بازدید 5493

روند رو به بالای بازار آتی

معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران، طی روز گذشته به ۵ هزار و ۶۳۴ قرارداد و ارزش آن ۷۵۹ میلیارد ریال رسید.
کد خبر: ۶۷۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹ 06 March 2017
معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران، طی روز گذشته به ۵ هزار و ۶۳۴ قرارداد و ارزش آن ۷۵۹ میلیارد ریال رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، در دومین روز هفته، سکه در بازار نقدی تحت‌تاثیر تحرکات دلار قرار گرفت، اما این در شرایطی است که سکه آتی با توجه به خوش بینی ها از بهای اونس به این تحرکات بی اعتنایی کرد.

براین اساس سکه در هر ۵ سر رسید بازار آتی روند مثبتی را در پیش گرفت، به طوری‌که سکه تحویل اسفندماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۰۳ هزار تومان، افزایش 0.06 درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که قرارداد تحویل اردیبهشت ۹۶ با قیمت یک میلیون و ۲۳۵ هزار تومان رشد 0.1 درصدی را به ثبت رساند.

از طرفی سکه تحویل تیر سال آتی با نرخ یک میلیون و ۲۷۴ هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت افزایش 0.1 درصدی را تجربه کرد. همچنین سررسید شهریورماه سال آینده نیز با نرخ یک میلیون و ۳۱۵ هزار تومان معامله و با رشد 0.08 درصدی روبه‌رو شد. در پایان نیز سررسید آبان سال ۹۶ با قیمت یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان معامله شد و نسبت به آخرین معامله در هفته گذشته افزایش 0.2 درصدی را به ثبت رساند.

همچنین روز یکشنبه 15 اسفندماه، سکه تمام بهار آزادی معاملات خود را با قیمت یک میلیون و ۲۰۴ هزار تومان آغاز کرد که افزایشی ۳ هزار تومانی نسبت به قیمت بسته شده روز شنبه داشت، اما در بعد از ظهر همین روز با بازگشت دلار در مسیر نزولی بهای سکه نیز روی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بسته شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر