بازدید 2101
سید محمد حسینی:

ایده تشکیل جبهه مردمی بی‌سابقه بود

رئیس کمیته هنرمندان جبهه مردمی گفت: پیش از تشکیل جبهه مردمی، سران احزاب و تشکل‌های سیاسی در ارتباط با امور انتخابات و گزینه نهایی تصمیم‌گیری می‌کردند.
کد خبر: ۶۶۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 14 February 2017
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،سید محمد حسینی رئیس کمیته هنرمندان جبهه مردمی  با بیان اینکه مقدمات برگزاری مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فراهم شده است، اظهار داشت: پس از اعلام موجودیت جبهه توسط هیئت موسس، در اولین گام نمایندگان بالغ بر ۲۵ قشر در تهران و نمایندگان مراکز استان و شهرستان‌ها که جمعا حدود ۲۵۰۰ نفر از فعالان سیاسی و اجتماعی می‌شوند، انتخاب شدند.

رئیس کمیته هنرمندان جبهه مردمی تصریح کرد: از آنجایی که افراد متعددی در مظان کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری هستند و برخی هم نامزدی خود را اعلام کرده‌اند، قرار است در این مجمع در وهله اول گزینه‌ها به حدود ۱۰ نفر تقلیل یابند و طی فرایندی از جمله بررسی میدانی و نظرسنجی این تعداد به ۵ نفر برسند و در نهایت جبهه کاندیدای واحد خود را به مردم معرفی کند.

حسینی با تاکید بر اینکه ایده تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب بی‌سابقه بود، اظهار داشت: در گذشته و پیش از تشکیل جبهه مردمی، معمولا سران احزاب و تشکل‌های سیاسی در ارتباط با امور انتخابات و گزینه نهایی تصمیم‌گیری می‌کردند و بعد به نیروهای زیر مجموعه ابلاغ می‌کردند که حمایت کنند.

وی افزود: این تصمیم‌گیری از بالا در مواردی با اقبال بدنه و همراهی آنان مواجه نمی‌شد و در نتیجه توفیقی بدست نمی‌آمد، اما با تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، نظرات بدنه اجتماعی تا دورترین نقاط کشور در تصمیمات لحاظ می‌شود و پشتوانه قوی‌تری را به همراه خواهد داشت و چون با واقع‌نگری تصمیم‌گیری می‌شود، احتمال موفقیت به مراتب بیشتر است.

سخنگوی جبهه یکتا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جبهه یکتا گزینه‌های ریاست جمهوری خود را به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی کرده است‌، خاطر نشان کرد: جبهه یکتا گزینه‌های خود را مشخص کرده است و همچون دیگر احزاب و تشکل‌‌ها در موعد مقرر به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی می‌کند تا در معرض آرای حاضران در مجمع ملی قرار گیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار