بازدید 6935

راهکار مجتبی شریفی برای دوجنسه‏ها

مسلما در صورتي كه كميته‌ي بانوان با اخذ نظريه‌ي كميته‌ي پزشكي و ديگر مبادي ذيربط شبهه پيش آمده را محرز تشخيص دهد و نظريه‌ي خود را همراه مستندات و دلايل به ما تحويل دهد، با توجه به اينكه ظرف چند روز آينده آيين نامه‌ي جديد انضباطي سند صدور راي ما خواهد بود، با استناد به مواد مرتبط با اخلاق حرفه‌اي كه از هر اقدام و عمل برخلاف شرع و اخلاق عرفي جامعه و مقدسات حاكم بر آن ممانعت به عمل آورد و تنبيهات لازم را در اين خصوص در نظر گرفته است اقدام خواهيم كرد و هر كسي را كه با احراز مورد بحث اخلاق عرفي جامعه را جريحه دار كرده باشد از حضور در مسابقات كنار خواهيم گذاشت تا رابطه‌اش با فوتبال زنان قطع شود.
کد خبر: ۶۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۸ 12 October 2009
رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: در صورت احراز وجود دو جنسه‌ها در ليگ برتر فوتبال زنان از حضور در رقابت‌هاي ليگ محروم خواهند شد.

مجتبي شريفي در گفت‌وگو با ايسنا، درخصوص موضع كميته انضباطي در قبال حضور دو جنسه‌ها در ليگ فوتبال زنان اظهار كرد: تاكنون در كميته‌ي انضباطي به طور مصداقي با مورد احراز شده‌اي برخورد نكرديم. ما بررسي احتمال وارد بودن اتهام دو جنسه بودن در ديدار عقاب مازندران و شن‌ساي ساوه را به فاطمه عليپور نماينده‌ي كميته‌ي بانوان واگذار كرديم و مقرر شد كميته‌ي بانوان در اين خصوص بررسي‌هاي لازم را به عمل آورده و خروجي آن را جهت اتخاذ تصميم به كميته‌ي انضباطي ارايه دهد.

وي افزود: مسلما در صورتي كه كميته‌ي بانوان با اخذ نظريه‌ي كميته‌ي پزشكي و ديگر مبادي ذيربط شبهه پيش آمده را محرز تشخيص دهد و نظريه‌ي خود را همراه مستندات و دلايل به ما تحويل دهد، با توجه به اينكه ظرف چند روز آينده آيين نامه‌ي جديد انضباطي سند صدور راي ما خواهد بود، با استناد به مواد مرتبط با اخلاق حرفه‌اي كه از هر اقدام و عمل برخلاف شرع و اخلاق عرفي جامعه و مقدسات حاكم بر آن ممانعت به عمل آورد و تنبيهات لازم را در اين خصوص در نظر گرفته است اقدام خواهيم كرد و هر كسي را كه با احراز مورد بحث اخلاق عرفي جامعه را جريحه دار كرده باشد از حضور در مسابقات كنار خواهيم گذاشت تا رابطه‌اش با فوتبال زنان قطع شود.

رييس كميته‌ي انضباطي با بيان اين كه در صورتي كه اين مساله احراز نشود، با مدعيان برخورد خواهيم كرد، خاطرنشان كرد: در صورتي كه بحث حضور دو جنسه‌ها در فوتبال زنان احراز نشود، از نظر آيين نامه‌ي انضباطي مصداق اظهار خلاف واقع يا غير قابل اثبات بوده و از نظر آيين نامه‌ي انضباطي كنوني طبق ماده‌ي 47 و 33 براي مدعيان تنبيهاتي در نظر گرفته شده است. براي چنين فردي به نحو اختياري يا اجتماعي تنبيهاتي نظير توبيخ، جريمه، محروميت جلسه‌اي، دوره‌اي و يا دائمي در نظر خواهيم گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی