بازدید 36230

اخبار ضد و نقیض در خصوص شکستن سد جهرم

در حال حاظر 400نیروی سپاه و ارتش به همراه 100قایق نجات و 200غواص به طور فوری به شهرستان دشتی فرستاده شده که اکنون در اطراف پل مند و روستای بامنیر مستقر شده اند.
کد خبر: ۶۶۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰ 17 February 2017
به دلیل باران شدید سد جهرم درهم شکست تا سیلاب، جان و مال ساکنین پایین دست این سد را به شدت تهدید کند.
 
به گزارش «تابناک»، در پی بارندگی های روزهای اخیر و پس از آنکه خبر رسید سیلاب در بخش هایی از کشورمان از جمله جنوب استان فارس خساراتی به بار آورده و به نگرانی ها در خصوص بروز بحران دامن زده، سرانجام بحران به وقوع پیوست و آن گونه که خبر می رسد، ابعاد آن رو به گسترش است.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر اثر سیلاب و انباشت آب پشت سد جهرم (استان فارس)، این سد درهم شکسته و در پایین دست آن، امواج خروشان آب جان و مال بسیاری را تهدید می کند. آنقدر که ارتش و سپاه دست به کار شده و یاری رساندن به مردم آسیب دیده و پیشگیری از گسترش حوادث را در دستور کار قرار داده اند.
 
بر اساس این گزارش، در حال حاظر  400نیروی سپاه و ارتش به همراه 100قایق نجات و 200غواص به طور فوری به شهرستان دشتی فرستاده شده که اکنون در اطراف پل مند و روستای بامنیر مستقر شده اند.

تا ساعتی دیگر کمک های غذایی برای مردم روستاهای اطراف مند فرستاده خواهد شد. همچنین تا 6 ساعت آینده طغیان و تخریب احتمالی پل مند را خواهیم داشت.
 
مدیرکل مدیریت بحران استان فارس: سد جهرم آسیب ندیده است

در پی انتشار این خبر، فیاض‌پور، مدیرکل مدیریت بحران استان فارس این خبر را تکذیب کرد و به ایسنا گفت: به دنبال انتشار اخباری در مورد وارد شدن آسیب به سد جهرم، دقایقی پیش موضوع را از مدیرعامل شرکت آب این شهرستان پیگیری کردم که این موضوع رد شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود روستاهای این منطقه تخلیه شده است، اظهار کرد: موضوع تخلیه این روستاها مربوط به آن بخش از اراضی ملی بود که به تصرف سودجویان درآمده بود و اینطور نیست که بخاطر شکسته شدن سد، محل تخلیه شده باشد
 
گفتنی است پیش از این، یک دهانه از پل روی رودخانه شور در جاده شیراز-جهرم در اثر شدت بارندگی و سیلاب فروریخت و راه ارتباطی این مناطق را قطع کرد:
 
 
 
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
دشتی ک تو بوشهره..
تکذیب شد
کی به کیه؟
خدا به مردم منطقه رحم کنه.
بهتره خودشون سریعتر به فکر نجاتشون باشن؛ چون ستاد و مدیریت بحران تعطیله.
معمولا سد رو برای جلوگیری از سیلاب درست میکنند>>>>
این سدو کی درست کرده؟
این دیگه خیلی مسخره است چرا مقاومش نکردن؟
فقط بلدن حقوق بگیرن>>>>
والله ما ارزویمان هست سیل ببینیم.کل کشور را ویران کرده اند و بعد از سیل می ترسند.البته کمک به مردم خوب هست و ما مخالف نیستیم منها اینکه بیایند اراضی ملی را ملک شخصی کنند ما مخالفیم.ما مخالف زمین خواری هستم.ما مخالف تجاوز به منابع طبیعی هستیم.یک عده می روند اراضی ملی و رودخانه ها و حریم رود را به زور غصب می کنند و بعد از سیل می ترسند.از خودتان خجالت بکشید.تمام روی زمین را پر از تیر اهن و سنگ و اجر کرده اید.طبیعت را از ما گرفته اید.باید برای شهرها حریم قائل شد.درگذشته شهرها دروازه و حریمی مشخص داشتند.الان نه دروازه هست نه دیوار و نه حریم.هر جا خواستند بناهایشان را برپا می کنند.ما مخالف کمک به مردم دهات و شهر نیستیم .ما مخالف دشمنان طبیعت و طبیعت خواران ظالم و ستمگر هستیم.خدا یار و نگهدارتان
چرا تابناک و بخصوص خبرگزاری ها خبرنگار اعزام نمی کنند به محل؟!
ِ
ِ
اقا کاری نداره سریعا گزارش مستقیم و زنده از سد پخش کنند تا خیال همه راحت بشه
به قسمت شکسته شده پل توجه کنید، اصلا میلگرد داخلش نیست. چکار می کنند این پیمانکارها.....
وقتی جان برکفان جیب پرکن برای انباشت اندوخته های نجومی خود کار عمرانی انجام دهند چنین نتیجه درخشان در پی خواهد داشت
سیستان و بلوچستان هم سیل اومده بود ها
سیل در سیستان، سیلاب در بوشهر، گرد و خاک در خوزستان، برف و راه بندان در گیلان
معلوم است در کشور چه می گذرد؟ افرادی که حقوق های نجومی می گیرند حداقل کمی هم به فکر مردم باشند !
اجنوی های کافر پل می زنند روی دریا هیچیش نمی شده ما هم یه پل می زنیم رو رودخونه اینجوری می شه. احتمالا اینا همش بلایای طبیعی هست و الا ما که کارمون درسته و رو دست ما مهندس و مدیر و .... پیدا نمیشه!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار