بازدید 25594
۱
گزارش شکایت مارتین رائول از تیم در آستانه انحلال برق شیراز؛

حکم کسرامتیازفیفا برای یک تیم ایرانی رسید+سند

برق شیراز در حال حاضر در دسته سوم فوتبال ایران فعالیت می کند و البته کسر امتیاز مشکل حادی برای این تیم نیست چون این تیم راه انحلال را در پیش گرفته است. تیمی به نام آینده سازان برق جدید در دسته دو بازی می کند که با برق شیراز فرق دارد.
کد خبر: ۶۷۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 10 March 2017
با شکایت مارتین رائول، دروازه بان سابق برق شیراز، این باشگاه بحران زده و در آستانه انحلال شیرازی به کسر 3 امتیاز محکوم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مارتین رائول در دو مقطع 86 تا 87 و 88 تا 90  به عنوان دروازه بان در این تیم شیرازی فعالیت می کرد که اتفاقا درخشش فوق العاده ای هم داشت. او در پی عدم پرداخت مطالبات از برق شیراز بالاخره حکم خود را دریافت کرد که در نهایت پس از سال ها حکم او صادر شد که بر این اساس 3 امتیاز از برق شیراز کسر خواهد شد. به نظر می رسد تنبیه فیفا در این مرحله متوقف نشود و این باشگاه با احکام دیگری نیز مواجه شود.

برق شیراز در حال حاضر در دسته دوم فوتبال ایران فعالیت می کند و البته کسر امتیاز مشکل حادی برای این تیم نیست. از آنجایی که مساله کسر امتیاز و ورود فیفا به مسائل انضباطی بازیکنان و باشگاه های ایرانی جدی شده ، این خبر اهمیت خاص خود را دارد اگر چه به دسته های پایین تر مربوط می شود.
 
به جز مارتین رائول، میشل آکوستا دیگر بازیکن اروگوئه ای برق شیراز هم از این باشگاه شکایت کرده است. مبلغ بدهی برق شیراز به رائول 55 هزار دلار است که با توجه دیر کرد های به وجود آمده قطعا این مبلغ افزایش پیدا می کند. در پایان نامه فیفا به فدراسیون فوتبال در مورد برق شیراز آمده است که در صورت اعمال نشدن این جرائم محرومیت هایی گریبان فدراسیون فوتبال ایران را خواهد گرفت.
 
روند شکایت مارتین رائول از برق شیراز نزدیک به 3 سال طول کشید و این بازیکن بارها در این سال ها با باشگاه مکاتبه داشته است تا موضوع قبل از فیفایی روشن حل شود اما با توجه به شرایط برق شیراز این اتفاق رخ نداده است. در این سال ها باشگاه برق بارها وعده پرداخت مطالبات را به آینده موکول کرده است که در نهایت به جرائم فیفا رسید.

باشگاه برق که قدیمی ترین باشگاه پروانه دار ایران محسوب می شود در پی سقوط به دسته پایین تر و دوری از سطح اول فوتبال ایران دچار مشکلات عدیده ای شد. دست به دست شدن آن از برق منطقه ای به بخش خصوصی شرایط این تیم را بدتر کرد و در نهایت اوضاع به جایی رسیده که تنها خاطره ای از این تیم خوب و باریشه در اذهان باقی ست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مدیریت انقلابی همین میشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل