بازدید 7799

پاسخ ایوانکا ترامپ به انتقادات علیه خودش و پدرش

کد خبر: ۶۸۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 08 April 2017
«ایوانکا ترامپ» در مصاحبه‏‎ای تلویزیونی به انتقادات مطرح شده درباره خود و دونالد ترامپ واکنش نشان داد.

به گزارش میزان «ایوانکا ترامپ» اخیرا در مصاحبه با شبکه خبری سی. بی. اس در واکنش به انتقادات علیه وی مبنی بر حضور در کاخ سفید و نیز اقدامات پدرش گفت: باید به نیرویی برای دستیابی به هدف‌های مثبت تبدیل شوید.

در این مصاحبه ایوانکا به انتقادات علیه حضور همسرش در کاخ سفید و نیز سکوتش در برابر انتقادات علیه سیاست‌های ترامپ مانند فرمان مهاجرتی پاسخ داد.

ایوانکا در پاسخ به انتقاداتی که وی را شریک ترامپ و یا همدست وی در کاخ سفید عنوان کرده بودند گفت : اگر این همدستی باعث ایجاد نیرویی در راستای به وجود آمدن اتفاقات خوب و تأثیرات مثبت است، من شریک پدرم هستم.

وی افزود: کسانی که این انتقاد را مطرح می‌کنند، اگر در موقعیت منحصر به فرد و بی‌سابقه‌ای که من در آن هستم، قرار داشتند آیا به گونه متفاوتی عمل می‌کردند؟

دختر ترامپ افزود: من امیدوارم که بتوانم تأثیر مثبتی داشته باشم، من نمی‌‌دانم  شریک بودن با پدرم در کاخ سفید به چه معناست اما امیدوارم زمان ثابت کند که من کار درستی انجام داده‌ام و علاوه بر این من امیدوارم  زمان، موفقیت پدرم که من به آن اطمینان دارم، را ثابت کند.

وی در ادامه و در پاسخ به انتقادات مبنی بر سکوت در برابر اعتراضات علیه سیاست‌های ترامپ گفت که نبود انتقاد را نباید با سکوت اشتباه بگیرید.

ایوانکا همچین گفت که پدرش همواره سخنان مخالفانش را شنیده و از آنها آگاهی داشته است، گاهی مخالفان اعتراض خود را در اخبار و گفتگوها بیان می‌کنند و گاهی صادقانه و به طور مستقیم.

وی در پاسخ به انتقادات مطرح شده به حضور شوهرش «جرد کوشنر» در دولت ترامپ اینگونه پاسخ داد: او بسیار باهوش و با استعداد است و درباره مسائلی که از آنان آگاهی ندارد نیز متواضع است و نظرات افراد را درباره آن مسئله می‌شنود.

دختر ترامپدر بخش دیگری اظهار داشت: جرد تیم بسیار خوبی دارد که پدرم آن را در کاخ سفید تشکیل داده و حضور این تیم به نتیجه‌بخش بودن ابتکار عمل‌ها کمک می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل