بازدید 2812
۱

منصوریان: از غیبت کامیابی‌نیا نهایت استفاده را بردیم

کد خبر: ۶۶۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 12 February 2017
سرمربی تیم استقلال گفت: قبل از شروع مسابقه گفته بودم که دربی 84 نقطه عطفی برای تیم ما خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به هواداران‌مان تبریک می‌گویم به فوتبال ایران تبریک می‌گویم به جز حواشی آخرش بازی خوبی بود. بعد از اینکه یک بر صفر از حریف عقب افتادیم توانستیم 3 گل بزنیم و بازی را برگردانیم. دلیلش این است که بازیکنان ما می‌دانستند که از پرسپولیس چه می‌خواهیم و پرسپولیس را خوب آنالیز کرده بودیم.

وی تاکید کرد: به هوادارانمان تبریک می‌گویم. آنها برای کادر فنی صبوری کردند و به تیم فنی هم تبریک می‌گویم. بازیکنان جوان ما باید خوشحال باشند که در کنار باتجربه‌های بزرگی بازی کرده‌اند و آنها این مسیر را برای‌شان هموار کردند.

وی افزود: به هواداران پرسپولیس هم می‌گویم این فقط یک فوتبال 90 دقیقه‌ای بود و بعد از آن ما در فوتبال منافع مشترک داریم و در لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان برویم. این 90 دقیقه تمام شد و پرسپولیسی‌ها دوستان ما هستند. می‌دانم شرایط هواداران سخت است. خدا را شکر به جدول خیلی کوچک برگشتیم. این بازی همانطور که گفته بودم نقطه عطف ما بود. زیرا پرسپولیس هجومی را بردیم.

سرمربی تیم استقلال تصریح کرد: پرسپولیس هیچ وقت در این ورزشگاه 3 گل نخورده بود و بعد از مدت‌ها 3 گل به این تیم زدیم. به فوتبال ایران و برانکو هم خسته نباشید می‌گویم.

منصوریان با اشاره به اختلاف اسپانسر باشگاه با تلویزیون گفت: امیدوارم این اختلاف هر چه زودتر حل شود. زیرا به من هم گفتند برای مصاحبه نیایم اما ما وظیفه داریم چه بعد از برد و چه بعد از باخت بیاییم و در صدا و سیما حضور داشته باشیم و به مردم جواب دهیم. 

وی در مورد اینکه پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد اما همه چیز را از دست داد،؛‌گفت: در پرسپولیس باید 4-5 بازیکن را مدیریت می‌کردیم.اول محسن مسلمان بود که بازیکن خودم بوده است و می‌دانم چه نعمتی برای پرسپولیس است. سروش رفیعی و سیدجلال حسینی که تجربه زیادی هم دارد باید مدیریت می‌کردیم تا او نتواند تجربه‌اش را خرج تیمش کند. این 3-4 بازیکن را باید رابطه‌شان را قطع می‌کردیم.  3 گلی که زدیم چیز عجیبی نبود و هر لحظه ممکن بود گل دوم را بخوریم. پرسپولیس هم گل دوم را به ما زد. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی بود. تنها نکته منفی آن حواشی آخر بازی بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه اتوبوسش را در مقابل دروازه خوب پارک کرده بود، گفت:‌48 ساعت دیرتر از پرسپولیس استراحت داشتیم. ما مقابل السد 120 دقیقه بازی کردیم و وقتی بازی 3 بر یک به نفع ماست باید منطقی دفاع  می‌کردیم و باید نتیجه را برمی‌داشتیم. با عملکرد خوب دفاعی‌مان کاری کردیم که سروش و سیدجلال را کنترل کنیم. با حضور این بازیکنان نمی‌توانستیم باز هم بالا بازی کنیم. باید منطقی دفاع می‌کردیم. 

منصوریان در مورد غیبت کمال کامیابی‌نیا گفت: نمی‌توانم منکر خوبی کمال شوم. نبودش به سود ما بود و در غیبت او فرشید اسماعیلی و علی قربانی نهایت استفاده را بردند  و خوشحالم و نمی‌توانم این خوشحالی را انکار کنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی منصور جوجه هارو اخر پاییز میشمارن فعلا که پرسپولیس با 6 امتیاز نسبت به تیم دوم هد جدولهههههههه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان