بازدید 35862
۴
شایعه‏ عجیبی که تکذیب شد؛

حضور بازیکنان دوجنسه در تیم ملی فوتبال بانوان

برخی رسانه‏ها از تکذیب حضور دوجنسه‏ها در تیم ملی فوتبال بانوان نیز با طرح معذوراتی پرهیز کردند تا بیش از این به این شایعه دامن زده شود. با این حال فریده شجاعی نایب‏رئیس پرکار فدراسیون فوتبال که علی‏الظاهر در جریان چنین شایعه‏ای قرار گرفته بلافاصله پس از شنیدن نام چهار بازیکن و پیش از طرح شایعه، ضمن آنکه خواستار عدم پرداختن بیش از این به این مسئله حساس می‏شود، به تکذیب چنین شایعه‏ای می‏پردازد.
کد خبر: ۶۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۰:۰۳ 26 August 2009
در حالی که طی هفته‏های اخیر شایعه حضور چهار بازیکن دوجنسه در تیم ملی فوتبال بانوان منتشر شد که نایب‏رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ضمن رد چنین موضوعی، از فضای تخریبی که برای حذف برخی ورزشکاران این فدراسیون توسط رقبایشان شکل گرفته به شدت انتقاد کرد و خواستار عدم دامن زدن به چنین موضوعاتی در راستای حفظ حرمت و حیثیت ورزشکارانی شد که در مذان چنین اتهاماتی قرار گرفته‏اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ طی هفته‏های اخیر شایعه‏ای عجیب در حالی فوتبال بانوان را تحت‏الشعاع قرار داد که پیگیری غیررسمی این موضوع از منابع خبری بر ابهام در این خصوص دامن می‏زد تا در آخر صحت و سقم آن را از منابع رسمی در فدراسیون فوتبال جویا شد.

بر این اساس شایعه شد، ک، س، ک و م چهار بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان که هریک صدا یا فیزیکی تا حدودی درشت‏تر از برخی بازیکنان تیم ملی داشته‏اند، خانم نبوده و از مشکل جنسیت رنج می‏برند که برای درصدی از جمعیت هر کشور به واسطه مسائل ژنتیکی پدیدار می‏شود و دلیل بهره‏گیری از این اشخاص نیز قدرت بدنی ایشان که نسبت به دختران طبیعی بیشتر است، مطرح می‏شود.



این خبر به سرعت در سطح افکارعمومی منتشر شد اما برخی رسانه‏ها از تکذیب حضور دوجنسه‏ها در تیم ملی فوتبال بانوان نیز با طرح معذوراتی پرهیز کردند تا بیش از این به این شایعه دامن زده شود. با این حال فریده شجاعی نایب‏رئیس پرکار فدراسیون فوتبال که علی‏الظاهر در جریان چنین شایعه‏ای قرار گرفته بلافاصله پس از شنیدن نام چهار بازیکن و پیش از طرح شایعه، ضمن آنکه خواستار عدم پرداختن بیش از این به این مسئله حساس می‏شود، به تکذیب چنین شایعه‏ای می‏پردازد.

نایب‏رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در این خصوص به تابناک گفت: متاسفانه برخی از بازیکنان و مربیان رقیب ورزشکاران در فوتبال از سر دشمنی مسائلی را برای رقبایشان مطرح می‏کنند که تهمت‏های بزرگی بوده و بازی با حیثیت ورزشکاری است که در سطح ملی فعالیت دارد و حتی طرح چنین شایعاتی لطماتی را ابتداً برای این بازیکنان و در وحله بعد برای فوتبال بانوان به دنبال دارد که به سادگی قابل جبران نیست.

شجاعی تصریح نمود: ما این موضوع را به طور کامل بررسی کرده‏ایم و بر اساس تست‏های پزشکی که صورت پذیرفته و مدارک آن موجود است و حتی بخشی از آنها برای فعالیت‏های ورزشی‏شان به AFC ارائه شده، چنین موضوعی ریشه در اخبار کذبی دارد که برخلاف اخلاق ورزشی توسط رقبایشان مطرح شده است. امیدوارم این مسئله همین جا خاتمه پیدا کند و به آن دامن زده نشود، چرا که چنین شایعاتی حیثیت یک ورزشکار را لکه‏دار می‏سازد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
چه ربطی به حیثیت داره
کلا انسان ها مذکر و مونث و مخنث هستند
چون جنس مخنث تعدادش از بقیه کمتره .......
عزیز یکی از این دوجنسه ها اجالتا سامان نبود
آدرس: ..... ساعت 12 شب هنگام برگشت از چاپخانه در ماشین برادر عزیز .....
میخوان به ملی پوشامون روحیه بدن دیگه مگه یده؟
مدارک آن موجود است؟!
خدا کند که منظور اون چیزی که من فکر می کنم نباشد!
jalebeh,,,,vali fekr nakonam eshkali to oon karb basheh,, khoob ona haam adamn diegh,,
مگه دوجنسه ها حق حیات و برخورداری از حقوق اجتماعی را ندارند؟!!
مسايل جنسيتي كه در اختيار انسان نيست و وانسان حق انتخاب ندارد نبايد دليلي براي اهانت و تبعيض باشد از اينكه با لحن توهين اميز از عبارت دو جنسه استفاده شده بايد شرمنده بود و به هر انساني بر اساس مسايل انساني نگاه كرد
hala hastan ke bashan che iradi dare? hame ensanan va haghe hayat daran
حالا خوب شد تو اروپا بحث یکیشون شده تا اینا هم بگن ماهم هستیم و اینجا تیم ملی خانوما داریم تازشم احتمالا مرد هم توشون هست مثل شما تازه نه یکی، چهار تاااااااا.... دماغتون بسوزه کشوره ما در همه چیز جلوتر از شما کافرا هستش. تازشم از سند چشم اندازمون هم جلوتریم... (:
پیشنهاد می کنم تیم مجزا مخصوص دو جنسه ها تشکیل شود.که نه سیخ بسوزه نه کباب.(خواهش میکنم چاپ شود)
اين آخريه چه چيزي مي گه؟ كافر؟
همیشه از این حرفها دنبال ورزشکارا هست. بی خیال بابا شایعه س.
ميشه بگيد چه جوري تست فيزيكي كرديد؟
پس بیایم یک مسابقه برای دوجنسیه بزاریم........ اگه نمیشه چرا حیونکیها باید زجر بکشند چیکار به کارشان دارید اگه باری بر نمیدارید لااقل بار نباشید.

باید بررسی بشود دوجنسه ها در ایین نامه فیفا حق بازی در کدام گروه جنسی را دارند؟به هر حال باید طبق آئین نامه رفتار کرد.با نظر دوستان موافقم مگر آنها آدم نیستند
واقعا حرفي براي گفتن ندارم.وقت اينكه از ايراني بودن خودم هيچ وقت افتخار نميكنم
20
20
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی