بازدید 3104
یک کارشناس بازار سرمایه:

"رکود" بزرگترین مشکل بورس است

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: برنامه اقتصادی و نیز موضع گیری رئیس جمهور آینده در برابر برجام و سیاست خارجی می تواند جهت ورود سرمایه به بورس و حرکت شاخص را تعیین کند.
کد خبر: ۶۸۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 08 April 2017
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: برنامه اقتصادی و نیز موضع گیری رئیس جمهور آینده در برابر برجام و سیاست خارجی می تواند جهت ورود سرمایه به بورس و حرکت شاخص را تعیین کند.

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار تسنیم مهمترین مشکل بازار سهام در سال 95 را رکود اقتصاد عنوان کرد و افزود: تداوم رکود اقتصاد و اثرگذاری آن بر بازار را می‌توان در گزارشات منتشر شده توسط شرکتها دید.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: در سال 96 شاید مهمترین موضوع برای سهامداران انتخابات ریاست جمهوری و نتیجه آن است که این موضوع موجب شده تا معاملات بورس در لاک احتیاط فرو رفته و سهامداران با اما و اگر اقدام به خرید و فروش سهام کنند که البته این واکنش سهامداران طبیعی است.

وی با بیان این که رصد کلی بازار نشان می‌دهد که قیمت سهام شرکتها به شرایط مطلوب و کف قیمتی رسیده است اذعان داشت: بر این اساس نقدینگی برای ورود به بورس و سرمایه گذاری در بازار و خرید سهام نیاز به بهانه دارد که این موضوع می تواند انتخابات ریاست جمهوری و برنامه اقتصادی کاندیدای منتخب باشد.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: موضوع مهم دیگر برای سهامداران در خصوص انتخابات قابل اهمیت می باشد، موضع گیری رئیس جمهور آینده در برابر برجام و سیاست خارجی است که می تواند جهت ورود سرمایه به بورس و حرکت شاخص را تعیین کند.

وی اضافه کرد: جدای از موضوع انتخابات و تاثیر آن بر بورس، مواردی همچون تک نخی شدن ارز، کاهش نرخ سود بانکی، تداوم رکود یا خروج اقتصاد از رکود و وضعیت جهانی نفت نیز از جمله عوامل اثرگذار بر بازار سهام در سالجاری هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار