با 26 واحد و نماد خپارس (پارس‌ خودرو) با 22 واحد به ترتیب بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل بورس تهران داشتند.

در نقطه مقابل، نماد فولاد (فولاد مباركه اصفهان) با 30 واحد و نماد کگل (معدني و صنعتي گل گهر) با 25 واحد بیشترین تاثیر منفی را در محاسبه شاخص کل بورس داشتند.

نمادهای پربیننده امروز متعلق به سایپا، پلی اکریل، ایران خودرو، بانک ملت، ماشین سازی اراک، پالایش نفت تهران و زامیاد بود.

بر اساس این گزارش، تعداد معاملات امروز بازار سهام، 108 هزار و ارزش معاملات نیز به بیش از 318 میلیارد تومان رسید. همچنین حجم معاملات امروز به رقم 1689 میلیون سهم رسید.

بورس تهران امروز در حالی همچنان شاهد معاملاتی به نسبت کم حجم در اغلب نمادهای پر بیننده بازار بود که به نظر می‌رسد تحلیل‌های تکنیکال این روزها از رونق بیشتری نسبت به تحلیل‌های بنیادی برخوردار است.

آنچه که کارشناسان از بازار سهام عنوان می‌کنند اینکه نوسان‌گیری و سفته‌بازی در گروه‌های کوچک و سهم‌های نه چندان برخوردار از بنیه مالی این روزها با اقبال بیشتری نسبت به سهم‌های پر بیننده و شاخص‌ساز بازار روبرو هستند. به نقل از فارس، با نزدیک شدن به کارزار انتخاباتی اردیبهشت‌ماه در حالی همچنان بازار منتظر به چرخش درآمدن پول‌های بزرگ در بازار است که هم‌اکنون نقدینگی‌های خرد ترجیح می‌دهند تا برای نوسان‌گیری کوتاه مدت در سهم‌های کوچک و البته بازار پایه توافقی حضور داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بورس درسه سال گذشته به کمک عددسازی چندباربه کانال۷۸وحتی ۸۰هزارواحدواردشده اماخیلی زودسقوط کرده مهم اینست که شاخص بورس از۹۰هزارواحد دردیماه ۹۲اکنون به کانال ۷۸هزارواحدسقوط کرده وسهامدارانش رابازیان مواجه کرده
دو ماه دیگر با انتخابات سقوط می کند
بورس رو واسه 1 ماه دارید رونق می دید دیگه بعد هیچی.اگر راست میگید چرا نماد بانکی رو باز نمی کنید مثل صادرات ودی و غیره؟
بورس درسه سال گذشته بدترین بازدهی رابین بازارهای مختلف داشته وسهامدارانش راتبازیان مواجه کرده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر