بازدید 2648

سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در رجاء

وزیر کار از سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیاردی سازمان تامین اجتماعی در شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء در بازده زمانی میان‌مدت خبرداد.
کد خبر: ۶۷۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸ 13 March 2017
وزیر کار از سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیاردی سازمان تامین اجتماعی در شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء در بازده زمانی میان‌مدت خبرداد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، علی ربیعی در مراسم افتتاح 113 واگن مسافری جدید و بازسازی شده گفت: شرکت رجاء متعلق به تمام کارگران و بازنشستگان است که سهمی از این ناوگان حمل‌ونقل ریلی دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی برای گسترش ناوگان رجاء گفت: من در برنامه میان‌مدت قصد سرمایه‌گذاری 2 میلیارد تومانی برای توسعه ناوگان رجاء داریم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سال‌های گذشته تمام صنایع کشور عقب‌گرد داشتند  و از سیاست‌ها و اهداف خود دور شدند، گفت: به‌طور قطع بازگشت به چرخه اقتصادی شرکت‌ها بسیار سخت خواهد بود.

ربیعی با اشاره  به تاثیرگذاری زیرساخت‌ها در اقتصاد کشور اظهار داشت: به‌طور قطع ارتباطات عامل توسعه کشور است و تا زمانی که ارتباطات قوی شکل نگیرد کشور به توسعه نمی‌رسد.

وی افزود: ارزان شدن قیمت تمام شده کالا، توسعه اقتصادی و توسعه اجتماعی و افزایش امنیت در کشور نیازمند ایجاد ارتباطات و زیر ساخت‌های قوی است.

ربیعی با بیان اینکه افتخار می‌کنم پدرم کارگر راه‌آهن بود، گفت: به یاد دارم زمانی را که از روی ریل عبور می‌کردم تا برای پدرم غذا ببرم.

وی افزود: به یاد دارم زمانی که چند میخ از اموال راه‌آهن در جیب پدرم مانده بود و همواره نگران پس دادن این اموال راه‌آهن بود. به یاد دارم زمانی را که خانه ما پشت خط راه‌آهن بود و صدای سوت قطار حکم بیدار باش ما را داشت.

ربیعی افزود: به یاد دارم زمانی را که سوار قطار گرمسار بودم و چون نتوانستم از این قطار پیدا شوم تا گرمسار مسیر را طی کردم و در گرمسار پیدا شدم در حالی‌که فقط یک کفش در پا داشتم.

وزیر کار، تعاون و رفاه‌اجتماعی گفت: امروز آمده‌ام به تمام کارگران راه‌آهن سلام و خسته نباشی بگویم و بگوییم که افتخار می‌کنم فرزند یک کارگر راه‌آهن هستم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی