بازدید 7300
۲

جزئیات قتل کودک کرمانی تشریح شد

کد خبر: ۶۶۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 18 February 2017
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: قتل کودک هفت ساله یک قتل عادی و ناشی از مراقبت نکردن صحیح والدین از فرزندشان بوده است.

به گزارش ایلنا، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح جزئیات حادثه گفت: کودک هفت ساله‌ای که به قتل رسید چند روز قبل از یک محله که اغلب سکنه آن افاغنه هستند ربوده شده و مفقودی وی به پلیس اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌های پلیس بلافاصله پس از گزارش این موضوع آغاز شد، ادامه داد: 6 روز بعد از مفقود شدن این کودک، جنازه وی در خرابه ای حوالی منزل مسکونی شان پیدا شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: کار شناسایی قاتل یا قاتلان این کودک به صورت شبانه روزی توسط نیروهای متخصص پلیس در دست انجام است.

بنی اسدی فر با اشاره به طرح برخی شایعات درباره ربوده شدن اجزای قابل پیوند جنازه این کودک اظهار کرد: تمام اجزای داخلی و قابل پیوند بدن این کودک وجود داشته و تنها قسمتی از صورت و دست‌های وی توسط حیوانات وحشی آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: باید توجه داشت که انجام پیوند اعضا بدن در شرایط خاص، زیر نظر کادر پزشکی مجرب و متخصص، در بیمارستان مجهز و طی فرآیند پیچیده و زمان بر امکان پذیر است.

بنی اسدی فر با تاکید بر اینکه مردم باید با بینش صحیح جلوی ترویج شایعات را بگیرند افزود: نیروی انتظامی با پیگیری پلیس فتا با افراد یا گروه هایی که در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع می کنند به شدت و قاطعانه برخورد می کند.

بر اساس این گزارش طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر ورود افرادی بزهکار به کرمان جهت ربودن کودکان، تجاوز، قتل و سپس خارج کردن اندام‌های آنان جهت فروش به سرعت در فضای مجازی پخش شد که موجی از رعب و وحشت را در میان خانواده های کرمانی ایجاد کرده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲
قتل کودک هفت ساله یک قتل عادی و ناشی از مراقبت نکردن صحیح والدین از فرزندشان بوده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مگه قتل عادی هم داریم؟
قتل عادی یعنی چی؟!قتل غیر عادی یعنی چی؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر